Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не ми работи вентилаторът на всички степени

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не ми работи вентилаторът на всички степени

    Колеги имам голям проблем. На вентилатора на парното му работи само 4-тата степен и е много неприятно, защото като включа да ми изчисти предното запотено стъкло имам чувството, че ще ме издуха струята. И също е много гадно като реша да се позатопля малко в колата, то тая 4-та степен не мога да усетя топлината от нея. Помагайте че иде зима и не знам как ще карам колата с тоя вентилатор.Мерси предварително!edit: Колата е темпра 1,9TDs
    "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

    Fiat Tempra 1.9 TDs
    Subaru Legacy 2.0i

    #2
    Re: Не ми работи вентилаторът на всички степени

    Blade SG написа:
    Колеги имам голям проблем. На вентилатора на парното му работи само 4-тата степен и е много неприятно, защото като включа да ми изчисти предното запотено стъкло имам чувството, че ще ме издуха струята. И също е много гадно като реша да се позатопля малко в колата, то тая 4-та степен не мога да усетя топлината от нея. Помагайте че иде зима и не знам как ще карам колата с тоя вентилатор.Мерси предварително!edit: Колата е темпра 1,9TDs
    проблема ти е в едни съпротивления намират се до моторчето на парното във въздуховода трябва да си намериш нова платка или втора употреба
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      вентилатор

      щото незнам каква ти е колата 1.под врътката има платка и на нея има писти свързани като въртиш става като реостат и от там идва разликата в духането моторчето работи на най бързо примерно 12V .10V.8V 6V и така най бавно пистите където въртиш ключа -врътката се износват трябва да се въстановат или нова .2 вариант има под врътката има платка на нея има пъпки изводи с различен V като въртиш сменяш V и бързината на моторчето Тези пъпки стигат до едно съпротиврение мошно с изводи може да се развали пъпките на ключа-врътката отпред или съпротивлението трябва да се измери
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Уж пробвах ключа и няма дефекти по него, работи си нормално и подава ток на 4-те жици излизащи от него. А къде се намират моторчето и тая платка? Ако пратите снимки ще е супер
        "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

        Fiat Tempra 1.9 TDs
        Subaru Legacy 2.0i

        Коментар


          #5
          парно поторче

          зависи коя година е но е нещо такова като го пуснеш се чува погледни от долу под жабката към парното
          Прикачени файлове
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Колега,прочети това:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...EF%E0%F0%ED%EEИма и още доста писано.И аз имах същия проблем,но не смених термозащитата,а я шунтирах с поялника.Не е много хубаво това,но 2 г.работи.Само не трябва да оставяш вентилатора да работи постоянно на 1-ва степен/обикновенно така прегрява резистора/.Успех
            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

            Коментар


              #7
              И освен това е хубаво да си почистиш вентилатора защото вероятно от много мръсотии се е задръстил и върти трудно и оттам са изгорели резисторите!
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #8
                Мерси много, тия дни като ми остане време ще пробвам да го оправя.
                "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                Fiat Tempra 1.9 TDs
                Subaru Legacy 2.0i

                Коментар


                  #9
                  С много мъка(защото нещо бeше залепнала буксата) свалих платката с термозащитата и наистина се оказа, че трябва да се смени защитата. Но надписа на самия термопатрон се е изтрил и не знам какъв да търся в магазините. Някой може ли да ми каже?
                  "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                  Fiat Tempra 1.9 TDs
                  Subaru Legacy 2.0i

                  Коментар


                    #10
                    гледам, че основния признак за проблем при тази термозащита е, че вента бачка само на 4 степен. при мен бачка 3 и 4 степен само. възможно ли е пак да е от това
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      гледам, че основния признак за проблем при тази термозащита е, че вента бачка само на 4 степен. при мен бачка 3 и 4 степен само. възможно ли е пак да е от това
                      Ако е термозащитата, тя прекъсва цялата верига и ще ти работи само 4-та степен. Виж при теб да не е от копчето или кабелите. Другият вариант е тея резистори(май така се казваха) дето са над термопатрона(пак на същата платка). Нека все пак колегите кажат ако е имало някой с подобен проблем.
                      "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                      Fiat Tempra 1.9 TDs
                      Subaru Legacy 2.0i

                      Коментар

                      Working...
                      X