Привет търкалям една мареа 2.4 ТД комби и от както я взех имам проблем с пистовия ремък. Обиколих ме доста сервизи и "майстори" и всеки със своите идеи сменяха ролки, ремъци, шайби, генератори и какво ли още не но проблема си остана писна ми да налива пари в каца без дъно и за това реших да потърся помощ тук. Въпросното свирене продължава около четири минути и половина при първото стартиране на мотора и по-кратко при следващо при загрял до работна температура мотор. След вчерашното ми посещение в нов сервиз има и нова теория проблем с подгревни те свещи но преди да ме пуснат пак по пързалката реши да потърся помощ тук. Така, че: ПОМОЩ... Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с пистовия ремък
Collapse
X
-
muns61 написа:Кои шайби си сменил?
Коментар
-
На двигателя 2.4 тд на пистовия ремък има две опъващи ролки.Едната е на основния опъващ механизъм а другата е с ексцентрик и се намира в ляво от климатика.След като се монтира ремъка чрез завъртане на основния опъващ механизъм, се донатяга с втората ексценрична ролка.Ако всичко това е направено така,или има проблем в основния опъвач,или ремъка е поостарял и се е повтвърдил.Случва се и да не е качествен.Имах същия проблем с бравата преди време.Монтирах пистов ремък от една марка и той свиреше.Смених го с DAYCO и проблема изчезна.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Munari написа:На двигателя 2.4 тд на пистовия ремък има две опъващи ролки.Едната е на основния опъващ механизъм а другата е с ексцентрик и се намира в ляво от климатика.След като се монтира ремъка чрез завъртане на основния опъващ механизъм, се донатяга с втората ексценрична ролка.Ако всичко това е направено така,или има проблем в основния опъвач,или ремъка е поостарял и се е повтвърдил.Случва се и да не е качествен.Имах същия проблем с бравата преди време.Монтирах пистов ремък от една марка и той свиреше.Смених го с DAYCO и проблема изчезна.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Munari написа:На двигателя 2.4 тд на пистовия ремък има две опъващи ролки.Едната е на основния опъващ механизъм а другата е с ексцентрик и се намира в ляво от климатика.След като се монтира ремъка чрез завъртане на основния опъващ механизъм, се донатяга с втората ексценрична ролка.Ако всичко това е направено така,или има проблем в основния опъвач,или ремъка е поостарял и се е повтвърдил.Случва се и да не е качествен.Имах същия проблем с бравата преди време.Монтирах пистов ремък от една марка и той свиреше.Смених го с DAYCO и проблема изчезна.
Коментар
-
Колега FGRC виждам ,че искаш да си капак на всяко мнение,но престани да спамиш темите.На всеки двигател ремъците се смятат спрямо конструкцията на обтегачите и не се предвижда слагане на по дълги ремъци и видиш ли затова слагали още една опъваща ролка.На този мотор основния обтегач е с цилиндрична пружина ,а не със спирална както е на другите затова и ъгловото завъртане при монтажа на ремъка е по малко.Това се компенсира от допълнителния обтегач за по лесно слагане на ремъка и за осигуряване в последствие на нормалното опъващо усилие.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Е нали казваш,че ремъците се смятат спорет конструкцията на обтегачите.Започваш да си противоречиш.Добре написано за ъгловите завъртания и цилиндричните пружини ама нещата не стоят така.Като се предвиди точния ремък няма да има нужда от компенсатора тогава.То колегата си кара и без тая ролка както виждаш така,че хода на обтегача не е толкова малък както твърдиш.Обещавам ти ,че по-вече няма да пиша в темата щом мислиш,че искам да съм капак.Моя съвет е да не се засягаш толкова.КОМПЕНСАТОР ти сам го каза.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Колега,не става въпрос за засягане.Във всичко ,което съм написал няма никакво противоречие.Просто трябва да си доста навътре в нещата за да ги разбереш.Единствената ми цел е да помогна с каквото мога и само с това което разбирам.Както и аз научавам от други колеги неща, които не разбирам добре.Затова е форума.Колега vani55,можеш ли да ми покажеш коя ролка ти е в багажника :D за да ти кажа за какво става въпрос.Ако е основния обтегач,най вероятно са го елиминирали защото струва около 280 лв,като са разчитали на допълнителния използвайки по къс ремък.При това упражнение обаче се намалява много контактната площ между ремъка и шайбите на алтернатора и коляновия вал и вероятността да свири от това е голяма.Ако знам коя ролка я няма,можеме пак да обсъдиме нещата.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар