Здравейте колеги, завчера докато се прибирах и изкачвах едно изнанагорно колата изгасна, след опити в рамките на минута или две отново запали и тръгнах да пускам вече по нанадолното, но пак изгасна в движение. На следващият ден ми го направи същия номер на абсолютно същите места. Замерих акумулатора, но цифрата, която показа беше добра 14, така че едва ли е от него. Може би да е от свещите или от кабелите за свещите, но има ли начин по който в домашни условия да проверя? И ако няма такъв начин къде да отида на диагностика при коректни хора (в София), че преди около два месеца ми трябваше тенекеджия и в почти всички сервизи в които ходих ми искаха около 600 + части, преди да попадна на точния човек, който свърши работата само за 200 без части без нищо, та от тогава много внимавам къде ходя, с кой се консултирам и като цяло какво правя.Редактирано заглавие.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата гасне в движение. Как да проверя свещите и кабелите?
Collapse
X
-
stambata1982
стъпково моторче колега,отваряш чистиш и сглобяваш но колкото оборота си го развил толкова ще го завиеш ,ако го завиеш повече колата ще ти седи на над 900 оборота
Коментар
-
Колеги отстраних проблема и рекох да споделя за какво става въпрос. Оказа се, че причината за гасненето е в ... антифриза. Явно моята колица буквално го пие този антифриз, тъй като без да има теч от някъде антифриза намалява със страшни темпове. Както и да е, оказа се, че в следствие на падането на нивото на антифриза под нормата се беше образувала "въздушна възглавница" и той не стигаше до изпарителя на газовата. В сервиза ми обезвъздушиха маркуча свързващ казанчето на антифриза и изпарителя и за момента всичко е ок.
Коментар
-
elektrozhen написа:Колеги отстраних проблема и рекох да споделя за какво става въпрос. Оказа се, че причината за гасненето е в ... антифриза. Явно моята колица буквално го пие този антифриз, тъй като без да има теч от някъде антифриза намалява със страшни темпове. Както и да е, оказа се, че в следствие на падането на нивото на антифриза под нормата се беше образувала "въздушна възглавница" и той не стигаше до изпарителя на газовата. В сервиза ми обезвъздушиха маркуча свързващ казанчето на антифриза и изпарителя и за момента всичко е ок.
Коментар
-
todorakiggg написа:elektrozhen написа:Колеги отстраних проблема и рекох да споделя за какво става въпрос. Оказа се, че причината за гасненето е в ... антифриза. Явно моята колица буквално го пие този антифриз, тъй като без да има теч от някъде антифриза намалява със страшни темпове. Както и да е, оказа се, че в следствие на падането на нивото на антифриза под нормата се беше образувала "въздушна възглавница" и той не стигаше до изпарителя на газовата. В сервиза ми обезвъздушиха маркуча свързващ казанчето на антифриза и изпарителя и за момента всичко е ок.
Коментар
-
Мда вярно си е че не е лошо да се види що е толкова жадна, да не я храш с нещо солено тая кола Налей малко автършейв със силна миризма в казанчето за антифриза затвори го и запали, после с НОСАНАЛИЗАТОРА почваш да търсиш от къде мирише- стар номер ама работи. На диагностика няма да у хванат освен ако диагностика не е водопровдчикКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
stambata1982
аз също знам един номер 200грама боза една чаена лъжичка червен пипер и щипка захар и теча спира
Коментар
-
stambata1982
-
Re: Колата гасне в движение. Как да проверя свещите и кабели
elektrozhen написа:Здравейте колеги, завчера докато се прибирах и изкачвах едно изнанагорно колата изгасна, след опити в рамките на минута или две отново запали и тръгнах да пускам вече по нанадолното, но пак изгасна в движение. На следващият ден ми го направи същия номер на абсолютно същите места. Замерих акумулатора, но цифрата, която показа беше добра 14, така че едва ли е от него. Може би да е от свещите или от кабелите за свещите, но има ли начин по който в домашни условия да проверя? И ако няма такъв начин къде да отида на диагностика при коректни хора (в София), че преди около два месеца ми трябваше тенекеджия и в почти всички сервизи в които ходих ми искаха около 600 + части, преди да попадна на точния човек, който свърши работата само за 200 без части без нищо, та от тогава много внимавам къде ходя, с кой се консултирам и като цяло какво правя.Редактирано заглавие.Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар