Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на съединител на 1.9 ТДИ 1Z (ауди 80 Б4)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на съединител на 1.9 ТДИ 1Z (ауди 80 Б4)

    Колеги,става дума за едно Ауди Б4, пиша обаче тук защото има доста колеги с опит в различни коли и може да са участвали в подобно мероприятие...Та интересувам се има ли някакви специфики при сваляне на кутията на тази кола и двигател, неща които е хубаво да се знае като се започва разглобяването - махане на полуоските и т.н. Кутията тежка ли е? Става ли за сам човек да я свали и качи и т.н. Четох, че един колега извадил двигателя за по - лесно вместо скоростната, ама на мен ми се струва прекалено...От гледна точка на самите части освен 3-те елемента на самия съединител (аксиален лагер, притискател и феродов диск) друго трябва ли ми? Четох някои сменят и лагерчето в отвора на коляновия вал (иглен лагер), муфата на аксиалния, самата вилка на съединителя и т.н. Питам от гледна точка, че на тази кола със собственика искаме предстоящата смяна на съединителя да и е последна преди Надин .Трябва ли ми дорник при слагането на новите части или може и на око?Маховика обикновен ли е или демпферен?Ако някой може да изброи от къде е добре да се почне и т.н.

    #2
    Маховика е едномасов, с друго не мога да ти помогна.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      На такава кола да сменяш съединителя е сладка работа . Не се свалят дори гумите, вкарваш я на канал и охлабваш полуоските от към кутията , болтовете на главините няма да ги буташ. Полуоските не се свалят само се "отхвърлят" на страни и продължаваш . Махаш стартера , и долната помпа на съединителя, откачаш скоростите от щангите и оглеждаш какво друго има, тампони планки и такива работи ги премахваш + датчиците по точно буксите им . Единствено може да се наложи преди да почнеш монтажа някой да натисне задния край на двигателя за да подведеш по лесно кутията за да не опре камбаната на съединителя в купето, то и за свалянето важи същото де , накланянето може да стане и чрез крик. Общо взето това е без да го мисля много много , ако има нещо питай.

      Коментар


        #4
        nelegalniq написа:
        На такава кола да сменяш съединителя е сладка работа . Не се свалят дори гумите, вкарваш я на канал и охлабваш полуоските от към кутията , болтовете на главините няма да ги буташ. Полуоските не се свалят само се "отхвърлят" на страни и продължаваш . Махаш стартера , и долната помпа на съединителя, откачаш скоростите от щангите и оглеждаш какво друго има, тампони планки и такива работи ги премахваш + датчиците по точно буксите им . Единствено може да се наложи преди да почнеш монтажа някой да натисне задния край на двигателя за да подведеш по лесно кутията за да не опре камбаната на съединителя в купето, то и за свалянето важи същото де , накланянето може да стане и чрез крик. Общо взето това е без да го мисля много много , ако има нещо питай.
        Точно!Ама свалям гумите, с удължение и гайковерт по-лесно се развиват полуоските.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          Мерси много на всички отзовали се.Мисля, че е ясно вече, остава да се намери време и в бокса

          Коментар


            #6
            1.дорник щом ще ги сваляш пред вас е почти задължително да имаш /може да има в комплекта/2игления се проверява и ако е небходимо се сменя-обикновено не.3феродовия при нормално и особено извънградско износва 2 притискателни /ако коричките са свършили или има смачкани или счупени демпферни прижини се сменя/.4лагера ако е шумял се сменя ако -не наливаш го с некво масло и обратно.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар

            Working...
            X