Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с пистовия ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с пистовия ремък

    Привет търкалям една мареа 2.4 ТД комби и от както я взех имам проблем с пистовия ремък. Обиколих ме доста сервизи и "майстори" и всеки със своите идеи сменяха ролки, ремъци, шайби, генератори и какво ли още не но проблема си остана писна ми да налива пари в каца без дъно и за това реших да потърся помощ тук. Въпросното свирене продължава около четири минути и половина при първото стартиране на мотора и по-кратко при следващо при загрял до работна температура мотор. След вчерашното ми посещение в нов сервиз има и нова теория проблем с подгревни те свещи но преди да ме пуснат пак по пързалката реши да потърся помощ тук. Така, че: ПОМОЩ... Благодаря!

    #2
    Провери да не е по-дълъг ремъка, трябва да е по каталог. Пищи в началото, защото тогава дозарежда акумулатора и е най-натоварен.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      Провери да не е по-дълъг ремъка, трябва да е по каталог. Пищи в началото, защото тогава дозарежда акумулатора и е най-натоварен.
      да ремъка е точно този който трябва да бъде а и другите автомобили не си ли дозареждат акумулаторите?!?

      Коментар


        #4
        колеги някой може ли да ми изпрати схема или снимки на този ремък за да се опитам да си го направя сам щото вече ми писна благодаря предварително

        Коментар


          #5
          Кои шайби си сменил?
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            muns61 написа:
            Кои шайби си сменил?
            Всички без тази на климатика1.6. Потребителите е желателно да постват във вид на "чист текст". Не трябва да се използват голям брой emoticons, главни букви (постването с главни букви се приема като ВИКАНЕ - ПОВИШЕН ТОН), или много цветен текст и други. Модераторски екип на fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              На двигателя 2.4 тд на пистовия ремък има две опъващи ролки.Едната е на основния опъващ механизъм а другата е с ексцентрик и се намира в ляво от климатика.След като се монтира ремъка чрез завъртане на основния опъващ механизъм, се донатяга с втората ексценрична ролка.Ако всичко това е направено така,или има проблем в основния опъвач,или ремъка е поостарял и се е повтвърдил.Случва се и да не е качествен.Имах същия проблем с бравата преди време.Монтирах пистов ремък от една марка и той свиреше.Смених го с DAYCO и проблема изчезна.
              brava 1.9.jtd 2001
              punto 1.2 sport 1994
              Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

              Коментар


                #8
                може и от алтернатора да е на фиатите са им слабо място

                Коментар


                  #9
                  Munari написа:
                  На двигателя 2.4 тд на пистовия ремък има две опъващи ролки.Едната е на основния опъващ механизъм а другата е с ексцентрик и се намира в ляво от климатика.След като се монтира ремъка чрез завъртане на основния опъващ механизъм, се донатяга с втората ексценрична ролка.Ако всичко това е направено така,или има проблем в основния опъвач,или ремъка е поостарял и се е повтвърдил.Случва се и да не е качествен.Имах същия проблем с бравата преди време.Монтирах пистов ремък от една марка и той свиреше.Смених го с DAYCO и проблема изчезна.
                  Tова е така когато се сложи малко по дълъг ремък и с тази ролка се натяга за да може основния обтегач да застане в оптималното си работно положение.При ремък с нормална дължина няма нужда от тези манипулаций.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    Munari написа:
                    На двигателя 2.4 тд на пистовия ремък има две опъващи ролки.Едната е на основния опъващ механизъм а другата е с ексцентрик и се намира в ляво от климатика.След като се монтира ремъка чрез завъртане на основния опъващ механизъм, се донатяга с втората ексценрична ролка.Ако всичко това е направено така,или има проблем в основния опъвач,или ремъка е поостарял и се е повтвърдил.Случва се и да не е качествен.Имах същия проблем с бравата преди време.Монтирах пистов ремък от една марка и той свиреше.Смених го с DAYCO и проблема изчезна.
                    маи това ми е проблема при мен има само една обтяжна ролка с екот центрик другата е в багажника от както съм купил колата гледах чудих се и не видях къде да я сложа а и никой в сервиза не ме попита за нея сега се сетих като спомена колегата че има 2 ролки за натягане на ремъка така че ако някой има идея къде да сложа другата ролка да прати снимка или схема

                    Коментар


                      #11
                      Колега FGRC виждам ,че искаш да си капак на всяко мнение,но престани да спамиш темите.На всеки двигател ремъците се смятат спрямо конструкцията на обтегачите и не се предвижда слагане на по дълги ремъци и видиш ли затова слагали още една опъваща ролка.На този мотор основния обтегач е с цилиндрична пружина ,а не със спирална както е на другите затова и ъгловото завъртане при монтажа на ремъка е по малко.Това се компенсира от допълнителния обтегач за по лесно слагане на ремъка и за осигуряване в последствие на нормалното опъващо усилие.
                      brava 1.9.jtd 2001
                      punto 1.2 sport 1994
                      Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

                      Коментар


                        #12
                        Е нали казваш,че ремъците се смятат спорет конструкцията на обтегачите.Започваш да си противоречиш.Добре написано за ъгловите завъртания и цилиндричните пружини ама нещата не стоят така.Като се предвиди точния ремък няма да има нужда от компенсатора тогава.То колегата си кара и без тая ролка както виждаш така,че хода на обтегача не е толкова малък както твърдиш.Обещавам ти ,че по-вече няма да пиша в темата щом мислиш,че искам да съм капак.Моя съвет е да не се засягаш толкова.КОМПЕНСАТОР ти сам го каза.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          Колега,не става въпрос за засягане.Във всичко ,което съм написал няма никакво противоречие.Просто трябва да си доста навътре в нещата за да ги разбереш.Единствената ми цел е да помогна с каквото мога и само с това което разбирам.Както и аз научавам от други колеги неща, които не разбирам добре.Затова е форума.Колега vani55,можеш ли да ми покажеш коя ролка ти е в багажника :D за да ти кажа за какво става въпрос.Ако е основния обтегач,най вероятно са го елиминирали защото струва около 280 лв,като са разчитали на допълнителния използвайки по къс ремък.При това упражнение обаче се намалява много контактната площ между ремъка и шайбите на алтернатора и коляновия вал и вероятността да свири от това е голяма.Ако знам коя ролка я няма,можеме пак да обсъдиме нещата.
                          brava 1.9.jtd 2001
                          punto 1.2 sport 1994
                          Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

                          Коментар


                            #14
                            Съгласен
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар

                            Working...
                            X