Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензиновата помпа не подкачва при малко гориво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бензиновата помпа не подкачва при малко гориво

    Съжелявам за глупавия въпрос но имам проблем с бензиновата помпа.Проблемът се състои в това че когато колата изгасне за гориво трябва да налея поне 50 лева за да подкачи.Оварях е неколкократно и стигнах до извода че в резервоара има поне 10-тина кила бенц.Та въпросът ми е ако приспособя едно маркучле от помпата до дъното на резервоара ще има ли проблем? браво 1.8 gtРедактирано заглавие.Моля прочети правилата на форума!Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Re: удачно ли е?

    458italia написа:
    Съжелявам за глупавия въпрос но имам проблем с бензиновата помпа.Проблемът се състои в това че когато колата изгасне за гориво трябва да налея поне 50 лева за да подкачи.Оварях е неколкократно и стигнах до извода че в резервоара има поне 10-тина кила бенц.Та въпросът ми е ако приспособя едно маркучле от помпата до дъното на резервоара ще има ли проблем? браво 1.8 gt
    Най вероятно ти е спукан маркуча от помпата до фланеца на резервоара и просто го върти вътре. Като е повече успява да нахрани защото дупката се запушва от течността.Ама майката му е разглобяването.Освен това темата ти не е за тук - местя я!
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Re: Бензиновата помпа не подкачва при малко гориво

      458italia написа:
      Съжелявам за глупавия въпрос но имам проблем с бензиновата помпа.Проблемът се състои в това че когато колата изгасне за гориво трябва да налея поне 50 лева за да подкачи.Оварях е неколкократно и стигнах до извода че в резервоара има поне 10-тина кила бенц.Та въпросът ми е ако приспособя едно маркучле от помпата до дъното на резервоара ще има ли проблем? браво 1.8 gt.....
      Въй недей това с маркуча да го правиш, колата подкачва и с 3литра, пробвал съм го многократно. Търси от къде смуче въздух, това е проблема или защо несе пълни кошницата.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Мисля, че проблема ти е това, което е написал Явор. Един допълнителен съвет: Не оставяй колата да гасне за гориво и отстрани проблема по-скоро, защото е възможно да ти се прецака помпата от дърпането на въздух... Това с маркучлето няма как да стане, защото там, от където смуче горивото ти завършва с цедка и си е енаправено на точно определено ниво.
        Пунто 1.9D 2002г.

        Коментар


          #5
          А м/у другото ако не си сменял никога горивния филтър е хубаво да го смениш
          Пунто 1.9D 2002г.

          Коментар


            #6
            Смени гофрираното маркуче на помпата.Огледай го добре дори и да изглежда, че е здраво. Мога да се обзаложа, че е спукано точно то!
            Прикачени файлове
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #7
              Кола

              В помпата има едно клапанче / да не връща гориво / да не би то да прави проблем http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74076 в случай разглобяването не е най удачен вариант щото не може да се зглоби
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Слав написа:
                Смени гофрираното маркуче на помпата.Огледай го добре дори и да изглежда, че е здраво. Мога да се обзаложа, че е спукано точно то!
                И аз мисля, че е маркучето - изпитал съм го 2-3 пъти този проблем.И си мисля, че при мен се късаше защото ми се беше скапал регулатора на налягането на рейката, но не съм сигурен в последното твърдение. Факт е, че откакто смених регулатора, не съм имал проблем с помпата.Между другото някой да знае откъде може да се купи само това гофрирано маркуче?Че досега все си купувам цяла кошница само заради скъсано маркуче в нея.
                BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                Среден разход на газ

                Коментар


                  #9
                  А защо трябва да е гофрирано?
                  LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                  ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                  Коментар


                    #10
                    Не е нужно да е гофрирано - може да е обикновена прозрачна шлауха, но диаметъра трябва да е точно същия.
                    Пунто 1.9D 2002г.

                    Коментар


                      #11
                      Mapu0o написа:
                      Не е нужно да е гофрирано - може да е обикновена прозрачна шлауха, но диаметъра трябва да е точно същия.
                      И колко време ще издържи въпросната "обикновена прозрачна шлауха" потопена в резервоара с бензин, работеща на налягане 3 атмосфери и в агресивна среда?!? Няколко дни или няколко месеца - максимум!!!И всеки път като тръгнеш на дълъг път ще хвърляш боб, дали ще стигнеш или ще се налага да спираш и слагаш нова шлауха? И това в добрия случай!!! Не дай си боже да се скапе при изпреварване на някой камион или ТИР - не ми се мисли за последствията.....Не, мерси - това не е за мен!Моля, давайте само компетентни съвети - от такива няма нужда!!!И не подценявайте италианските конструктори и инженери на ФИАТ - сигурно е имало защо да го направят това маркуче гофрирано!Между другото - долната част на кошницата се потапя/изплува надолу/нагоре в зависимост от количеството гориво в резервоара - това е друга една причина въпросното маркуче да е гофрирано!Със сигурност има и други причини, но нека си кажат думата и инженерите по ДВГ!
                      BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                      Среден разход на газ

                      Коментар


                        #12
                        Обикновенната прозрачна шлаухка, ако е дебелостенна, ще издържи много повече от всеки бензиноустойчив маркуч предлагащ се по магазините в страната. Говоря за Гейтс, Семперит и т.н. И това че кошницата се движи в резервоара нагоре-надолу Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 изобщо не е вярно.
                        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                        Коментар


                          #13
                          Ето резултата от супер-дупер-мега-хипер бензиноустойчив прозрачен шлаух - изкара точно 3 дни. Що се отнася до това дали има кошници с подвижни дъна - има, но не за да се плацикат съобразно нивото на бензина, а за да може кошницата винаги да е в най-ниската точка на резервоара - и при по-плитък, и при по-дълбок резервоар
                          Прикачени файлове
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, истината е че един обикновен маслоустойчив/бензиноустойчив маркуч ще свърши идеално работа. Аз като съм сменял с най евтиния на типото преди 10 години и кво - още се движи с него. Най важнто е да го вземе не от магазин за авточасти, а от такъв за маркучи. Щото при авточастите са ментетата. В индустриалните магазини не продават ментета... Почти...Стига с тия интерпетации и философии... Вече няма тема, в която някой да не се сдерка с друг...Дайте съвет на момчето, ама като хората бре...
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #15
                              sok1 написа:
                              Що се отнася до това дали има кошници с подвижни дъна - има, но не за да се плацикат съобразно нивото на бензина, а за да може кошницата винаги да е в най-ниската точка на резервоара - и при по-плитък, и при по-дълбок резервоар
                              Е, аз моята кошница с помпата съм я сменял няколко пъти и знам, че е с подвижно дъно, като наистина подкрепям горното твърдение на sok1 - то е логичното.Иначе и аз съм пробвал да заменя гофрираното маркуче с бензиноустойчив маркуч, с прозрачна шлауха, с друг черен маркуч (с него изкара най-дълго, беше нещо като "пластмасов" маркуч за газ) - но общо взето, резултата с всички беше плачевен - изкарваха максимум 2-3 месеца. Пробвал съм с въпросните маркучета, защото за мен бензина е "резервно" гориво - основно карам на газ и мога да си позволя, ако ми се скапе бензиновата помпа да се прибера до в къщи без да ремонтирам на улицата. Почти във всички познати магазини съм питал продават ли само такова маркуче - за съжаление досега не съм намерил. А нова кошница комплект е ... мисля някъде над 200 лвП.С. Не желая да се заяждам с никого, просто изказвам собственото си мнение и се опитвам да дам читав съвет! А иначе всеки има глава на раменете и сам решава какво да прави с колата си.
                              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                              Среден разход на газ

                              Коментар

                              Working...
                              X