Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ограничителен преден механизъм на врата-ляв и десен еднакви?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ограничителен преден механизъм на врата-ляв и десен еднакви?

    След като веднъж го смених въпросния механизъм, новия (стар 2-а ръка) също се прецака и почна да пращи. Ясно, че се се купува друг от друга кола, но ме интересува еднакви ли са тези ограничителни механизми , които служат да не се обърне вратата.Еднакви ли са на предните врати при брава съответно левия и десния механизъм. Питам за да си купя от дясна врата с идеята да уж по -малко износен.Ако същите механизми се монтират и в други коли моля уточнете в кои и на кои врати.Предварително благодаря !
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    според сайта на ахм трябва да е един и същ. струва 36,50.а ти опръска ли го хубаво с ВД-40? щото и моя на задна дясна пращеше, ама сега е по-нисък и от тревата.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #3
      Не съм го пръскал, стария от пращене счупи дори едното ухо за захващане във вратата.Откачих шпилката и при затваряне на врата лостчето се прибра в нея. За сега седи така. Трябва ли да разглобя вратата за да го изкарам или за да напръскам механизма?
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        Да трябва и ходи да ти го заварят няма смисъл да се купува нов.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Ясно. Аз си пазя стария механизъм. Днес ще се пробвам да раздвижа него, ако стане ще го монтирам. Освен че силно пращеше вратата и с доста усилие се затваряше. В резултат на това се откъсна парче от леглото където трябва да се захване болта, аз сложиш шайба и болта легна върху външната част- върху вратата един вид, старчи малко но вратата се отваря и затваря без проблем, не опира никъде.Някой знае ли как се раздвижва въпросния механизъм. Имам менгеме , ще го хвана за него, но къде и какво и с какво се пръска. Само с вд-40 ли?
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            А що не го накиснеш малко преди това, в нафта или спирачна течност? Скърцането може да е от провисване на вратата или усукване на купето.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              аз не съм го разглобявал. слагам си тръбичката на спрея и я навирам вътре при механизма. пръсвам малко и после раздвижвам. но моето не беше чак толкова зле. просто пращеше, като се отваря. тя цялата врата не ми е в ред. образува се някаква ръжда и пантите също започват да скърцат. затова профилактично си я пръскам на 6 месеца, откакто съм я взел.
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар


                #8
                При мен изведнъж се "вкисна" и предния път и сега. Пантите не ми скърцат. Просто започва едно силно пращене при затварянето и трябва повече услие да се затвори. Довечера кисна в нафта и да видим. Лошото е че и двата механизма- този на вратата сега и стария са в прибрано положение. Да видим как ще изкарам и дали въобще ще излезне лостчето... Дано не купувам пак друг механизъм.Ако има положителен резултат от процедурата ще споделя.
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар


                  #9
                  Re: Ограничителен преден механизъм на врата-ляв и десен една

                  Alex_RT написа:
                  След като веднъж го смених въпросния механизъм, новия (стар 2-а ръка) също се прецака и почна да пращи. Ясно, че се се купува друг от друга кола, но ме интересува еднакви ли са тези ограничителни механизми , които служат да не се обърне вратата.Еднакви ли са на предните врати при брава съответно левия и десния механизъм. Питам за да си купя от дясна врата с идеята да уж по -малко износен.Ако същите механизми се монтират и в други коли моля уточнете в кои и на кои врати.Предварително благодаря !
                  Механизмите на лява и дясна врата са еднакви. Аз съм с такива от брава. Предни от брава сложени на вратите на браво. Не е лошо да се провери дали задните са с еднаква дължина като предните. Тогава ще е най добре да се ползват задни. Мисля че лесно може да се провери като се отворят предна и задна врата, ако ъглите на отваряне на вратите са еднакви; и имат толкова степени на отваряне, колкото предните, то обтегачите са еднакви. Дължината на вратата няма значение. Най вероятно и от марея ще паснат . За това как да отвориш механизма който ти е в момента монтиран, вържи с една тел ухото на механизма през дупката а другия край на телта в дупката за щифта. като отвориш вратата до край механизма трябва поне малко да излезе За да се смени обтегача е нужно да се махне кората и говорителя!
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #10
                    Не са еднакви. Задната се отваря на 2 степени, а предната - на 3 (Брава). Това пречи да се провери и в ЕПЕР-а, евентуално, защото сигурно са им различни номерата. Като ъгъл - мисля, че съвпадат, обаче. Ама не съм разглобявал де, не знам дали това със степените зависи от механизма, или е нещо на самата врата.

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Не са еднакви. Задната се отваря на 2 степени, а предната - на 3 (Брава). Това пречи да се провери и в ЕПЕР-а, евентуално, защото сигурно са им различни номерата. Като ъгъл - мисля, че съвпадат, обаче. Ама не съм разглобявал де, не знам дали това със степените зависи от механизма, или е нещо на самата врата.
                      Да Оги зависи от механизма. Самите степени са един вид гърбици по шината която стърчи от вратата. А стопиращия механизъм е една лентова пружина с ролка която обхожда тази шина. щом казваш че задните са 2-степени то най-вероятно няма да паснат. Все пак не е невъзможно да се пробва, ако дължината на шината е еднаква това дали вратата ще се отваря на 2 или 3 степени не мисля, че е от голямо значение
                      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                      Коментар


                        #12
                        първата степен отваря точно колкото да се измъкнеш от колата. ако паркираш между други коли си е от значение.
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #13
                          пращенето се получава от луфт между рамото и остичката.стругар също ги оправя.

                          Коментар


                            #14
                            Купуваш си нов кух нит и го набиваш добре. Аз я патих същата- смених механизма, но докато не смених нита пукането не спря.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              да,ама като е износено и рамото познай какво става-нужна е намесата на стругар

                              Коментар

                              Working...
                              X