Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не ми работи смукача на Tipo 1,6 SX mi

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не ми работи смукача на Tipo 1,6 SX mi

    Не ми работи смукача на Tipo 1,6 SX mi, и с малко газ на педала аз се правя на смукач докато загрее. :D То май се нарича моторче за ниските обороти доколкото разбирам /досега съм карал само дизел/ едно черно нещо близо до края на жилото за газта.Винаги държи 900 оборота на топъл и 700-800 оборота на студен двигател, от там изхождам, че не работи.А съм чувал за безиновите двигатели, че на студено работят на 1200 оборота, които в последствие падат на 800.На газ пък въобще не може да запали и да държи обороти /сутрин при първо палене/ - пали на бензин винаги и малко да загрее обръщам на газ.Мислих си да прекарам едно жило и ръчно да го дърпам сутрин, като на Lada.Незнам къде е проблема - в самото моторче или в някой датчик, който не му подава нужната информация!?Ако някой може да помогне да пише два реда, че стана студено, а без смукач не става, а и предстои още по-голям студ. Мерси предварително! Между другото продавам или заменям колата за дизел, може и Уно - тук ми е обявата:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10148

    #2
    почти 100% ти е заминал температурния датчик

    Коментар


      #3
      а къде се намира, как изглежда, може ли да се провери все пак по някакъв начин с уред или трябва на компютърна диагностика?

      Коментар


        #4
        на всмукателния колектор от лявата страна седи,син на цвят

        Коментар


          #5
          При мен на Темпрата на всмукателния колектор е датчика за температура на входящия въздух,кафяв на цвят,а на блока-за температура на антифриза,той е син.Тези датчици нямат общо с таблото,те дават информация на инжекциона.Колега Gicho,използвай малко бутона "Търсене",има много писано по темата .Стойностите им при студен и топъл двигател ги има в Autodata.
          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

          Коментар


            #6
            Неволна грешка-написал съм на блока,вместо на главата.
            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

            Коментар


              #7
              Да ама колегата е с 1.6 мотора.Така, че датчика е точно отзад на смукателния колектор. Както каза колегата със син цвят.Свали клупунга при студена кола и премери съпротивлението. Същото може и да направиш когато колата е топла.Но свали клупунга когато колата е загасена.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                аз ще го премеря, но какви стойности трябва да има ако е здрав?

                Коментар


                  #9
                  При 20 градуса - 2000-3000 омаПри 80 градуса - около 320 ома.Значи тези сутрини преди да я запалиш трябва да е над 3-4000 ома
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    мерси! утре ще меря и ще пиша пак, дали ще има ефект.

                    Коментар

                    Working...
                    X