Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.4 високи обороти при запалване на студен двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.4 високи обороти при запалване на студен двигател

    Питане към знаещите колеги,при първоначално пускане на двигателя-много високи обороти и след минута работа се нормализира,къде да търся проблема.
    dimon

    #2
    Колко много са високи оборотите. Например, на моята Мареа в студеното, като я запаля работи на около ~1300обр и след като мине малко време се нормализира, при дизеловата ми Брава пак го има, в студеното като запаля, работи на около 1100обр, като стигне някаква температура пада на 850. Аз не виждам нещо странно, за това конкретизирай, за да може колегите да ти помогнат, ако има роблем.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      При мен достига 1500 сутрин при палене и както каза колегата след минутка две почват постепенно а падат. Друг е въпроса ако колата се кара на газ, без да е поставяно реле или емулатор да лъже компютъра.
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #4
        Моята също на студено вдига 1500-1600, ако е на газ....на бензин зимата (когато падне под нулата) към 1300 об. след минута две се нормализира...Друг е въпроса, че през тези 1-2 минути ако застанеш зад нея мога да те задуша от кондензни пари
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          #5
          извинявам се ,,някой може ли да ми каже къде ми е смукача пунто 1993 1.2 75 коня ,тъй като си ремонтирах сам стъпковото моторче и оборотите се стабилизираха но изчезна смукача

          Коментар


            #6
            Че стъпковия мотор играе роля на смукача, доколкото аз знам. Демек автоматичен смукач.
            BMW E46 coupe
            Fiat Punto 1.1 LPG - ex

            Коментар


              #7
              stambata1982 написа:
              извинявам се ,,някой може ли да ми каже къде ми е смукача пунто 1993 1.2 75 коня ,тъй като си ремонтирах сам стъпковото моторче и оборотите се стабилизираха но изчезна смукача
              Дали няма някаква адаптация? При браво, брава има там някакви настройки след като си махам стъпковия мотор, при пунто не знам и няма логика щом оборотите са се стабилизирали, но пусни тема поразпитай А при мен, някой път дори на газ държи високи, след като е позагряла даже, не знам от какво е и за да я изгася на нормални обороти, трябва да превключа на бензин без да подавам газ и те си спадат на 900-1000
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

              Коментар


                #8
                Сега се сещам нещо което сами казвали. След като се махне акумулатора от колата, после за да се обучат стъпковия мотор и другите елементи се държи на контакт 30-40 секунди колата и след това палиш.
                BMW E46 coupe
                Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                Коментар


                  #9
                  Оборотите са високи 2500,не съм в България температурата тук е нормална.До майстор не ходя защото модела за тях е далечно минало,та ще го борим проблема с проба грешка.
                  dimon

                  Коментар


                    #10
                    Emo91 написа:
                    Сега се сещам нещо което сами казвали. След като се махне акумулатора от колата, после за да се обучат стъпковия мотор и другите елементи се държи на контакт 30-40 секунди колата и след това палиш.
                    Не е точно така. Някои казват да се ползва FES-a други казват. На контакт за 2-3пъти за по 20-30секунди и после като запалиш на бензин без да буташ педала на газта 10тина минути на място да работи колата
                    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                    Коментар


                      #11
                      stambata1982 написа:
                      извинявам се ,,някой може ли да ми каже къде ми е смукача пунто 1993 1.2 75 коня ,тъй като си ремонтирах сам стъпковото моторче и оборотите се стабилизираха но изчезна смукача
                      Ко ше рече изчезна ми смукача ? Тя няма да ти пали колата бре. Изобщо кво е смукач. При москвичите беше една клапа която пречи на карбото да смуче от вън въздух а само през картерните газове. При пунтото дросела играе ролята на смукач като стой почти затворен докато запали после стъпковия мотор поема контрола над дросела за празния ход колко да е отворен или затворен. Обаче ако палиш дирекно на газ с обикновенна газова уредба по лесно пали като е натиснат педала на газта и дросела е отворен (фактически смукаче няма) Въпроса е ,че то смукач и оня смукач при карбовете няма нищо общо. Даже не знам редно ли е да се нарича смукач. Някой му викат и електронен даже. А то дефакто по нищо не наподобява на смукача на карборатор. По темата с оборотите , нормално е на студен мотор да държи високи обороти, докато загрее ,след като загрее си падат. Се пак затова имаш термостат (иначе никога няма да загрее) да кара мотора насила да загрее до 80-90 градуса и да поддържа тея градуси и тн и казват ,че мотора работи оптимално когато загрее. При не загрят дават и по голям разход. Пък на газ даже си качва и до 2000 оборота и леко почват да падат до 900 ...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        разбрах от какво е.......извадих моторчето дадах контакт и никаква реакция,а би трябвало да се движи.....до него идва ток ///дало е фира ,сега на студен са 500 ,600 а като загрее 900 въобще няма да се набутвам 55.20лв за стъпково

                        Коментар


                          #13
                          димон оборотите се управляват единствено и само от стъпковото моторче ако си на бензин или отпусни жилото на газта,а моторчето се сваля и се развива с 1/2 оборот на ляво и оборотите ще паднат до 1200,ако си на газ погледни болтовете по изпарителя

                          Коментар


                            #14
                            и на мен ми беше влязла мръсотия в стъпковото и постоянно държеше 3000 оборота

                            Коментар


                              #15
                              stambata1982 написа:
                              разбрах от какво е.......извадих моторчето дадах контакт и никаква реакция,а би трябвало да се движи.....до него идва ток ///дало е фира ,сега на студен са 500 ,600 а като загрее 900 въобще няма да се набутвам 55.20лв за стъпково
                              Горепосочената сума е малка в сравнение с комфорта, който работещо моторче носи...Стига сте се правили на цигани за някой лев и после италианките били кошове!Може и втора ръка за двайсетина лева да намериш, ама вземи си оправи колата!
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар

                              Working...
                              X