Колега, айде да ме повозиш едно кръгче да усетя возията и как се държи и да ми поразкажеш за модела щом от толкова време я търкаляш. Пък аз ще донеса бира
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация относно смяна на кола - от Пунто на Купе?
Collapse
X
-
Здравейте колеги, оказа се че Punto HGT има 10 обяви по сайтовете и всички са супер раздрънкани. Загледам се и по Стило, какво бихте ми препоръчали като мотор? Карам задължително на газ на година минавам поне 20000 км. И като поддръжка което от HGT и Стило е по-скъпо за поддържане? Моля заглавието на темата да бъде сменено на "Помогнете с избора на нова кола"Благодаря.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Когато аз си търсех кола, фиат въобще не влизаше в сметките ми. Стило пък въобще не ми беше познат. Накрая зададох в търсачката параметри, които ме удовлетворяват и сега съм със стило 1,9 жтд 115 к. с. хечбек. Досега - 12000 км и не съжалявам за избора си. Бензин или дизел - ти си решаваш. Газ сигурно излиза по-малко като пари за гориво, но едва ли върви толкова. Също така, трябва да имаш едно наум и за газовата бутилка - колкото и малка да е, заема място. Товарил съм 8 листа гипскартон, срязани на един метър и при затворен багажник - никакви проблеми. Не очаквай някой друг да ти избира кола, а си вземи такава, която на теб ти харесва.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Имай впрадвид, че стило дизел е труден за ремонт. Всичко е направено на принципа защо да е лесно, като може да е трудно. При диагностиката се оказа, че една от свещите не работи както трябва. Майстора реши да ми покаже какво е това подряваща свещ, а аз му казах, че нищо не разбирам от дизелови двигатели. Той взе да оглежда нещо под капака и след минута рече:- Аз както разбирам, даже не мога да видя къде са...Като реших да ги сменям четирите, един майстор, като разбра, че е за стило, направо ме отпрати!Сега съм си намерил точния майстор, човека си разбира от работата, каквото ми е подменил (тампон, амортисьори, свещи, термостат...) е направено професионално и съм повече от доволен. Трябваше да се сменя и крушката за къси на левия фар, ама не съм чак такъв садист, да го карам, затова си я смених сам. Отне ми само два часа и един куп псувни. За смяната на маслото - директно при майстора и като видях, че трябва да се отвива кора, филтър и какво тече после, добре, че не се захванах да го сменям сам!Сега колицата си върви като швейцарски часовник, а разхода е повече от приличен. На къси разстояния не може да се направи точна засечка, но на дълъг път ми е давал 5.2 литра, при средна скорост 84 км в час за 5 часа и 25 минути път, с 4 човека в колата.Всяка кола си иска поддръжка. Тази, засега въобще не съм се замислял, ще запали или няма да запали. Просто врътвам ключа и двигателя започва да мърка. Най-големия студ досега е бил -5 градуса, ще видим до напролет.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар