Колеги имам голям проблем. На вентилатора на парното му работи само 4-тата степен и е много неприятно, защото като включа да ми изчисти предното запотено стъкло имам чувството, че ще ме издуха струята. И също е много гадно като реша да се позатопля малко в колата, то тая 4-та степен не мога да усетя топлината от нея. Помагайте че иде зима и не знам как ще карам колата с тоя вентилатор.Мерси предварително!edit: Колата е темпра 1,9TDs
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не ми работи вентилаторът на всички степени
Collapse
X
-
Re: Не ми работи вентилаторът на всички степени
Blade SG написа:Колеги имам голям проблем. На вентилатора на парното му работи само 4-тата степен и е много неприятно, защото като включа да ми изчисти предното запотено стъкло имам чувството, че ще ме издуха струята. И също е много гадно като реша да се позатопля малко в колата, то тая 4-та степен не мога да усетя топлината от нея. Помагайте че иде зима и не знам как ще карам колата с тоя вентилатор.Мерси предварително!edit: Колата е темпра 1,9TDsTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
вентилатор
щото незнам каква ти е колата 1.под врътката има платка и на нея има писти свързани като въртиш става като реостат и от там идва разликата в духането моторчето работи на най бързо примерно 12V .10V.8V 6V и така най бавно пистите където въртиш ключа -врътката се износват трябва да се въстановат или нова .2 вариант има под врътката има платка на нея има пъпки изводи с различен V като въртиш сменяш V и бързината на моторчето Тези пъпки стигат до едно съпротиврение мошно с изводи може да се развали пъпките на ключа-врътката отпред или съпротивлението трябва да се измери
Коментар
-
Колега,прочети това:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...EF%E0%F0%ED%EEИма и още доста писано.И аз имах същия проблем,но не смених термозащитата,а я шунтирах с поялника.Не е много хубаво това,но 2 г.работи.Само не трябва да оставяш вентилатора да работи постоянно на 1-ва степен/обикновенно така прегрява резистора/.УспехFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
С много мъка(защото нещо бeше залепнала буксата) свалих платката с термозащитата и наистина се оказа, че трябва да се смени защитата. Но надписа на самия термопатрон се е изтрил и не знам какъв да търся в магазините. Някой може ли да ми каже?"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
pakumba написа:гледам, че основния признак за проблем при тази термозащита е, че вента бачка само на 4 степен. при мен бачка 3 и 4 степен само. възможно ли е пак да е от това"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар