Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Крома - 2006-7 мнения и препоръки.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Крома - 2006-7 мнения и препоръки.

    Здравейте колеги. Надявам се на вашата помощ относно информация за въпросната Крома с 1.9 MJET автомат. Харесал съм тези две обяви:1. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...&slink=4mstw22. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...ink=4mstw2От прочетената до момента информация, има колеги който казват за мотора, че е "вечен" (което ако е така е просто страхотно). За кутията също се чуват доста добри отзиви (надявам се за мнения и за нея). Окачването е опелско, което също е добре (здраво и сравнително евтино за поддръжка).Колата ще се ползва повече за градско каране и за това съм се насочил към по малолитражен двигател.Благодаря предварително на всички помогнали.Поздрави.

    #2
    Явно собствениците на Крома във форума не са много.Днес погледнах следните три Кроми:1. http://www.cars.bg/c213620 - колата има сравнително доста външни забележки, вратите се затварят сравнително трудно, дръжките на вратите запецват ..., няма много екстри, двигателя работи добре, има малка пушилка от ауспуха но най-големия проблем е при скоростите и демпферния маховик. При натискане и отпускане на съединителя се чува доста стабилно тракане.2. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4nalmb - с минимални външни забележки, двигателя заработи добре, но при дори леко форсиране отзад излизат доста големи облаци от сиво-синкав дим ... кутията е в прилично състояние.3. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4nalmb - това бе личният ми фаворит ... за съжаление се оказа най-зле от всички 3 автомобила. Много външни забележки (направо си е за основно пребоядисване), Вътре доста захабен волан, копчета, климатроника не тръгна първоначално, има откъртени разни неща, отпред при мотора също има доста откъртени неща и вързани със свински опашки. Но най-отчайващото бе със скоростната кутия. За първи път виждам такова поведение на автоматик. Колата превключва предавките много добре, няма никакви тласъци и т.н. В момента в който е на "D" в покой и се опиташ да тръгнеш, удряш кикдауна и никакво ускорение, все едно просто си пуснал спирачката, след 2-3 секунди тръгва и започва уникално тромаво ускорение до момента в който стигне 2500 оборота и това тръгва мн добре.п.с. Първите 2 автомобила не съм карал.За съжаление има адски малко обяви за такава кола и започвам да се отчайвам.

    Коментар


      #3
      Не знам къде ги четеш тези неща за надеждността. Във всички случаи е по-добре да четеш в англ. форуми, защото хората там въртят километри. Тук се правят по 5-10 000 на година и проблемите не могат да изскочат. Кутиите им са опелски и почти всеки й прави ремонт- един лагер издава багажа на 5та и 6та скорост. Бях чел, че лагера е много специфичен и не се предлагал отделно, не знам как решават проблема. Кромата си е тежичка и не ми се струва много градски автомобил, даже хич. Сам си забелязал, че е екзотичен все още- при удари ще имаш проблем с чарстите 2 ръка. По спомен много се оплакваха от някакви носачи, ама дали бяха предни или нещо отзад - ще те излъжа, алтернатор също сменят с нов много често.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Кутията е Айсин, японска и се монтира на маса автомобили. Алтернаторите имат проблем с диодния блок, заради особените намотки, 2 в 1. Цената на нов блок е по-малко от 50 лева.Нямаше ли тема за кромите втора ръка?
        207 тиква автомат
        новокромаджия 2.4 печка

        Коментар


          #5
          Както са ти казали кутията е Айсин и защото е евтина се слага в много автомобили.Общо взето става ама не съвсем.Особено ако си метнал око на 2.4 двигател е много силно непрепоръчителна. За 1.9 иди-дойди. Ама за сметка на това е една лагава такава. Ако си харесал този модел, то останалото се прави. Колата горе долу става, като за цената няма какво толкова да очакваш.Лично на мен ми допада като модел. И аз се бях замислял да я взема, когато бяха още бая високи парите. И това ме спря, защото да дам толкова пари за Фиат и след 2-3 години да го продам с огромна загуба - ами някак си не ми се отпусна сърцето (лично мнение).И като показа последния модел, който написа, че ти е бил фаворит, отново ме зарадва. За съжаление, както казваш и сам, трудно се намират наистина читави екземпляри, които да не са голи като карабинер и които да стават за нещо.За това ако си решил да е този автомобил, но и държиш да е по-лачен, то въоръжи се с голямо търпение.Ако търсиш съвет за електрическата част ще се радвам да помагам. От към механиката - ми почва да тропа и сменяш, няма какво да го мислиш толкова.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Послушай ВО за автомата, тия всичките са тъпаци. Alfa Romeo 159 - 1.9 JTDm; 2.4 JTDm; 3.2 JTS Alfa Romeo Brera - 2.4 JTDm; 3.2 JTS Alfa Romeo Spider - 2.4 JTDm; 3.2 JTS Cadillac BLS - 1.9 D; 1.9 D (TST); Chevrolet Cruze (US market; 2.0L Turbo Diesel) Citroën C4 Citroën C5 Citroën C6 Citroën DS4 Citroën DS5 Fiat Croma - 1.9 JTDm; 2.4 JTDm; Ford Five Hundred Ford Fusion Ford Mondeo Lancia Delta (200 - 1.8 DI Turbo Land Rover Freelander 2 Land Rover Range Rover Evoque Lincoln Zephyr Lincoln MKZ Mazda 6 Mazda CX-7 Mazda CX-9 Mazda MPV Mercury Milan Mercury Montego Opel/Vauxhall Astra Opel/Vauxhall Vectra/Signum Opel/Vauxhall Zafira Opel/Vauxhall Insignia Peugeot 307 Peugeot 308 Peugeot 408 Peugeot 508 Peugeot 607 Peugeot 3008 Peugeot 5008 Range Rover Evoque Renault Espace Renault Vel Satis Saab 9-3 - 1.9 TiD; 1.9 TTiD; Volvo C30 D3 and D4 Volvo S40 D3 and D4 Volvo V50 D3 and D4 Volvo S60 2.4D, D5, D5 AWD, T6 AWD and R AWD 06-07; 08- Volvo V60 D3; D5; D5 AWD; T6 AWD; Volvo S80 2.5T, 3.2, T6 AWD, V8 AWD, D5 and D5 AWD Volvo V70 2.5T, 3.2, T6 AWD, 2.4D, D5, D5 AWD and R AWD 06-07; 08- Volvo XC60 Volvo XC70 Volvo XC90 3.2 and V8 AWDМожеше да се аргументираш, и без да напишеш това подчертаното горе, нали?Модераторски екип на fiat-bg.org
            207 тиква автомат
            новокромаджия 2.4 печка

            Коментар


              #7
              Нямаше ли тема за кромите втора ръка?Има тема а на колегата късмет с търсенето.
              Fat Croma 1.9 16v multijet
              Ex..FIAT MAREA 1.8.16v HLX

              Коментар


                #8
                BO написа:
                Особено ако си метнал око на 2.4 двигател е много силно непрепоръчителна.Ако търсиш съвет за електрическата част ще се радвам да помагам. От към механиката - ми почва да тропа и сменяш, няма какво да го мислиш толкова.
                Нали кутията е една и съща ? Каква е разликата в поведението при 1.9 и 2.4 ? не разбирам...Дано успея да намеря читав екземпляр и задължително ще търся съвети и помощ. Благодаря предварително за готиното отношение

                Коментар


                  #9
                  [quote="pplk"] Послушай ВО за автомата, тия всичките са тъпаци ...Да го послушам и да не си взимам или ?

                  Коментар


                    #10
                    dolarcho написа:
                    Нали кутията е една и съща ? Каква е разликата в поведението при 1.9 и 2.4 ? не разбирам...
                    Предполагам, че има предвид, че к.с. и Нм и идват множко.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      pplk написа:
                      Можеше да се аргументираш, и без да напишеш това подчертаното горе, нали?Модераторски екип на fiat-bg.org
                      Извинявам се за неразбилането, грешката е при мен. Имах предвид, че за нещастие, производителите на гореспоменатите марки са били достатъчно ...., да не се допитат до колегата ВО. Неговото мнение е единствено правилно и не търпи изключения. С две думи, купете си БМВ!Поздрави!
                      207 тиква автомат
                      новокромаджия 2.4 печка

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        dolarcho написа:
                        Нали кутията е една и съща ? Каква е разликата в поведението при 1.9 и 2.4 ? не разбирам...
                        Предполагам, че има предвид, че к.с. и Нм и идват множко.
                        Именно. За това тия кутии поставени в 2.4 двигателя мрат като обезумели.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Призовавам към спокойствие и търпимост в темата!Айде да не се наказваме!Засега сте в рамките на добрия тон, ама на границата...
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #14
                            BO написа:
                            emzo написа:
                            dolarcho написа:
                            Нали кутията е една и съща ? Каква е разликата в поведението при 1.9 и 2.4 ? не разбирам...
                            Предполагам, че има предвид, че к.с. и Нм и идват множко.
                            Именно. За това тия кутии поставени в 2.4 двигателя мрат като обезумели.
                            Колегата pplk има 2.4 но не разбрах дали е автомат. Имаше някой от форума а 2.4 автоматик, при него май имаше нещо с автомата но отговаря.

                            Коментар


                              #15
                              dolarcho написа:
                              BO написа:
                              emzo написа:
                              dolarcho написа:
                              Нали кутията е една и съща ? Каква е разликата в поведението при 1.9 и 2.4 ? не разбирам...
                              Предполагам, че има предвид, че к.с. и Нм и идват множко.
                              Именно. За това тия кутии поставени в 2.4 двигателя мрат като обезумели.
                              Колегата pplk има 2.4 но не разбрах дали е автомат. Имаше някой от форума а 2.4 автоматик, при него май имаше нещо с автомата но отговаря.
                              Всички Кроми 2.4 са автоматик. Има алфи с този двигател с ръчни скорости, но не и Кроми. Аз досега не съм срещал мнение за прецакан автомат на крома 2.4, но за 1.9 съм чувал До колкото съм чел в алфа форума, става критично за автомата при чипосване за над 200 коня. За сток вариантите не би трябвало да има проблем при нормална употреба. Аз съм от много отскоро с 2.4-ка (просто ми изпадна такъв запазен екземпляр) и не мога още да давам сериозни и аргументирани мнения. Със сигурност обаче автомата до момента работи брилянтно. Съдейки по спритмонитора разхода на 1.9 автомат не е фрапантно по-малък. Въобще автомата си дава височък градски разход, поне с литър над съпоставима ръчка... Но пък е удобен и предлага типтроник опция за мераклиите.
                              Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                              ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                              Коментар

                              Working...
                              X