Здравейте, искам да споделя своите неволи Преди седмица когато във Варна валяха силни дъждове и духаха сериозни ветрове, една нощ около 04:00 се събуждам от нечий клаксон. Естествено причинителят на дразнещият шум беше пратен на майната си неколкократно и след около 1 час, а може би и половина проклетият клаксон спря. Урааа ще успея да се наспя за оставащият час и половина. На сутринта се приготвяме с жената за работа, естествено закъсняваме и аз съм недоспал и с поглед като на оксиженист след нощна смяна се качвам в колата и паля. Естествено пали от четвърт както всички фиати ха ха, и аз премествам за да чакам жената по близко до входа на детската градина. Абе направи ми впечатление, че нещо прецъква в купето, ама то от дупки и недоспиване си помислих че имам шумове в ушите. Сменихме си местата с жената (защото колата си е нейна) и тя си кара а аз се ослушвам. Нищо не се чува!!! Чудесно, значи съм се събудил вече. Колата мърка и се движи нормално, до момента когато жената почна да паркира и щом завъртя волана за маневра чух отново странното цъкане. На връщане решавам аз да карам и се ослушвам, мммм даааа има си го това цъкане, явно нещо се обажда и ще се трошат пари пак. Карам си аз в дъжда и си се движа бавно в задръстването, което си е обичайно за Варна при всеки дъжд варненци си изкарват колите да ги понамокрят, да не се разсъхват. И докато се ослушвам един доброжелюбен колега водач ме засече и аз като набих клаксона ................... и нищо нито вопъл нито стон. Веднага като спрях отварям капака и гледам един от предпазителите направо се стопил отварям пищова с разпределението на предпазителите и се досещате предполагам, че той е за клаксона. Веднага разбрах защо доста дълго след като замлъкна клаксона през нощта не можах да заспя и се въртях като шугаф ми тя била мойта кола. Днес сутринта подготвен за приключения отивам и свалям корите, ок кабелите са си там, няма оголени прещипани и т.н. и когато решавам да сваля бутона който е на волана си изпотих няколко пъти. Опъвам и псувам и все не става. Неще и неще да се махне от волана. Естествено преди да започна гледах в сервизното ръководство и там са показали как със специалният инструмент тип плоска отвертка се подпъхва и се сваля, да ама само на картинката. И така след като споделих своите неволи ми се ще колегите които са сваляли волан да кажат как се сваля клаксон бутона.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с клаксона на Мареа
Collapse
X
-
Колега много благодаря, така и го направих днес, проблема с бутона на клаксона е отстранен даже си смених и няколкото изгорели лампи от подсветката на таблото. Обаче с изненада установих, че след като подам на контакт лампата за еърбега светва и после изгасва. След като запаля обаче пак светва и после не изгасва . Има ли някаква процедура през която се минава след разкачане и закачане на еърбег?Мареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet
Коментар
-
Ако е давано на контакт при разкачена възглавница нормално да свети... триене на грешката оправя нещата.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Здравейте колеги.Имам Фиат Браво 1.8 - 98г. и скоро имах проблем с лоста за светлините. След преглед на тема във форума разбрах как да сваля конзолата с лостовете, но явно моята беше заминала, та купих втора ръка от човек от форума. След смяната вече всичко е добре със светлините. Проблемът е, че нямам въздушна възглавница и от волана излиза букса (два кабела), която се включваше в старата конзола, но от тази която взех излизат кабели за въздушна и букса за клаксон същата като моята. Т.е. трябва да режа буксите и да снаждам. Въпросът ми е има ли значение как щв вържа кабелите и може ли да стане проблем ако ги вържа грешно?Предварително благодаря за информацията.П.С.Без клаксон не си е работа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар