Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата гасне в движение. Как да проверя свещите и кабелите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Hristian_Aleksiev написа:
    stambata1982 написа:
    аз също знам един номер 200грама боза една чаена лъжичка червен пипер и щипка захар и теча спира
    Мда и после ще си приказваме в тема със заглавие " Помощ, Не ми работи парното"
    Това наистина, в кръга на шегата, прилича повече на рецепта за кекс отколкото на ефективна субстанция за спиране на течове, но може и да действа, не знам. Иначе съм чувал за фабричен продукт, който се сипва в радиатора и спира всякакви течове (ако има такива).
    flogicКолега само една идея...Горивният филтър кога е сменяван?Преди години моя кола гаснеше в движение и се оказа филтър.
    Не знам колега. От както имам колата (повече от 4 години) не съм го сменял, но и към момента проблема поотшумя, но ако се появи отново ще го имам предвид.

    Коментар


      #17
      Малко в страни от темата, ама за да не отварям нова пиша тук - като стана въпрос за антифриз какъв цвят антифриз трябва да сложа на моят Фиат Пунто модел 98-ма 1.2 бензин 60 коня, тъй като доколкото знам различните цветове са различни видове двигатели.

      Коментар


        #18
        vlastelina na fiata написа:
        Малко в страни от темата, ама за да не отварям нова пиша тук - като стана въпрос за антифриз какъв цвят антифриз трябва да сложа на моят Фиат Пунто модел 98-ма 1.2 бензин 60 коня, тъй като доколкото знам различните цветове са различни видове двигатели.
        син, зелен или жълт
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #19
          жълт или червенИ двата не са корозивни към алуминийя, но и с син или зелен да караш няма проблем стига да спазиш концентрацията.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            vlastelina na fiata написа:
            Малко в страни от темата, ама за да не отварям нова пиша тук - като стана въпрос за антифриз какъв цвят антифриз трябва да сложа на моят Фиат Пунто модел 98-ма 1.2 бензин 60 коня, тъй като доколкото знам различните цветове са различни видове двигатели.
            И аз съм с такова Пунто и на мен ми сипаха син.

            Коментар


              #21
              Колеги, след дълго и упорито следене установих, че антифриза намалява защото от някъде тече (капе). От къде точно идва проблема аз самия няма как да установя, тъй като не съм достатъчно квалифициран, но разбира се първото, което човек може да предположи, е че радиатора е заминал. Проверих цените на радиаторите (водните - ако изобщо е там проблема) и като цяло може да се каже, че може да се намери нещо на нормална цена, но въпроса е колко ще ме жулнат в сервиза за смяна??? Този въпрос, разбира се е по-удачно да се зададе в самия сервиз, но единствения монтьор, на когото имам доверие е в отпуск и ще се върне чак догодина, та затова питам тук, ако някой знае приблизителна сума и желае да сподели ще съм му много благодарен.

              Коментар


                #22
                Как установи, че капе от някъде? Вижда ли се теча или прави петна на земята когато я паркираш. и не се хвърляй веднага към радиатора, маркучите на изпарителя и тройниците също са доста добър кандидат( ако наистина антифриза изтича)
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #23
                  Видях няколко мокри петънца под колата и тогава започнах да следя положението, до днес когато видях как капна капка, стичаща се по долната част на бронята. Иначе и на мен хич не ми се ще да е от радиатора, но се опитвам си представя (може би) най-лошото, пък ако излезе нещо по-дребно - добре дошло.

                  Коментар


                    #24
                    щом капе от към бронята логично е да е радиатора . За да си сигурен може да се завреш отдолу, на канал примерно, да забършеш хубаво с кухненска хартия и да чакаш да почне пак да сълзи. и така да проследиш от къде идват капките. Иначе за смяна не мисля, че ще е много скъпо. преди две зими сменях радиатора на бравото в гаража, не го бях правил друг път но стана сравнително бързо. Едва ли на твоята е нещо кой знае какво, освен ако имаш климатик, тогава трябва да се отмести и климатичния радиатор.
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #25
                      Hristian_Aleksiev написа:
                      щом капе от към бронята логично е да е радиатора . За да си сигурен може да се завреш отдолу, на канал примерно, да забършеш хубаво с кухненска хартия и да чакаш да почне пак да сълзи. и така да проследиш от къде идват капките. Иначе за смяна не мисля, че ще е много скъпо. преди две зими сменях радиатора на бравото в гаража, не го бях правил друг път но стана сравнително бързо. Едва ли на твоята е нещо кой знае какво, освен ако имаш климатик, тогава трябва да се отмести и климатичния радиатор.
                      Е точно това е лошото, че на хартия има , а до колко работи е друг въпрос. И все пак, като трябва да се прави - трябва. Дано барем не излезе много, че и радиатора макар и не много скъп не е и много евтин - около 100 лв. Минава ми през акъла да пробвам и някой от препаратите за спиране на течове в радиатора, ама гледам, че има повече негативни отзиви от тях от колкото позитивни, та най-вероятно ще си сменя радиатора.

                      Коментар

                      Working...
                      X