Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвместимост на компютри? Моля за помощ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвместимост на компютри? Моля за помощ!

    Здравейте колеги,Преди няколко седмици возилото на родителското тяло се развали. Колата е Опел Зафира А 1.6 CNG /което ще рече заводски метан / 97 к.с. от 2003 г. Вече писах подобна тема в Опел форума, но там колегите /без да ги обиждам/ явно не са особено отзивчиви и никой не ми отговори 2 седмици Та това което искам да попитам е: Ще стане ли компютър от обикновена /не на метан/ Зафира/Астра/Комбо/Вектра с мотор 1.6 и мощност 101 к.с.?
    FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

    #2
    Кола

    Кво му е на ECU Не може ли да се оправи това ли му е № SIEMENS 9090414395не са съвсем еднакви
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Нямам никаква идея какво му е! Проблемът е че досега в два сервиза ми казват, да комютъра е изгорял, трябва да си намериш нов /втора ръка/. Иначе компютъра е DRYB 24463784 D01022 HSFI-2.1 DELPHI DELCO ELECTRONICS SYSTEMS. Друго не пише на него
      FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

      Коментар


        #4
        Кола

        Е точно този модел трудно се прави щото е хибриден а и втора употребя няма да намериш Какво прави колата като загрее не работиПоръчай си от вън http://autodijagnostika.biz/en/repar...-24463784.html
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Проблемът на колата започна от лампичката за сервиз която светна на таблото /оранжевото ключе/. Тогава бях сигурен, че за пореден път колата е хвърлиа бобината, ама не! Няма значение каква е температурата на мотора, колата работи на 3 цилиндъра, няма мощност, като проблемът е във втрои цилиндър. Може ли малко разяснение относно линка който си ми дал? Как става поръчката? Колко време отнема? Какъв е този сайт? Пазарувал ли си от него преди и т.н.П.С. Понеже нямам много представа, ако поръчам компютъра от сайта, трябва ли да ми изпратят ключове, имобилайзери и т.н.
          FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

          Коментар


            #6
            100% ли е сигурно, че не може да се оправи?Бобината ли не управлява или дюзата?В автосервиз ли си ходил или в сервиз за автоелектроника или подобно?Ако знаеш точно какъв е проблема може да ми звъннеш на тел. има го в профила.
            Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

            Коментар


              #7
              Щом не работи само един от цилиндрите то тогава проблема е лесно отстраним, стига само да няма управление към бобината на дадения цилиндър. Занеси си компютъра на хора които се занимават с електроника.

              Коментар


                #8
                Какво да ви кажа, ходих на няколко места.Първоначално ми казаха обичайното. Това е бобината, ама ти си купи само едни лули. Купих лулите и греда. После ами, значи е от бобината обаче пак греда. Накрая след 2 часа ровене момчето каза гледай какво излиза на компютъра /какво да гледам, като нищо не разбирам/ , втори цилиндър не работи. това е от компютъра ти! Взех си колата и на другия ден на друго място за диагностика, съвем разлино. Този закачи компа и каза: Брат, честито, компютъра е. Колата седя там близо седмица, като майстора търсеше компютър, каза ми че този неможело да се оправи, защото бил порцеланов /някави писти вътре/. След седмица си взех колата, защото нямаше никакъв резултат. Отидох при някакъв пич дето много го хвалят за такива работи. Препоръча ми го познат. Та отидох при него и пак чакане, един ден ми звъни и вика. За мен това на 99% не е компа. Разказах му за предишните двама с диагностиката. Не, не е компа Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Добре! Ти си майстора. Давай да пробваме тука едни неща и бобини. Отивам с него пред магазина /дето продават бобини/ и се започва, една, втора, трета не става. Накрая на диагностика на ново място и. О’чудо вярно бил компютъра. Последното нещо което знам сега е че пича дето се мъчи да я ремонтира е взел компютър от Вектра и иска да го препрограмира за Зафирата, та затова исках да знам няма ли как да стане от обикновена Зафира?Линкът който колегата kluchar ми даде....не мога да повярвам Тук по моргите втора ръка започваме от 300 лв. а някой се изхърлят директно на 500 и нагоре. Затова ми се стува твърде хубаво, за да е вярно p.s. Ако не друго поне ви се оплаках
                FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  този ECU е като на новите Пунто АЛФА там е същия проблем За сменянето на ECU трябва чипа на ключа да е програмиран за него
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Zafira 1.6 CNG

                    Здравейте и от мен.Имам същият проблем със същият автомобил. Разликата е, че от време на време се оправя и работи ок, и не записва никакви грешки при диагностика. Колата е със сменени свещи и е пробвана с друга работеща бобина. Без никаква последователност започва да прекъсва и да работи на 3 цилиндъра. В такова състояние я купих и съм направил основен ремонт на мотора, имаше смачкан сегмент- сменени са 2 бутала с идентични такива( за метан) нови лагери и сегменти. В момента колата показва 14,5 бара на всички цилиндри, но когато си реши започва да прекъсва и да не върви, без да дава грешки.Помагайте, един много добър майстор от София каза, че щом не записва грешки не е от компютъра и няма смисъл да го отваря.

                    Коментар


                      #11
                      Търси хлабава връзка или маса някъде, аз бих започнал с тези на дюзите.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Провери и кабелния сноп как контактува с клемореда на екуто.
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #13
                          Срещу Баумакс, на изхода от Левски има една бензиностанция. Точно зад нея (влиза се от бензиностанцията) има сервиз за газови уредби. Там от няколко месеца работи главния диагностик на София Ауто. Много е на ти с Опелите. Постоянно има Зафири всякакви при него. И аз съм карал нашата ама е Б и е 1,9 cdti 150 катъра. Е, той я оправи. Нямам му в момента координатите, ама утре ако ми драснеш едно лично ще ги взема и щети ги дам, ама направо ходи там да си оправиш колицата. Поздрави.
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #14
                            Zafira 1.6 CNG

                            Благодаря на всички отзовали се!Проблема се оказа механичен, колкото и да е невероятно. Между двата вала под капака на клапаните има два торса които на пръв поглед са обикновени болтове. Но са с канал по цялата си дължина, ако са запушени повдигачите се пренатягат и колата започва да прекъсва, един вид от там се освобождава налягането от хидравличните повдигачи. Един пич от София, ул.панорамен път Косьо се казва прави само Опели ми каза какво може да е и излезе прав.

                            Коментар


                              #15
                              veselin10 написа:
                              Срещу Баумакс, на изхода от Левски има една бензиностанция. Точно зад нея (влиза се от бензиностанцията) има сервиз за газови уредби. Там от няколко месеца работи главния диагностик на София Ауто. Много е на ти с Опелите. Постоянно има Зафири всякакви при него. И аз съм карал нашата ама е Б и е 1,9 cdti 150 катъра. Е, той я оправи. Нямам му в момента координатите, ама утре ако ми драснеш едно лично ще ги взема и щети ги дам, ама направо ходи там да си оправиш колицата. Поздрави.
                              Аз като ходих в София Ауто само вдигаха ръце и плямпаха едно и също " смени бобината и свещите" и като им кажа че са чисто нови само вдигат рамене и се пулят. С две думи "гола вода" ама стига спам. Браво, че си я поправил колега
                              FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X