M5kov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пукане при навиване на волана ляво/дясно?
Collapse
X
-
Yavor написа:Ако пукането е неравномерно и сякаш набира сили за да пукне докато въртиш волана - това е лагера на макферсона, горе на бомбето над амортисьора... Много е неприятно. Всъщност пука пружината, която си освобождава напрежението. Проверка - клякаш до гумата и някой върти волана пълно ляво- пълно дясно , а ти гледаш и слушаш пружината. Акое от там, ще го познаеш.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Здравейте, колеги За първи път пиша във форума. Преди само четях и намирах мн бързо отговори на въпросите ми за което благодаря на всички. От една година карам Брава "97 1,4 12Ж. Честно да си кажа не е давала никакви проблеми...НО от известно време забелязвам едно противно виене, когато се върти волана. Когато колата е студена няма такива проблеми, но като я покарам 5-10 км виенето се засилва и волана започва да става по-твърд. Кото тогава с тънкото виене идва и едно идиотско скърцане като от триене на пластмасови части и като за капак когато качвам или слизам бордюри ( не високи) се появява едно скърцане, когато гумите са на различно ниво. Понеже са ми леко ограничени познанията искам да попитам някой дали се е сблъсквал с подобен проблем и може ли да ме насочи някъде в СФ къде да отида.Благодаря предварителноФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Здравейте, колеги За първи път пиша във форума. Преди само четях и намирах мн бързо отговори на въпросите ми за което благодаря на всички. От една година карам Брава "97 1,4 12Ж. Честно да си кажа не е давала никакви проблеми...НО от известно време забелязвам едно противно виене, когато се върти волана. Когато колата е студена няма такива проблеми, но като я покарам 5-10 км виенето се засилва и волана започва да става по-твърд. Кото тогава с тънкото виене идва и едно идиотско скърцане като от триене на пластмасови части и като за капак когато качвам или слизам бордюри ( не високи) се появява едно скърцане, когато гумите са на различно ниво. Понеже са ми леко ограничени познанията искам да попитам някой дали се е сблъсквал с подобен проблем и може ли да ме насочи някъде в СФ къде да отида.Благодаря предварителноFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Аз още не съм си решил проблема, понеже от време на време отшумява. Примерно днес като се връщах от работа...на десен завой толкова скърцаше, че не е истина. На един светофар бяхме първи с една Мареа и си викам да се дръпнем...1-ва 4000 об и угасна .... После почна да го прави и на други предавки 4000 об и всичко свършва...направо ми се до рева. уговорих се за майстор в понеделник. Преди малко излизах, на околовръстното натиснах ....няма да прекъсне даже. Паркирам пред дома волана като перце....Нз какво ще е....В понеделник ще разбераФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Такаааа....моя проблем вече го няма и ми се иска да споделя какво и беше. А пък може и да помогна на някой така. Първите двама "майстори" на които ходих ми казаха: хидравлична помпа-единия, другия- помпа и рейка. Реших все пак да се допитам и до трети човек и не сбърках. Проблема се оказа в казанчето за хидравлична течност. Не знам по какви причини, но моето нямаше цедка.Никога не е сменяно...предполага се, че трябва да е оригиналното. Естествено се смени и маслото, понеже моето вече беше доста старо. И сега управлението на колата е доста по приятно и лесно И ако на някой му се наложи да сменя тази тъпа част ( казанче за хидравлика) да кажа, че на всички двигатели на моделите Брава/Браво/Мареа.....казанчетата са еднакви ....с изключение на двигателя 1,4. Само неговото казанче е различно по форма и осово разстояние м/у отворите за захващане. Като обем може и да е същото Успех момчета и безпроблемно пътуване.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Такаааа....моя проблем вече го няма и ми се иска да споделя какво и беше. А пък може и да помогна на някой така. Първите двама "майстори" на които ходих ми казаха: хидравлична помпа-единия, другия- помпа и рейка. Реших все пак да се допитам и до трети човек и не сбърках. Проблема се оказа в казанчето за хидравлична течност. Не знам по какви причини, но моето нямаше цедка.Никога не е сменяно...предполага се, че трябва да е оригиналното. Естествено се смени и маслото, понеже моето вече беше доста старо. И сега управлението на колата е доста по приятно и лесно И ако на някой му се наложи да сменя тази тъпа част ( казанче за хидравлика) да кажа, че на всички двигатели на моделите Брава/Браво/Мареа.....казанчетата са еднакви ....с изключение на двигателя 1,4. Само неговото казанче е различно по форма и осово разстояние м/у отворите за захващане. Като обем може и да е същото Успех момчета и безпроблемно пътуване.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ще използвам темата, за да не отварям нова.Според вас от къде скърца: https://www.youtube.com/watch?v=3jB3...ature=youtu.beОт доста време се чуваше подобно скърцане само при леко спиране. Струваше ми се, че се чува от задната част на колата.От днес започна да скърца и при въртене на волана. Чува се от пред в ляво. Усеща це и по пода на колата.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар