Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило: какви са признаците за рециклиране на електр. рейка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Има една втулка в рейката,която за Стило не се предлага готова по магазините. Рециклиране 80 лв. Включва и регулиране на луфтове около пиньона. Моята беше готова за 4 часа.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      iakvvu написа:
      Има една втулка в рейката,която за Стило не се предлага готова по магазините. Рециклиране 80 лв. Моята беше готова за 4 часа.
      Лявата вероятно, че рядко се прецаква.

      Коментар


        #18
        Втулката в рейката на Стило е само една-вляво. Оригиналната е тефлонова.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #19
          iakvvu написа:
          Втулката в рейката на Стило е само една-вляво. Оригиналната е тефлонова.
          А от дясно какво държи кормилния прът да не се блъска в корпуса на рейката?

          Коментар


            #20
            Да благодаря за мнениеята, колеги значи трябва да по-добре да я погледна и да се консултирам все пак. сега наскоро си сменях тампоните отзад и майстора огледа от всякъде по окачването от доло и казаха че и рейката трябвало да се бутне, май я по-удари с юмрук ......ама тогава точно акълът ми беше на другаде и не чух какво точно каза....май тракала като я удари...
            Фиат Стило 1.2 16v

            Коментар


              #21
              Airfan написа:
              А от дясно какво държи кормилния прът да не се блъска в корпуса на рейката?
              Нищо! :D Има само една ограничителна капачка(нанизана е на самият прът на рейката бз да уплътнява каквито и да е луфтове),която по скоро не позволява накрайника да се удря в корпуса на рейката и която ако не се внимава при смяна на маншон на вътрешният накрайник може да падне да се запилее :D
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                iakvvu написа:
                Airfan написа:
                А от дясно какво държи кормилния прът да не се блъска в корпуса на рейката?
                Нищо! :D Има само една ограничителна капачка(нанизана е на самият прът на рейката бз да уплътнява каквито и да е луфтове),която по скоро не позволява накрайника да не удря в корпуса на рейката и която ако не се внимава при смяна на маншон на вътрешният накрайник може да падне да се запилее :D
                Те тва е втулката там явно.

                Коментар


                  #23
                  Значи, колеги ходих до сервиза тука в града, нз дали се водеше на фиат или на италинските коли....както и да е...та човека я вдигна колата, погледна я отдоло(преди това клекна вътре под волана в купето и със леко бързо въртене ляво-дясно, проверяваше вътре ).....и каза че добре била......вика че тези от прединия сервиз са искали да изкарат още някой лев от мене като са казали че е за ремонт. Иначе като му казах че те са установили че е за ремонт след като я чукнаха със юмрук самата рейка, той каза че на изгасен двигател е възможно да се чува някакъв шум....та така......дано да няма проблеми
                  Фиат Стило 1.2 16v

                  Коментар

                  Working...
                  X