dolarcho написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Крома - 2006-7 мнения и препоръки.
Collapse
X
-
A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Колега, съвета ми е да потърсиш информация по форумите на гореспоменатите марки, български и чужди, за впечатления за тази скоростна кутия. Тук мненията са доста пристрастни и едва ли толкова обективни. 3.2 6 speed automatic 240-hp / 3.2L 6-cyl 3.2 Premier 6 speed automatic 240-hp / 3.2L 6-cyl 3.2 Premier Plus 6 speed automatic 240-hp / 3.2L 6-cyl T6 AWD 6 speed automatic 300-hp / 3.0L 6-cyl 3.2 Platinum 6 speed automatic 240-hp / 3.2L 6-cyl T6 Premier Plus AWD 6 speed automatic 300-hp / 3.0L 6-cyl T6 R-Design AWD 6 speed automatic 325-hp / 3.0L 6-cyl T6 Platinum AWD 6 speed automatic 300-hp / 3.0L 6-cylT6 R-Design Premier Plus AWD 6 speed automatic 325-hp / 3.0L 6-cyl T6 R-Design Platinum AWD 6 speed automatic 325-hp / 3.0L 6-cyl Горния списък е на модификации на марка автомобили, която ползва същата скоростна кутия. Дали издържа или собствениците стискат палци ежедневно, решаваш ти. Същото важи и за някои собственици на porsche 911.Поздрави!207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Четох къде ли не ... прочетох почти целия UK forum. Открих мнения на хора, който не споменават за какъвто и да е проблем при автоматика (както за 1.9 така и за 2.4), а просто дават препоръки за навременни смени на маслото и повишено внимание при огледа на автомобила преди закупуването му. За двигателя говорят за някакви конкретни проблеми но не сериозни. До момента е ясно, че като цяло Кромата има проблеми с ДПФ, ЕГР, алтернатора и нормалните други проблеми при дизелов автомобил. Просто ще трябва да се внимава при избора на автомобила като някакво евентуално успокоение. Та вероятно може да се насоча и към 2.4.Предварително искам да кажа, че по колата няма да бъдат правени каквито и да било силови тунинги, чипове и всякакви такива простотии. Ще се кара така както е произведена, и ще се ползва главно за градско шофиране и сравнително рядко извънградско. Разхода е доста сходен при 2-та модела, така че не е важен. Частите за обслужване са различни но и при тях няма кой знае каква разлика.Някой някакви препоръки при огледа на автомобила ? Също така някакво мнение за следните обяви:1. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4nmc4u - публикувана е от преди около седмица.2. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...slink=4nmc4uи като цяло отново избора се изчерпа...
Коментар
-
Здравей, колега! Единственото, което мога да кажа е, как аз избирам конкретния автомобил, след като вече съм направил избор за марка и модел. Със сърце! Сядам вътре и усещам дали е моя. До момента, да чукна на дърво, не съжалявам за нито един избор с изключение на 3 американки, но там нещата бяха по-различни.Поздрави и успех в търсенето! :D207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Отново включване от мен.Разгледах и двете обяви:1. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4nmc4u - това е фаворита ми след преглед на всички възможни обяви в София и околностите. Колата изглежда страхотно. Много малко външни както и вътрешни забележки, да не кажа почти никакви. При 2.4 почти няма лаг и забавяне при тръгване от покой (беше съвсем леко изразено и започвам да си мисля, че май за тези коли това е нормално). Притесненията са ми изразени към следното:- запалихме колата и след 2 мин я изкарахме за кръгче. Дори при леко форсиране, отзад излизаше сериозно количество сиво-син дим (джамбазина каза, че трябвало малко време да се "изчисти" и наистина след около 5 мин каране и 5 мин в покой започна по-леко да пуши при форсиране като се промени и дима от сиво-син на към повече черно). При по-силно форсиране си излизат "сажди" отзад. Знам, че не е нормално това и въпроса е от какво трябва да се притеснявам ??? Предполагам е ДПФ или ЕГР. - имаше леки колебания в оборотите на двигателя и съвсем леко притрисане в купето. - мотора беше много старателно измит (за съжаление) и корите и капаците, всичко беше старателно полирано и намазано с лъскав препарат. - най-сериозно ме притесни един пушек който идваше от разстоянието между двигателя и купето (там където е казанчето за охладителната система). Пушека беше с миризма на изгоряло масло, и факта, че колата (според датчика на таблото) беше загряла на половина, не беше стигнала работната си температура в средата а перката за охлаждане вече беше включена и въртеше стабилно да охлажда. - компресора на климатика не се включи. Питах джамбаза дали го е пробвал. Каза, че не знае защо не се включва ...- само с един ключ е. Така е пристигнала от Италия, другия не се знае къде е ...2. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4nmc4u - отново най-лошото впечатление при тази кола бе отвратително бавното и потегляне (случва ми се за 2-ри път). Имаше външни забележки, нещо по предницата тропаше сравнително стабилно, над 40км/h имаше някакви вибрации и колата дърпаше в ляво. Също припушваше и двигателя работеше сравнително шумно, като от време на време имаше някакви като прекъсвания.Като заключение.Харесах си първата - 2.4 автомат. Иска ми се някой да каже мнение за изразените проблеми по-горе. Ще се радвам да ми препоръчате и някой който може да дойде с мен или при който да я закараме за окончателен преглед. Мога да взема вина за да се провери евентуална някаква сервизна история.Благодаря предварително на всички помогнали.
Коментар
-
emzo написа:При ДПФ не трябва да има пушек, няма да се учудя ако го няма.Син пушек от колата = далече от нея. Мисля и сам знаеш, какво означава.
Коментар
-
Аз също съм с 2.4 автоматик, вече 6000км минах с нея, макар да я имам относително отскоро. Не съм правил НИЩО по скоростната кутия, работи безупречно и много плавно, дори не мога да се оплача от лагове при потегляне. Разбира се, ако настъпваш повечко, гори повечко. За колата мога да кажа само похвали засега.
Коментар
-
Всичко, което се счете, че ще ми е от полза при проверка на автомобила преди да я закупя.....евентуални тестове, които биха се счели за полезни при установяването на състоянието на агрегати и системи. Специфични звуци даващи информация, както за нормалната, така и за не добрата работа на нещо.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
OptimusMaximus написа:Всичко, което се счете, че ще ми е от полза при проверка на автомобила преди да я закупя.....евентуални тестове, които биха се счели за полезни при установяването на състоянието на агрегати и системи. Специфични звуци даващи информация, както за нормалната, така и за не добрата работа на нещо.
Коментар
-
[quote="italcar"]OptimusMaximus написа:В последствие научавам за един тест за приплъзване в кутията, който аз не съм правил и на доста места казват, че за не-специалисти не е много показателен, но все пак, ако правилно съм разбрал - на загрял двигател се слага на D, с левия крак се държи натисната спирачката, с десния се подава рязко газ до около 3/4 от хода на педала и се задържа 1-2 секунди, оборотите трябва да отидат до някакво положение, не по-високо от 2000 (при мен специално повече от 1800 не вдига) и да не се качват повече. Ако вдига по-високи отбороти, означавало, че има приплъзване в кутията. Ако ДПФ-а е в задръстена фаза (показание над 100%), двигателя може да не работи съвсем равномерно, да има леко придърпване при ускорение и да пропушва отзад, т.к. идотската с-ма се опитва да го регенерира дори и на място! Моя ДПФ го броя за изправен, т.к. след регенерация се връща на 20% ниво на задръстеност, но въпреки това много ме дразни и съм му набрал да го разкарвам.Относно звука на двигателя, за мен си е по-шумен от очакваното, особено на студено.
Коментар
-
dolarcho написа:Леле, това за теста на кутията кой ти го е казал ? Пробвал ли си го този тест ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар