Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за охладителната система и палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за охладителната система и палене

    Колеги имам такова питане.. ако имам някъде теч от охладителната система, може ли от там да влиза въздух и съответно това да е причина за ниски обороти при студен двигател?
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    #2
    не
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Не
      Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос за охладителната система и палене

        Interceptor написа:
        Колеги имам такова питане.. ако имам някъде теч от охладителната система, може ли от там да влиза въздух
        Това - да, може. Аз имам такъв проблем. Заради него се получава "въздушна тапа" и моторът загрява много, вентилаторът не може да охлади.А за ниските обороти при студен ДВГ, както са казали колегите, причината е друга.Прегледай температурния датчик, стъпковото моторче.
        Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

        FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

        Коментар


          #5
          А в писаното от колегата по горе също е възможно, ето ви две идеи за размисълвъздух под термодачикаавтоматичен смукач
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар

          Working...
          X