Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махнах си катализатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Махнах си катализатора

    Колеги, преди 2 седмици махнах катализатора на Пунто-то и сега реших да споделя впечатленията си с вас.Поисках да ми сложат гърне, а не "пуричка", както ми предлагаха отначало. Гърнето е със същата форма като средното, но по-късо, за да се събере на мястото на катализатора.Колата стана с една идея по-шумна (над 3000 об. стават две идеи) и (може би, дано не си въобразявам) една идея по-пъргава. Малко след това ходих до Плевен. Вървеше доста добре - 120-140- без усилия. Останах приятно исненадан от разхода - 5.3/100. (На последния ми дълъг път с катализатора беше 5.6/100). След това ходих до Русе, но макар че товарът беше със 100 кг по-малко (пътувах сам) и карах с 90-100, разхода беше 5.5/100. А и колата нещо не вървеше.Така че, в крайна сметка, май няма чак толкова голяма полза от махането на катализатора. Освен, разбира се, ако не е много запушен. На мен майстора, който го отряза, ми каза, че според него не е запушен. Но след 100000 км не може да изпълнява и екологичните си функции. И реално махането нито помага, нито вреди.Между другото, от "Метро" в Русе си купих радар-детектор - Cobra ESD 7000. Но за него ще разправям друг път.
    Пунто 75 1.2 MPI '94

    #2
    катализатор

    добре си направил,катализатора е консуматив който сдава багажа с нашия бензин и трябва да се маха щото

    Коментар


      #3
      Аз моя го резнах отдавна,но наистина колата стана по шумна.Сложих и резонатор,ама пак си е така...но..какво да се прави...за нов няма смисъл според мен,щото си е доста пари....
      SKODA 105L '78
      PUNTO 1.2 MPI ELX '94
      FIAT 126p '89
      TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
      GRANDE PUNTO 1.2 '06

      Коментар


        #4
        А аз като го махнах и сложих резонансно гърне - стана с "две идеи" по-тиха
        Alles in Ordnung

        Коментар


          #5
          Zaphod написа:
          А аз като го махнах и сложих резонансно гърне - стана с "две идеи" по-тиха
          аз моят каталзатор го махнах, защото беше запушен и сложихме резонансно гърне поради факта , че ми искаха 1000 лв за нов катализатор . А пък относно вървенето наистина се усеща, че колата е малко по-пъргава
          Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
          Lancia Dedra 1.6 91г.

          Коментар


            #6
            Ами може на мен просто резонатора да ми е скапан.Дадох обаче 50 лв за него с монтажа преди година,а вчера лежах под колата да го мажа със сребърен феролит, защото целия е ръжда отвън!!!Нито е алуминизиран,нито нищо-сложиха ми го в едно гаражче Ако си сложа добър резонатор може и да се утиши повече колицата ми.Zaphod,а ти се надявам утре да си на Еко-то за да ти видим колата :D
            SKODA 105L '78
            PUNTO 1.2 MPI ELX '94
            FIAT 126p '89
            TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
            GRANDE PUNTO 1.2 '06

            Коментар


              #7
              Там ще съм Иначе моето е алуминизирано, отвътре с някакви специални ’бубуни’ - този ме омайваше доста, че това е по-доброто гърне, иначе ми предлагаше едно друго, за 30 лв... Та това ми струва 95 с монтажа и пазарлъка при едни араби - много са добри на гърнета /поне според мен/ и мисля, че трудно ще се намери по-добра оферта...
              Alles in Ordnung

              Коментар


                #8
                Определено си струва парите след като колата не се чува :D .Аз иначе си смених средното и задното в ЕМК33.Дадоха ми и 1г. гаранция,алуминизирани са.Цената беше 80 лв.,работа 10лв., и една скоба за 1.50 лв.
                SKODA 105L '78
                PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                FIAT 126p '89
                TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                GRANDE PUNTO 1.2 '06

                Коментар


                  #9
                  Какви са тия цени, дето ги споменавате???На мен гърнето, което е на мястото на катализатора ми струваше 25 лв с монтажа. А преди няколко месеца сменях средното, то беше 30 лв с монтажа.
                  Пунто 75 1.2 MPI '94

                  Коментар


                    #10
                    Значи си си ги сменил направо без пари :D .Резонатора на моята кола вчера го намазах с феролит,ама като се олюпи пак ще ходя да си взема някой по добър и алуминизиран вариант.
                    SKODA 105L '78
                    PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                    FIAT 126p '89
                    TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                    GRANDE PUNTO 1.2 '06

                    Коментар


                      #11
                      Re: Махнах си катализатора

                      Галин написа:
                      Колеги, преди 2 седмици махнах катализатора на Пунто-то и сега реших да споделя впечатленията си с вас.Поисках да ми сложат гърне, а не "пуричка", както ми предлагаха отначало. Гърнето е със същата форма като средното, но по-късо, за да се събере на мястото на катализатора.Колата стана с една идея по-шумна (над 3000 об. стават две идеи) и (може би, дано не си въобразявам) една идея по-пъргава. Малко след това ходих до Плевен. Вървеше доста добре - 120-140- без усилия. Останах приятно исненадан от разхода - 5.3/100. (На последния ми дълъг път с катализатора беше 5.6/100). След това ходих до Русе, но макар че товарът беше със 100 кг по-малко (пътувах сам) и карах с 90-100, разхода беше 5.5/100. А и колата нещо не вървеше.Така че, в крайна сметка, май няма чак толкова голяма полза от махането на катализатора. Освен, разбира се, ако не е много запушен. На мен майстора, който го отряза, ми каза, че според него не е запушен. Но след 100000 км не може да изпълнява и екологичните си функции. И реално махането нито помага, нито вреди.Между другото, от "Метро" в Русе си купих радар-детектор - Cobra ESD 7000. Но за него ще разправям друг път.
                      И ние ще го махаме, малко си харчи Пунтото, по-молко ще харчи Сега малко се зори към 120 км/ч , сигурно тогава по-добре ще набира 128*** километра
                      Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Fiat Тempra 09.1990г. 159А2.000 Yellow_Flash_Colorz_PDT_45

                      КУПУВАМ: Теглич за Темпра
                      КУПУВАМ: Халогени за Фиат Темпра...
                      КУПУВАМ: Спортен волан

                      http://www.tempra-clube.hit.bg
                      http://www.tempras.myfreebb.com

                      Коментар


                        #12
                        Аз си махнах катализатора на Ибизата отдавна, беше много, ама много зле. Разлика имаше и бях много доволен. Катализатора има среден живот 100 000 километра както беше споменато, а след това ако е в добро състояние няма нужда да се маха ако не е задръстен, но няма и полза да стои. Сега Фиата ми е на 98 хилки и изобщо нямам намерение да го махам.

                        Коментар


                          #13
                          Съвсем скоро и аз ще ви се похваля че съм махнал катализатора Днеска ги питах там дето правят това нещо и ми казаха даваш 25лв и си готов
                          Фиат Панда 1.2 2006година
                          Синджира си идва ,а козата я няма...

                          Коментар


                            #14
                            А как може да се разбере дали катализатора е задръстен. На мене Мареата ми е на 137***, и ако е вярно че живота му е 100х какво е по-добре да направя- да го оставя или да го махна.
                            FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx

                            Коментар


                              #15
                              А как може да се разбере дали катализатора е задръстен. На мене Мареата ми е на 137***, и ако е вярно че живота му е 100х какво е по-добре да направя- да го оставя или да го махна.
                              FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx

                              Коментар

                              Working...
                              X