Не мога да се аргументирам, аз самия също не разбирам от автоматици (по скоро имам абсолютно нищожна представа). Чел съм в ауди форума (но там става въпрос за ZF кутия, не за Айсин) и казват, че такова действие може да убие кутията. Не от първия път но поне от 3-4 опит. Според мен това товари неимоверно кутията и вътре се случва нещо, което е кофти. Аз лично не бих направил нещо подобно. Това е все едно "launch control" при спортните коли, но там са 2 съединителя и въобще някакви системи, които управляват този процес. Казвам го защото съм чувал от хора, които са се опитали да постигнат ефектна на launch control-a с този метод, който цитираш и има няколко случая на повредени кутии. Пак казвам, там става въпрос за кутии ZF. При нашите кутии това въобще го няма и пак казвам, според мен това само и единствено може да навреди на кутията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Крома - 2006-7 мнения и препоръки.
Collapse
X
-
dolarcho написа:Не мога да се аргументирам, аз самия също не разбирам от автоматици (по скоро имам абсолютно нищожна представа). Чел съм в ауди форума (но там става въпрос за ZF кутия, не за Айсин) и казват, че такова действие може да убие кутията. Не от първия път но поне от 3-4 опит. Според мен това товари неимоверно кутията и вътре се случва нещо, което е кофти. Аз лично не бих направил нещо подобно. Това е все едно "launch control" при спортните коли, но там са 2 съединителя и въобще някакви системи, които управляват този процес. Казвам го защото съм чувал от хора, които са се опитали да постигнат ефектна на launch control-a с този метод, който цитираш и има няколко случая на повредени кутии. Пак казвам, там става въпрос за кутии ZF. При нашите кутии това въобще го няма и пак казвам, според мен това само и единствено може да навреди на кутията.
Коментар
-
Не знам колко често си го правил това, но съвета ми към теб наистина е да не го правиш повече. Поне аз лично не бих направил нещо подобно. Надявам се и по-запознатите колеги от форума, също да се включат и дадат по-голяма яснота по въпроса. Относно въпросите на колегата за покупката на Кромата, са доста. Трябва да се гледат супер много неща при покупката. Най важните се казаха в темата.
Коментар
-
Това е един от тестовете, които трябва да направите когато купувате автоматик, но с внимание.Този тест изпитва и торка, и дисковия пакет на кутията.Задължително маслото в кутията трябва да е загряло, което означава поне 30 минути работа на колата, както и самия тест не трябва да продължи над 4-5 секунди.Демек натискаш здраво спирачка и педала на газта до край и оборотомера не трябва да се задържи около 2000 оборота, ако всичко е наред. Като на Д и на Р трябва да са относително еднакви.Ако искате да повторите теста отново, това трябва да стане поне след 3-4 минути, за да може маслото да излезе от торка и да мине през радиатора, за да не се изпече, защото за тия 5 секунди му се разказва играта.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Здравейте колеги!Благодаря за съветите и с радост ще се вслушам в тях. Аз чета и следя пуснатите вече теми от Вас и търся и допълнително инфо.Разбирам, че трудно ще направя тест на автоматика ако колата е в автокъща и това точно ме е притеснявало / не че по принцип и кола с ръчни скорости може да се тества повече в един малък двор/ , но тази скоростна кутия не вдига ли грешки или не е предвидил производителя такава екстра. По въпроса за четене с правилния софтуер - задължително. Даже ако можете да ми препоръчате някого или някой четящ темата си предложи услугите / разбира се срещу зплащане/, не просто да се поогледа колата и прочетат грешките, а съвестно да се вникне в детайлите нека пише ЛС. Поздрави.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар