Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спукано предно стъкло фиат Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Plastex написа:
    kokss написа:
    хммм още повече се зачудвам сега.... :S все си мисля че ново е най-добре ама тия "Made in China" и "turkey" направо се силя за 2ра ръка......
    Досега все нови съм слагал, не го мисли, праскай едно ново чайна , ако ти е на същата цена и не мисли, че тия, жълтите не знаят да правят стъкла, или че тия, по-белите не ги правят пак там някъде...
    Може всичките да се правят там, но има една подробност. Когато е за някоя фирма която държи на качество и всичко останало, праща си техни служители които следят за качеството............

    Коментар


      #17
      chaveto написа:
      Може всичките да се правят там, но има една подробност. Когато е за някоя фирма която държи на качество и всичко останало, праща си техни служители които следят за качеството............
      Абе няма значение, че не сме пращали специалист в Китай, за да гледа как е направено стъклото за браво, да го слага, сигурен съм, че е достатъчно добро за кола за 1... лева...
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #18
        Основното качество на стъклото...изключвам допълнителните затъмнявания и екстри против заслепяване...са начина по който се чупи...дали остава "цяло" или се пръска или се чупи на големи парчета...предполагам знаете какъв ще е ефекта, ако някоя китайка недай си боже се счупи на 5-10 големи парчета докато шофирате...отделно, ако се пръсне на малки парчета и се разпилее посока очите ви при евентуален удар...за мое съжаление преди вече доста години един познат си отиде от този свят точно заради подобно китайско/турско стъкло и иначе не особено силна катастрофа...беше се счупило на няколко парчета...лично аз, дано не ми се налага, но ще предпочета втора ръка стъкло просто поради високата цена на ново оригинално пред това да сложа някоя китайка без да знам какви са му качествата...дори бих се жертвал за няколко драскотини вместо да рискувам...но всеки сам преценява...
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #19
          kiselo написа:
          Основното качество на стъклото...изключвам допълнителните затъмнявания и екстри против заслепяване...са начина по който се чупи...дали остава "цяло" или се пръска или се чупи на големи парчета...предполагам знаете какъв ще е ефекта, ако някоя китайка недай си боже се счупи на 5-10 големи парчета докато шофирате...отделно, ако се пръсне на малки парчета и се разпилее посока очите ви при евентуален удар...за мое съжаление преди вече доста години един познат си отиде от този свят точно заради подобно китайско/турско стъкло и иначе не особено силна катастрофа...беше се счупило на няколко парчета...лично аз, дано не ми се налага, но ще предпочета втора ръка стъкло просто поради високата цена на ново оригинално пред това да сложа някоя китайка без да знам какви са му качествата...дори бих се жертвал за няколко драскотини вместо да рискувам...но всеки сам преценява...
          Колега, отдавна вече ги няма из Кобра тия опасни и идиотски изпълнени стъкла, които се чупят на "саби" и убиват излишно. Макар китайски, си се чупят точно както и всяко оригинално стъкло, не се заблуждавайте и не отричайте нещо, което ще ви свърши работа, без да ви бърка в джоба кой знае колко. Нищо, че така автоморгаджията няма да ви прескунди с по-високата си цена. Да го вземеш от колега си е рисково, защото може да се счупи при демонтажа и настъпват отрицателните емоции, обикновено който продава, казва "даваш ми парите и започваш да демонтираш" а тоя, който демонтира, не може да гарантира, че няма да се счупи, докато го сваля или поставя. Но всеки си решава сам.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #20
            Е как няма да ти даде гаранция? Принципно повечето морги те си свалят стъклата, ако ти си го махаш ти свалят от цената. Когато се сваля стъкло от автомобил който е за части... почти никога не се пази автомобила а се пази стъклото. При свалянето на счупено стъкло пък се пази автомобила. При лепенето няма как да се счупи стъклото.

            Коментар


              #21
              При стъклото има едно стареене- т. нар. "Посребряване’- колкото по-старо е стъклото, толкова повече точки и драскотини се появяват по самото стъкло. Това го има както при автомобилните, така и при органичните стъкла- опитът го е доказал. Така че аз съм за новото стъкло.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #22
                Plastex написа:
                kiselo написа:
                Основното качество на стъклото...изключвам допълнителните затъмнявания и екстри против заслепяване...са начина по който се чупи...дали остава "цяло" или се пръска или се чупи на големи парчета...предполагам знаете какъв ще е ефекта, ако някоя китайка недай си боже се счупи на 5-10 големи парчета докато шофирате...отделно, ако се пръсне на малки парчета и се разпилее посока очите ви при евентуален удар...за мое съжаление преди вече доста години един познат си отиде от този свят точно заради подобно китайско/турско стъкло и иначе не особено силна катастрофа...беше се счупило на няколко парчета...лично аз, дано не ми се налага, но ще предпочета втора ръка стъкло просто поради високата цена на ново оригинално пред това да сложа някоя китайка без да знам какви са му качествата...дори бих се жертвал за няколко драскотини вместо да рискувам...но всеки сам преценява...
                Колега, отдавна вече ги няма из Кобра тия опасни и идиотски изпълнени стъкла, които се чупят на "саби" и убиват излишно. Макар китайски, си се чупят точно както и всяко оригинално стъкло, не се заблуждавайте и не отричайте нещо, което ще ви свърши работа, без да ви бърка в джоба кой знае колко. Нищо, че така автоморгаджията няма да ви прескунди с по-високата си цена. Да го вземеш от колега си е рисково, защото може да се счупи при демонтажа и настъпват отрицателните емоции, обикновено който продава, казва "даваш ми парите и започваш да демонтираш" а тоя, който демонтира, не може да гарантира, че няма да се счупи, докато го сваля или поставя. Но всеки си решава сам.
                Предполагам е ясно, че преди да си е свалил стъклото ЗДРАВО няма как да види пари никой моргаджия...а ако аз сам ще си го свалям...вземам си майстора с мен и инструментите...сваля го и толкова...както каза избора всеки си го прави сам...ненам кой ще е този лудия дето ще даде парите и после ще се моли да не се счупи при демонтажа...да не кажа, че и повечето моргаджии вече предпочитат сами да свалят желаната част вместо да им съсипеш нещо друго от което може да изкарат пари...поне на мен одавна не ми се е случвало да си свалям някакви части сам...последно беше преди около година и то след едночасово мрънкане от моя страна да си сваля перката за климатроника...и то просто защото иначе не искаше да я продава...даваше я само с цялата централа...
                Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                Коментар


                  #23
                  Plastex написа:
                  ...Да го вземеш от колега си е рисково, защото може да се счупи при демонтажа и...
                  Това е важната част от моето изказване, не за моргаджии, а тогава, когато нещата са между нас. Скоро отиваме за стъкло от една ланча капа и човека казва, давате парите и сваляте, не искаше кой знае какви пари човека и това бяха неговите условия, за ново искаха доста повече пари, из моргите също не намерихме на оферта, така, че пихме хапчето на риска да се счупи и го подхванахме. Може би не всеки би се навил на такива условия, но така се развиха нещата, казва, давате парите предварително и си го демонтирате на ваш риск. При положение, че искаше една осма от цената на ново, как да не опиташ, е, стана работата, свалихме го и го монтирахме, но можехме и да ударим греда. И на мен, и на вас да дойде и да ви поставя условия някой закъсал - ако продавате нещо рядко, вие поставяте условията, вашата е лесна - ако се прави много на бабаит, една тояга на стъклото и отива на вторични, но купувача ще се гърби едни 4-500 лв за ново стъкло, ако рече да го даде много отворен. Не при всички марки е като при браво/брава/мареа- коли на части на път и под път
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                  Коментар


                    #24
                    Колеги, смениг джама най-накрая.... 95 лв китайско със "сенник" по 2 кинта на стикер и 7 лв уплътнение дефакто ми излезе 105 лв за около 2 часа беше готова. Като за по-сигурно 2 дни да не се кара на автомивка (щото там е под налягане водата) и същия ден да не се кара много, едвали не - прибраш я или до магазина и чакаш утрешния ден София. Ал. Стамболийски бл. 75 с/у 3та градска - този сервиз използвах.Съжалявам за правописа развълнуван съм защото от както я взех несъм я карал заради стъклото Поздрави на всички !
                    Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                    Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                    Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                    Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                    Убий скороста - Спаси дете!

                    Коментар


                      #25
                      Колеги, едва днес видях темата, и малко със закъснение, но все пак да споделя, че в сервиза на Пежо в Пловдив лепят спукани стъкла и става все едно не е имало пукнатина никога. На един приятел му излезе 30 лв за 5см пукнатина. Мисля, че и по другите градове може би има места, където лепят, но несъм сигурен.П.С.: За предпочитане е втора ръка запазено стъкло пред ново, защото новото за отрицателно време се съсипва...
                      Пунто 1.9D 2002г.

                      Коментар


                        #26
                        Как да го намериш това запазено стъкло на 15-18 годишна кола? да е 2010 модел да кажеш запазено, ма за наште дръгели...
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар


                          #27
                          @Mapu0o Много зависи от стъклото което си купил. Мога да ти кажа че всичко зависи от цената. Виждал съм как задно стъкло от евтините турски се чупи като стъклата на дограма. Същото е и със всяко друго такова. на моята кола е сменяно през 2004 и до сега има нормални следи от годините. Така че какво ще е стъклото зависи от твоя избор. А за пукнатината - зависи колко е голяма, от какво е причинена (ако колата се усуква повече от нормалното или от ПТП) защото ако има наличие на един от двата фактора, пукнатината пак се появява след първия по остър завой.
                          Fiat Bravo 1.9 TD100

                          Коментар


                            #28
                            Аз давам глас за втората употреба. На служебното Рено сменихме предното стъкло с ново и евтино. Сега като шофирам като погледна в далечината дърветата ги виждам леко размазани. Не е голям проблем (колегата забеляза чак като му казах да обърне внимание), но все пак не може да се сравни с оригиналното стъкло.
                            Fiat Bravo 1.4 GPL Dynamic '09

                            Коментар


                              #29
                              s stoyanov написа:
                              Аз давам глас за втората употреба. На служебното Рено сменихме предното стъкло с ново и евтино. Сега като шофирам като погледна в далечината дърветата ги виждам леко размазани. Не е голям проблем (колегата забеляза чак като му казах да обърне внимание), но все пак не може да се сравни с оригиналното стъкло.
                              Да колега ти си сменял на рено, ами я отиди и смени на берлинго втора ръка, да видиш за какво иде реч. нищо че е модел след 2005-та, всичките са все едно че си ги гърмял с пушка, хем са оригинални. И не забравяй че рената, както и доста други бюджетни автомобили се сглабят в Турция. Явни сте попаднали наистина на гаражно стъкло. А на предния колега който сподели че задното стъкло се е счупило все едно е от дограма ами точно на същтите ниско тарифни коли освен предното което е двуслойно, всички останали "оригинални" стъкла се чупят на големи парчета. Няма как иначе да са хем хубави колите хем да са евтини. Тук има доста хора които са сменяли стъкла. достатъчно е да се види от къде хората са доволни и да се смени стъклото с ново. Няма смисъл да се сравнява стъкло на 15 години с ново. То няма нищо общо едното с другото
                              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                              Коментар

                              Working...
                              X