Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило: какви са признаците за рециклиране на електр. рейка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило: какви са признаците за рециклиране на електр. рейка?

    Здравейте колеги, искам да Ви попитам какви са признаците, че трябва да се рециклира рейката ? И колко доло горе трябва да струва ? в един сервиз ми казаха 350лв (със монтаж и демонтаж)... Фиат Стило е колата е 2002.... Благодаря
    Фиат Стило 1.2 16v

    #2
    кола

    При Италянеца е 120лв само трябва да видиш някой да е смени всичко на всичко има 10 болта
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      А какви са признаците че трябва да се рециклира ?
      Фиат Стило 1.2 16v

      Коментар


        #4
        Имаш малко време да си редкатираш заглавието, така че да стане ясно и описателно, иначе пращам темата в коша.

        Коментар


          #5
          а как да променя името на темата ? От къде ? разбирам Ви, но не намирам от къде става.....
          Фиат Стило 1.2 16v

          Коментар


            #6
            Закъснял си. Възможността за редакция е отворена 24 часа. Струва ми се че не си чел правилата на форума. Добре е да ги прочетеш, защото следващата подобна тема ще отиде в коша. Сега ще оправям тази, но следващата ако е такава - кош.

            Коментар


              #7
              Да, разбирам Благодаря
              Фиат Стило 1.2 16v

              Коментар


                #8
                теч на масло,луфтове във вътрешните накрайници

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  теч на масло,луфтове във вътрешните накрайници
                  Иве, тя е с ел усилвател.А Ключаря хубаво вика 10болта, ама освен тях и един мост със цялата му хамалогия се сваля.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    теч на масло,луфтове във вътрешните накрайници
                    Теч на масло? На стило? Рециклажа се налага ако има луфтове в самата реика!
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      И струва ми се цената трябва да е по-ниска от тази за рециклиране на хидравлична, защото устройството е значително по-просто.

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Тука има едно доуточнениеДали електоусилвателя трябва да се смени или самата рейка което са 2 различни нещаЗа рейката е повече играчка
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Ключар, не знам какво има да се уточнява.Човека пита за рейката, ти вкарваш размишления за ел. мотора.В рейката има едни малки втулки. Свалят се, минава се през стругар, заменят се и газ напред.Аз не бих дал 350лв за този ремонт.За тези пари се взима една рейка втора употреба, минава се през стругар, за да направи 2 комплекта втулки, за има няма 50лв, което е много, смяна на рейката за още 150лв, което пак е много, но да ги докараме до 350лв и в крайна сметка имаш сменена рейка, която не тропа и още една резервна.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            BO написа:
                            Ключар, не знам какво има да се уточнява.Човека пита за рейката, ти вкарваш размишления за ел. мотора.В рейката има едни малки втулки. Свалят се, минава се през стругар, заменят се и газ напред.Аз не бих дал 350лв за този ремонт.За тези пари се взима една рейка втора употреба, минава се през стругар, за да направи 2 комплекта втулки, за има няма 50лв, което е много, смяна на рейката за още 150лв, което пак е много, но да ги докараме до 350лв и в крайна сметка имаш сменена рейка, която не тропа и още една резервна.
                            Прав си, но да доуточня нещо - втулки има готово произведени като отделна резервна част. Обаче в рейката има и пиньон, който също се износва и подлежи на подмяна, така че трябва да се знае първо кое е износеното, за да се определи цената. Една втулка струва 1 лев..., пиньона незнам колко струва, но преди 13 години си купих пиньон за Реното за 60 лв. Имайки предвид това, цена от 350 лв за ремонт на механична рейка, каквато е рейката на стило е безумно висока!

                            Коментар


                              #15
                              оооооооооо,каква глупост съм написал от недоовиждане.имаш две втулки от двата края,като дясната се износва по-интензивно.стругар е твоя коз.

                              Коментар

                              Working...
                              X