Само не мога да разбера защо си мислите, че много ще "ръчка" скоростите и няма да има висока скорост.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неизвестен проблем със скорости/съединител
Collapse
X
-
Нали се сещаш,че опашката ако не влезе в твоя диск на съединителя ще трябва да го сменяш и него,да не говорим ако има и разлика в шлиците на полуоските в гнездата на диференциала.При тебе са 25 шлица а при много от 2,4ЖТД са 26 и 28 шлица.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Fiat Bravo HGTTransmission / Gear ratio1th gear ratio: 3,55:12th gear ratio: 2,24:13th gear ratio: 1,52:14th gear ratio: 1,16:15th gear ratio: 0,95:1Reverse gear ratio: 3,91:1Gear Ratio (end): 3,56:1RPM at 120 km/h (theoretical): 3.600 rpmFiat Marea 2.4JTDTransmission / Gear ratio1th gear ratio: 3,80:12th gear ratio: 2,24:13th gear ratio: 1,36:14th gear ratio: 0,97:15th gear ratio: 0,76:1Reverse gear ratio: 3,55:1Gear Ratio (end): 3,18:1RPM at 120 km/h (theoretical): 2.500 rpmТова от чичо ти Гугъл
Коментар
-
Re: Неизвестен проблем със скорости/съединител
vladrak написа:Здравейте. Днес при ХХХХХ обстоятелства си прецаках колата. Зад колата имаше 10 метра диря от някакво масло и след това изтече останалата част (към 1-2 литра). На земята в дирата масло намерих нещо като зъбчакта, която беше счупена на две. Колата пали, но като я вкарам на скорост и отпусна съединителя - няма никой, мога да си я форсирам и си ръботи нормално. Зъбчатката изглежда ето така: http://motobg.net/zcart/images/8506dkl_26.jpeg . Какво се е счупило, изглежда не е фатално, защото колата си работи норално, но си стои само на празен ход и като вкарам на скорост и пусна съединителя, нито се гаси колата, нито нищо?Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Извинявай, искам да попитам, чисто да си изясня как стоят нещата при Фиат: преди да се случи това, форсирал ли си колата(въртене на гуми, например. Или освобождаване от скорост при много високи обороти)? Имаше ли някакви странични признаци непосредствено преди спирането, като например далечен дрънкащ звук на метал? В момента на спиране усети ли се придърпване или да се чуе звук от тъп удар? Колата беше ли с блокирани колела след това?Такова нещо ми се е случвало два пъти, но на Хонда с автоматична кутия(бях се прочул с тези "геройства"). И в двата случая беше предизвикано от сериозно натоварване на скоростната кутия - освобождаване на газта при обороти в червената част на ска’лата. Поне при Хондата се оказа, че целият проблем идва от един пружинен щифт 5мм, който осигурява оста на сателитите. При тези изпълнения, оста го чупеше, излизаше от касетата и разпаряше скоростната кутия като консерва. И в двата случая се чуваше тъп удар като с чукче някъде далеч отпред, след което започваше да дрънка нещо. Самото чупене ставаше при ниска скорост - между 5 и 10 км/ч. Колата блокираше и се налагаше сваляне на полуосите, за да се тегли. (Ремонтът беше ходене по мъките: Разглобяване на кутия със стотици дребни части - сачми, пружинки, зъбни колела и т.н., заваряване на алуминия с аргон и разпробиване на отвора за едната хидравлична помпа, на CNC машина.)Затова питам - да разбера евентуално какво не бива да се прави при Фиата.
Коментар
-
Счупих я като я въртях с псуната ръчна. Засилих се и имаше един голям завой, давам газ, опъвам ръчната, натискам съединителя, форсирам и давам пак газ - всичко това на 2-ра..... Точно като я форсирах и тръгнах да давам газ се чу един звук на тракане на ламарина и натискам газта и няма никой, само се форсираше. Знам, аз съм си виновен за счупването..... Келеш съм и сега ще си патя заради това :DFiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
FGRC написа:Ако кутията е наистина същата слагай смело и не се бой.Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар