Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Твърд съединител на Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Твърд съединител на Мареа

    Мареа 1,8 бензин. Съединителят е сменен в комплект - феродов и притискателен диск + лагер, преди 3500 км. Поставен е турски "Валео" комплект(друг нямаше и беше най-скъпия). Жилото е сменено преди половин година - около 8000 км. Досега нямаше проблем. Тази сутрин тръгвам и усещам, че педалът е изключително твърд. Всичко работи уж добре, но след 20-ина километра градско, буквално не си усещам левия крак. Ходих в сервиз, но не бяха категорични. Това, което видях, че беше направено: без сваляне на жилото, натиснаха лоста на съединителя, който се намира отдолу на скоростната кутия, в посока назад и на ръка не се движеше. Успяха да го мръднат чак с помощта на щанга. Предположението е, че е затегнал притискателният диск. На накого случвало ли му се е подобно нещо? Нямам идея как да постъпя, защото само сваляне за диагностика, ме вкарва с едни 50 евро. Понеже прочетох и другите подобни теми, се сетих, че майсторът, който сменя жилото не беше много сигурен кое как е. Дори свали педала и едва го сложи :D. Огледах жилото и ми се струва, че е бронята прави някакви неестествени вълнообразни извивки. Виждам, че жилото е вързано към купето със "свински опашки" и някаква гумена муфа се разхожда безцелно напред-назад... Май там ще се окаже част от проблема.

    #2
    И аз навремето минах през такава драма. Смених безсмислено съединител, а проблема се оказа в неправилен монтаж на жилото. Трябва да потърсиш във форума със сигурност има снимки в моя тема. Жилото не трябва да е вързано никъде още преди обратния завой, защото не жилото, а кожухът му мести вилката на съединителя.П.П. Някой е изтупал от прахта темата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=75318
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Благодаря, колега. Предполагам, че онази пластмаса/гума е трябвало да бъде нещото, свързано към купето, за да може бронята да се движи. По принцип съм взел малко по-твърд комплект, но това е прекалено. Отрязах свинските опашки и се наблюдава значително омекване. Ще купя днес ново жило и да видим. Ще тъпчем здраво и грес, защото това го сложиха "на сухо".Сега видях схемите. Оказах се прав за муфата. Тя трябва да позволява на жилото да се движи...

      Коментар


        #4
        Признавам, че до смяната на жилото, все още имах известни съмнения какво ще излезе накрая. Разбира се, "бръкнах се" за немско жило от 20 евро. Преди слагане накарах майстора да го подмаже с грес. И когато поиска да тествам новото жило, с изненада установих, че "няма съединител". Той ме погледа смаяно и настоя да запаля и включа на скорост. И чудото стана! Съединителят е толкова мек, че първоначално помислих, че обирам само пружината на педала! Всъщност, тази кола, поне откакто е при мен, не е имала толкова мек съединител!В момента, единственият спомен за стария твърд педал, е все още неизчезналата болка в лявото коляно и мускулите около него...

        Коментар


          #5
          жило,жило,не се впускай в приключения,които струват много.как ще блокира притискатела,ебати смотаняците.

          Коментар

          Working...
          X