Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос: ЕКУ за Marea 1.6 Bi-power?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос: ЕКУ за Marea 1.6 Bi-power?

    здравейте! Издирвам ЕКУ за Fiat marea sx 1.6 16V bi-power (мисля че е 1999) с фабрична метанова уредба и навсякъде удрям на камък/не съвпада номера IAW 4GF.3M/. Компютъра е откачен и при мен.http://prikachi.com/images.php?images/189/6624189i.jpgВъзможно ли е да се постави ЕКУ с други номера и да се настрои към моят автомобил и съвмести ми ли са ECU от Brava/Bravo/Multipla или единствената ми алтернатива е поправка на старият компютър?

    #2
    кола

    А що го сменяш не работи ли
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Млад шофер съм и не съм компетентен в тази свера и за това се доверих на автосервиза.Колата не пали - crank,no start?. Като завъртя ключа двигателя реагира,мога да форсирам двигателя, но не пали (изгасва след като отпусна ключа). Така е и на метан, и на бензин. Нямам "лоши" датчици по таблото да светят, гориво има, акомулатор също. Вече 10 дни виси по сервизи във Варна и чак когато я изтиках до автоел. сервиз ми откриха проблема. Съмнително, но там ми казаха че са имали Еку за моята кола и при проба двигателят пали..но то не било за продан...а не мога да си прибера колата до Русе...Преди не съм имал проблеми с Маrea-та - цялата тая история стана след смяна на масло в сервиз. Наляха я с 10w40 addinol полусинтетика, колата запали - изманеврирах си от гаража и тъкмо да излезна от паркинка изгаси и от тогава не е в движение. Съмнявам се да е от маслото проблема... и май не е от стартера и имобилайзера.

      Коментар


        #4
        guts написа:
        ... Като завъртя ключа двигателя реагира,мога да форсирам двигателя, но не пали (изгасва след като отпусна ключа)...
        Как форсираш като ДВГ не пали, нещо не разбрах...
        guts написа:
        Наляха я с 14w90 addinol полусинтетика...
        В сайта на производителя на това масло се казва, че за Марея 1.6 Бипауър маслото е 10W40.Цък.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #5
          ups - маслото беше 10w40 - какво написах и аз...грешката е поправена. a за двигателя - трудно ми е да го обясня - затова ако ви се занимава гледаите това забавно клипче:http://www.youtube.com/watch?v=cdovPxDHcPY. (на 2:10 е показан проблема..)

          Коментар


            #6
            guts написа:
            ups - маслото беше 10w40 - какво написах и аз...грешката е поправена. a за двигателя - трудно ми е да го обясня - затова ако ви се занимава гледаите това забавно клипче:http://www.youtube.com/watch?v=cdovPxDHcPY. (на 2:10 е показан проблема..)
            Здравей, колега. Силно се съмнявам този проблем да е породен от маслото. По-скоро може да се е получил заради "майсторите", които са го сменяли, някъде да са си оставили ръцете, където не им е било работа. Това,което бих те посъветвал е да отидеш в САС Инженеринг- Бош сервиза под КАТ Варна. Преди около месец ремонтираха Мултипла бипауър при тях и я оправиха, като останах с впечатлението,че знаят определено какво правят.
            ex. Fiat Marea 1.6 16V
            ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
            Lancia Kappa 2.0 VIS

            Коментар


              #7
              Кола

              Я пак обясни стартера върти по не пали свети ли чека гасне ли коданещо да са и правили диагностикаВиж дали има ток на помпата или поне на релето зад двигателя бушоните при двигателя дали са наред
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                по-скоро проблема е в клемореда на контактния ключ

                Коментар


                  #9
                  При смяна на масло доста често се случва ,ако се прави от"майстори" се случва да поразят датчик колянов вал.

                  Коментар

                  Working...
                  X