Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аксиален лагер (помпа) stilo 1.9jtd проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аксиален лагер (помпа) stilo 1.9jtd проблем

    Здравейте колеги. От скоро пак съм с фиатка този път стило. Доволен съм доста от вървежа и е запазена. Има един проблем който трябва да оправя. Значи когато набирам примерно и на 3000 оборота натисна съединителя за да сменя се чува за секунда един звук точно като на износен лагер. Съединителя си отделя ниско лесно се натиска педала не буксува и не придърпва при потегляне. Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с нещо подобно и ако да как е решил проблема. Благодаря.
    Powered by Emzo

    #2
    Може да е помпата му.Съединителя, не трябва да отделя ниско, а винаги на едно положение, почти в средата.Първото и най-логично нещо е да обезвъздушиш съединителя.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Най вероятно колега нова лагер помпа/жтд115/ или аксиален лагер ако си с 80 кс.И да не е обезвъздушен звуци не трябва да има.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        115 к.с. е двигателят. Той с цял лагер-помпа ли е? Иначе това е ебаси самолета преди него имах бмв 330 дизел е мога да кажа че за 115 к.с. кола това е не самолет ами ракета. Или е пипан нещо или наистина много вървят тия фитки.
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          Да си чул Фиат да немой да се набира?!-НЕ!-Тя мойта че дизел ,и спрямо предната ми бензинова джета се набира по-добре,но за бягане там е друг въпроса.Просто са палави тия италианки ,но и непослушни коли,все нещо излиза от строя. Трябва по-често да се обръщат внимание ,защото после го си го връщат,това е все едно кат жената,не ли и обръщаш внимание,почва да мисли за други мъже..... :D
          Fiat palio 1.7td

          Коментар


            #6
            С лагер помпа е колега.Вярно е че много вървят,но не обичат алтернативни части и излишно ръчкане по тях,особено електрониката.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              И по темата. Когато реша да сменям скорост например на 2500 оборота и натисна съединителя се чува един шум точно като на износен лагер. За една секунда че и по малко и утихва. Шума се чува само като натисна съединителя при оборот и на скорост в движение.. В движение без да натискам както и на място на свободна не се чува. Усеща се и при палене при натиснат съединител. От какво може да е?
              Powered by Emzo

              Коментар


                #8
                evgeni85 написа:
                115 к.с. е двигателят. Той с цял лагер-помпа ли е? Иначе това е ебаси самолета преди него имах бмв 330 дизел е мога да кажа че за 115 к.с. кола това е не самолет ами ракета. Или е пипан нещо или наистина много вървят тия фитки.
                Значи викаш 3 литрово дизелово БМВ е пръчка, а Стилото кърти мрака? :D
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  BO написа:
                  evgeni85 написа:
                  115 к.с. е двигателят. Той с цял лагер-помпа ли е? Иначе това е ебаси самолета преди него имах бмв 330 дизел е мога да кажа че за 115 к.с. кола това е не самолет ами ракета. Или е пипан нещо или наистина много вървят тия фитки.
                  Значи викаш 3 литрово дизелово БМВ е пръчка, а Стилото кърти мрака? :D
                  хаахааахахха е с нищо неможе да се сравнява. Онова животно върви на всяка скорст .. трета от 1200 оборота само стъпваш на газта и задницата тръгва. Има 400нм. Исках да кажа че за 115 коня това дизелче си върви доста прилично. Но няма сравнение с 3000 дизела.
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    Добре стига спам по темата. Някой може ли да ми даде инфо какво може да е. Май нееее лагер защото щеш да шуми постоянно. Други идеи?
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      Възможно е лагера да се опитва да се окопае в притискателя. В момент на натискане, когато контакта още не е е достатъчно силен между лагера и притискателя, това може да се случи. Но това означава, че лагера вече е без лубрикант. Мисля че няма да е помпата.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        В такъв случай щях да имам проблем с отделянето. Асъединителят си отделя много добре без вибрации или буксуване почва да отделя на 3пръста от долу. Педала е мек.П.с. на тоя двигател лагер помпа е едно тяло.
                        Powered by Emzo

                        Коментар


                          #13
                          Няма нищо да усетиш в отделянето, защото лагера не е блокирал. Последно сменях съединител на Пежо 206, чиито лагер просто се беше разглобил, без водача да усети симптоми. Притискателя беше стала вестник в контактната част. За съжаление, няма как да го видим.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Е.ал съм му мамата. Като му дойде времто слагам обикновен маховик с комплект съединител и си карам раотата. Между другото кой маховик става за тая кола? Не демпферен.
                            Powered by Emzo

                            Коментар


                              #15
                              Да не те излъжа... мисля, че колегите слагаха комплект съединител и маховик от браво HGT
                              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X