Колеги, преди 2 седмици махнах катализатора на Пунто-то и сега реших да споделя впечатленията си с вас.Поисках да ми сложат гърне, а не "пуричка", както ми предлагаха отначало. Гърнето е със същата форма като средното, но по-късо, за да се събере на мястото на катализатора.Колата стана с една идея по-шумна (над 3000 об. стават две идеи) и (може би, дано не си въобразявам) една идея по-пъргава. Малко след това ходих до Плевен. Вървеше доста добре - 120-140- без усилия. Останах приятно исненадан от разхода - 5.3/100. (На последния ми дълъг път с катализатора беше 5.6/100). След това ходих до Русе, но макар че товарът беше със 100 кг по-малко (пътувах сам) и карах с 90-100, разхода беше 5.5/100. А и колата нещо не вървеше.Така че, в крайна сметка, май няма чак толкова голяма полза от махането на катализатора. Освен, разбира се, ако не е много запушен. На мен майстора, който го отряза, ми каза, че според него не е запушен. Но след 100000 км не може да изпълнява и екологичните си функции. И реално махането нито помага, нито вреди.Между другото, от "Метро" в Русе си купих радар-детектор - Cobra ESD 7000. Но за него ще разправям друг път.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Махнах си катализатора
Collapse
X
-
Zaphod написа:А аз като го махнах и сложих резонансно гърне - стана с "две идеи" по-тихаFiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
Коментар
-
Ами може на мен просто резонатора да ми е скапан.Дадох обаче 50 лв за него с монтажа преди година,а вчера лежах под колата да го мажа със сребърен феролит, защото целия е ръжда отвън!!!Нито е алуминизиран,нито нищо-сложиха ми го в едно гаражче Ако си сложа добър резонатор може и да се утиши повече колицата ми.Zaphod,а ти се надявам утре да си на Еко-то за да ти видим колата :DSKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Там ще съм Иначе моето е алуминизирано, отвътре с някакви специални ’бубуни’ - този ме омайваше доста, че това е по-доброто гърне, иначе ми предлагаше едно друго, за 30 лв... Та това ми струва 95 с монтажа и пазарлъка при едни араби - много са добри на гърнета /поне според мен/ и мисля, че трудно ще се намери по-добра оферта...Alles in Ordnung
Коментар
-
Определено си струва парите след като колата не се чува :D .Аз иначе си смених средното и задното в ЕМК33.Дадоха ми и 1г. гаранция,алуминизирани са.Цената беше 80 лв.,работа 10лв., и една скоба за 1.50 лв.SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Re: Махнах си катализатора
Галин написа:Колеги, преди 2 седмици махнах катализатора на Пунто-то и сега реших да споделя впечатленията си с вас.Поисках да ми сложат гърне, а не "пуричка", както ми предлагаха отначало. Гърнето е със същата форма като средното, но по-късо, за да се събере на мястото на катализатора.Колата стана с една идея по-шумна (над 3000 об. стават две идеи) и (може би, дано не си въобразявам) една идея по-пъргава. Малко след това ходих до Плевен. Вървеше доста добре - 120-140- без усилия. Останах приятно исненадан от разхода - 5.3/100. (На последния ми дълъг път с катализатора беше 5.6/100). След това ходих до Русе, но макар че товарът беше със 100 кг по-малко (пътувах сам) и карах с 90-100, разхода беше 5.5/100. А и колата нещо не вървеше.Така че, в крайна сметка, май няма чак толкова голяма полза от махането на катализатора. Освен, разбира се, ако не е много запушен. На мен майстора, който го отряза, ми каза, че според него не е запушен. Но след 100000 км не може да изпълнява и екологичните си функции. И реално махането нито помага, нито вреди.Между другото, от "Метро" в Русе си купих радар-детектор - Cobra ESD 7000. Но за него ще разправям друг път.Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Fiat Тempra 09.1990г. 159А2.000 Yellow_Flash_Colorz_PDT_45
КУПУВАМ: Теглич за Темпра
КУПУВАМ: Халогени за Фиат Темпра...
КУПУВАМ: Спортен волан
http://www.tempra-clube.hit.bg
http://www.tempras.myfreebb.com
Коментар
-
Аз си махнах катализатора на Ибизата отдавна, беше много, ама много зле. Разлика имаше и бях много доволен. Катализатора има среден живот 100 000 километра както беше споменато, а след това ако е в добро състояние няма нужда да се маха ако не е задръстен, но няма и полза да стои. Сега Фиата ми е на 98 хилки и изобщо нямам намерение да го махам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар