Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата гасне в движение. Как да проверя свещите и кабелите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата гасне в движение. Как да проверя свещите и кабелите?

    Здравейте колеги, завчера докато се прибирах и изкачвах едно изнанагорно колата изгасна, след опити в рамките на минута или две отново запали и тръгнах да пускам вече по нанадолното, но пак изгасна в движение. На следващият ден ми го направи същия номер на абсолютно същите места. Замерих акумулатора, но цифрата, която показа беше добра 14, така че едва ли е от него. Може би да е от свещите или от кабелите за свещите, но има ли начин по който в домашни условия да проверя? И ако няма такъв начин къде да отида на диагностика при коректни хора (в София), че преди около два месеца ми трябваше тенекеджия и в почти всички сервизи в които ходих ми искаха около 600 + части, преди да попадна на точния човек, който свърши работата само за 200 без части без нищо, та от тогава много внимавам къде ходя, с кой се консултирам и като цяло какво правя.Редактирано заглавие.

    #2
    За диагностика - BO е човека

    Коментар


      #3
      мирише на датчик колянов вал

      Коментар


        #4
        А бензина колко беше в резервоара ?
        Fiat Stilo

        Коментар


          #5
          gelsa написа:
          А бензина колко беше в резервоара ?
          По принцип съм на газ, но въпреки това в резервоара трябва да има поне около 5 литра бензин.

          Коментар


            #6
            5л. са малко. Налей поне още 5, и виж дали пак ще гасне.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              стъпково моторче колега,отваряш чистиш и сглобяваш но колкото оборота си го развил толкова ще го завиеш ,ако го завиеш повече колата ще ти седи на над 900 оборота

              Коментар


                #8
                Колеги отстраних проблема и рекох да споделя за какво става въпрос. Оказа се, че причината за гасненето е в ... антифриза. Явно моята колица буквално го пие този антифриз, тъй като без да има теч от някъде антифриза намалява със страшни темпове. Както и да е, оказа се, че в следствие на падането на нивото на антифриза под нормата се беше образувала "въздушна възглавница" и той не стигаше до изпарителя на газовата. В сервиза ми обезвъздушиха маркуча свързващ казанчето на антифриза и изпарителя и за момента всичко е ок.

                Коментар


                  #9
                  elektrozhen написа:
                  Колеги отстраних проблема и рекох да споделя за какво става въпрос. Оказа се, че причината за гасненето е в ... антифриза. Явно моята колица буквално го пие този антифриз, тъй като без да има теч от някъде антифриза намалява със страшни темпове. Както и да е, оказа се, че в следствие на падането на нивото на антифриза под нормата се беше образувала "въздушна възглавница" и той не стигаше до изпарителя на газовата. В сервиза ми обезвъздушиха маркуча свързващ казанчето на антифриза и изпарителя и за момента всичко е ок.
                  А в сервиза случайно да се замислиха защо тази кола така си "пие" антифриза? Смени сервиза да ти видят колата, че може до много сериозни проблеми да доведе това пиене.

                  Коментар


                    #10
                    todorakiggg написа:
                    elektrozhen написа:
                    Колеги отстраних проблема и рекох да споделя за какво става въпрос. Оказа се, че причината за гасненето е в ... антифриза. Явно моята колица буквално го пие този антифриз, тъй като без да има теч от някъде антифриза намалява със страшни темпове. Както и да е, оказа се, че в следствие на падането на нивото на антифриза под нормата се беше образувала "въздушна възглавница" и той не стигаше до изпарителя на газовата. В сервиза ми обезвъздушиха маркуча свързващ казанчето на антифриза и изпарителя и за момента всичко е ок.
                    А в сервиза случайно да се замислиха защо тази кола така си "пие" антифриза? Смени сервиза да ти видят колата, че може до много сериозни проблеми да доведе това пиене.
                    Това не лошо да се види наистина, но какво точно трябва да се направи - диагностика или нещо друго?

                    Коментар


                      #11
                      Мда вярно си е че не е лошо да се види що е толкова жадна, да не я храш с нещо солено тая кола Налей малко автършейв със силна миризма в казанчето за антифриза затвори го и запали, после с НОСАНАЛИЗАТОРА почваш да търсиш от къде мирише- стар номер ама работи. На диагностика няма да у хванат освен ако диагностика не е водопровдчик
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        аз също знам един номер 200грама боза една чаена лъжичка червен пипер и щипка захар и теча спира

                        Коментар


                          #13
                          stambata1982 написа:
                          аз също знам един номер 200грама боза една чаена лъжичка червен пипер и щипка захар и теча спира
                          Мда и после ще си приказваме в тема със заглавие " Помощ, Не ми работи парното"
                          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                          Коментар


                            #14
                            ако не се оправи с боза приготви 700лева за нова гарнитура

                            Коментар


                              #15
                              Re: Колата гасне в движение. Как да проверя свещите и кабели

                              elektrozhen написа:
                              Здравейте колеги, завчера докато се прибирах и изкачвах едно изнанагорно колата изгасна, след опити в рамките на минута или две отново запали и тръгнах да пускам вече по нанадолното, но пак изгасна в движение. На следващият ден ми го направи същия номер на абсолютно същите места. Замерих акумулатора, но цифрата, която показа беше добра 14, така че едва ли е от него. Може би да е от свещите или от кабелите за свещите, но има ли начин по който в домашни условия да проверя? И ако няма такъв начин къде да отида на диагностика при коректни хора (в София), че преди около два месеца ми трябваше тенекеджия и в почти всички сервизи в които ходих ми искаха около 600 + части, преди да попадна на точния човек, който свърши работата само за 200 без части без нищо, та от тогава много внимавам къде ходя, с кой се консултирам и като цяло какво правя.Редактирано заглавие.
                              Колега само една идея...Горивният филтър кога е сменяван?Преди години моя кола гаснеше в движение и се оказа филтър.
                              Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
                              Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
                              ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
                              ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
                              ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.

                              Коментар

                              Working...
                              X