Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат стило датчик за налягане на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Има и други сценарии. Като например - много отлагания в картера, при което помпата не успява да засмуче. Според майсторите, отлагания се получават основно заради смяна на различни марки масла, които използват свои добавки(аз бях сигурен, че е от нередовна смяна). Затова е наистина хубаво да се измери налягането.

    Коментар


      #17
      Ами то не става въпрос да иде някъде, дето да му гледат колата като извънземно Самият датчик е супер просто нещо. Сработват на около 1.5 бара. И като постави някой китайски дето е заклинил и неработи още като нов, какво правим. Общо взето подмяната на датчика е работа на сляпо. Ще изгасне една лампа да кажек и толкова.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Danchojn написа:
        Ами то не става въпрос да иде някъде, дето да му гледат колата като извънземно Самият датчик е супер просто нещо. Сработват на около 1.5 бара. И като постави някой китайски дето е заклинил и неработи още като нов, какво правим. Общо взето подмяната на датчика е работа на сляпо. Ще изгасне една лампа да кажек и толкова.
        Именно за това говорим.Ако сложиш на жтд датчик на 1.5 бара, то през повечето време ще ти свети бе. А и съвета ми е базиран на някаква логика и практика. Не е просто ей така. Това е част, която не е скъпа и спокойно може да се смени и пробва с нова такава. Няма да навреди. Просто казах защо е по-добре да се смени преди да се пристъпва към следващата крачка, която вече не е много приятна.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          Моя грешка - не е 1.5 бара. Трябва да е 0.3 -0.5 бара. Извинявам се. Може да се провери много лесно с вода, като се извади от мотора. Е ако не е целия в масло и не тече.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Danchojn написа:
            Моя грешка - не е 1.5 бара. Трябва да е 0.3 -0.5 бара. Извинявам се. Може да се провери много лесно с вода, като се извади от мотора. Е ако не е целия в масло и не тече.
            Може. Ама кой ще симулира разработването на датчика до 80 градуса, примерно? А кой ще контролира след "подгряването" му, флуида да е 80 градуса и прецизно да се следи на какво налягане отваря и затваря? Също така водата при 80 градуса няма нищо общо с масло на 80 градуса. Общо взето някакъв относителен тест с някаква бегла симулация до реалните условия.Общо взето едни въпроси и упражнение, които ще отнемат толкова време, че ако си сметнеш загубеното време ще се окаже, че през това време ще си изкарал пари за нов датчик, че и отгоре.Както и да е. Всеки сам си решава. Аз си казах моята гледна точка.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              Не му е необходим толкова подробен тест, все едно новитя ще е тестван така. Наистина е най-лесно да смени датчика ама какъв ще е извода. Аз се бях шашнал като взех пандата само защото лампата гаснеше за около 2-3сек след старта. И какво трябваше да направя - да сменям наред, при положение че се оказа проблема в "ЧУДЕСНИЯ" филтър от Ауто Италия. Не знам момчета, всеки си преценява, смяната на сляпо за мен не е решение.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Danchojn написа:
                Не му е необходим толкова подробен тест, все едно новитя ще е тестван така. Наистина е най-лесно да смени датчика ама какъв ще е извода. Аз се бях шашнал като взех пандата само защото лампата гаснеше за около 2-3сек след старта. И какво трябваше да направя - да сменям наред, при положение че се оказа проблема в "ЧУДЕСНИЯ" филтър от Ауто Италия. Не знам момчета, всеки си преценява, смяната на сляпо за мен не е решение.
                Ами в твоя описан случай е било елементарно - сменяш филтъра наред. Не знам какво друго си искал да сменяш преди филтъра.Защо тогава пак не плати на някой да ти измери налягането на маслото?Отговора е елементарен - защото е по-евтино да пробваш с нов филтър, вместо да влизаш в другия филм, както е и в този случай.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  Хаха. Не е така. Ходих но не в АИ. В сервиза на мазерати при сигурен човек. Не мерихме налягането тогава, аз не пожелах, имах основания да смятам че не се дължи на лошо налягане. Дискутирахме надълго и широко. Имах и тема тука във форума. Тогава мисля, че оставих темата недовършена. Но след като бях решил, че няма да се занимавам повече, все пак свалих филтъра и си поиграх с него. Така разбрах, че е калпав. От тогава само филтри MANN - проблем няма. Но цялото заиграване ми доказа от къде идва проблема и то със 100% сигурност. Което в крайна сметка е и спокойствие. Поздрави.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар

                  Working...
                  X