Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми при палене със стартер на топъл мотор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми при палене със стартер на топъл мотор.

    Колата е Брава 1,6. Ако двигателят не е загрял, колата винаги си пали нормално.В началото проблема се появяваше веднъж на 10 паления, сега почна да се появява доста по често.Карах я веднъж на майстор, той смени една втулка, но не беше сигурен дали проблема е само в нея. Сега когато мотора загрее може и 3-4 пъти последователно да пробвам на загрял двигател и да не мога да запаля. На слух нещата звучат така, че стартера върти на високи обороти, но не зацепва към маховика.Огледах кабелите, които са закачени на стартера-чисти са нямат видими окисления, ръжди и т.н.Към какво да се ориентирам в този случай?Предварително благодаря !
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    Към смяна на бендикс. Опитай да го ’хванеш’ на клипче как звучи, за да може да се каже по-точно.

    Коментар


      #3
      колега ,смени си втулките и ги райбери на точния размер.от тях е проблема.щом на студено палиш добре,а на топло,все едно ти е изтощен акумулатора са си износени втулки.сменят се много лесно.стартера е отпред и даже можеш без канал,на много удобно място се намира на тези мотори

      Коментар


        #4
        Ако е нещо такова http://www.youtube.com/watch?v=h2YVHm9D-Bc само, че звукът при фиат 1,6 е по-дебел, значи е бендикс. Аз имам проблем с бендикса, но го прави предимно на студен мотор, на загрял няма проблеми.
        Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

        FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

        Коментар


          #5
          Звука наистина е подобен като на клипчето, но е само на загрял мотор. Ясно че стартера ще се сваля, преди това уж майстор го сваля, гледа бендикса но не можа да каже дали е за смяна или не. Смени една втулка и това беше. Сега като го сваля как да разбера кое е износено. Човекът , който отваря стартера е доверен човек, няма причина да ме лъже а и е доста опитен. При разглобен стартер как се разбира че бендикса е развален. Възможно ли е проблема да е във вилката? Какви пари е един бендикс, коя марка да търся, рових по сайтове ама не открих нищо. Има ли различни бендикси за нашите макарони или за 1,6 всички са еднакви?
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            така му е било лесно,а задната е по-трудна за смяна.ако е бендикс по принцип както върти и изтърва,сиреч спира да върти и се налага отново да започнеш да въртиш

            Коментар


              #7
              Alex_RT написа:
              Какви пари е един бендикс, коя марка да търся, рових по сайтове ама не открих нищо. Има ли различни бендикси за нашите макарони или за 1,6 всички са еднакви?
              Преди време и аз търсих цена на бендикс в онлайн магазини, но не можах да намеря.Обаче намерих една тема, в която колега беше казал цените. Спомням си, че бяха така:-Оригинален бендикс 50 лв.-Неоригинален 30 лв.-Неоригинален китайски 20 лв.Но това беше някъде преди година.ПП: Намерих темата, цените са били от AXM: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=11890
              Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

              FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

              Коментар

              Working...
              X