Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензиновата помпа не подкачва при малко гориво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    masterkar написа:
    Mapu0o написа:
    Не е нужно да е гофрирано - може да е обикновена прозрачна шлауха, но диаметъра трябва да е точно същия.
    И колко време ще издържи въпросната "обикновена прозрачна шлауха" потопена в резервоара с бензин, работеща на налягане 3 атмосфери и в агресивна среда?!? Няколко дни или няколко месеца - максимум!!!И всеки път като тръгнеш на дълъг път ще хвърляш боб, дали ще стигнеш или ще се налага да спираш и слагаш нова шлауха? И това в добрия случай!!! Не дай си боже да се скапе при изпреварване на някой камион или ТИР - не ми се мисли за последствията.....Не, мерси - това не е за мен!Моля, давайте само компетентни съвети - от такива няма нужда!!!И не подценявайте италианските конструктори и инженери на ФИАТ - сигурно е имало защо да го направят това маркуче гофрирано!Между другото - долната част на кошницата се потапя/изплува надолу/нагоре в зависимост от количеството гориво в резервоара - това е друга една причина въпросното маркуче да е гофрирано!Със сигурност има и други причини, но нека си кажат думата и инженерите по ДВГ!
    Приятелю, до преди година имах Хюндай Купе и 5 години съм го карал с такава шлауха. Също така аз давам съвети само ако имам опит по дадения въпрос, така че да не правим излишни коментари.
    Пунто 1.9D 2002г.

    Коментар


      #17
      Верния отговор на въпроса е - силиконов бензинопровод за мотопед.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        S_BANKOV написа:
        Верния отговор на въпроса е - силиконов бензинопровод за мотопед.
        Аз имах такъв проблем и то от доста време, като с времето се задълбочаваше и се принудих да карам винаги с ниво в резервоара над средата. Автомобилът е дизелов, но проблемът е същия. Какво ли не съм правил и в крайна сметка се оказа, че дърпа въздух от горното съединение (долното не е важно) на гофрираната тръбичка с щуцера на кошницата. Гофрираната тръбичка е много здрава, не знам как може да се скъса сама, но съединението е "топло" и с времето материала старее, губи еластичност и започва да пропуска въздух при ниско ниво в резервоара. Аз сложих уж силиконов шлаух, за който знаех, че е термоустойчив. Не знам каква е устойчивостта му на нефтопродукти и съм с едно на ум, въпреки че сложих парченца от всички шлаухи, които мислих да ползвам в нафта и след дестина дни избрах този, защото другите се бяха повтвърдили. Ако в такива случаи се използва истински силиконов шлаух, няма да има проблем за дълго време.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          Май виртуално намерих гофрирано маркуче в този магазин? Някой колега от Пловдив, ако може, да погледне на място!Този линк се счита за реклама. Може да напишеш данни за магазина без линк към търговската му част.
          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
          Среден разход на газ

          Коментар

          Working...
          X