Брава 1.9 JTD ’99, въпросът е зададен в заглавието и е напълно ясно, че нормалният начин за това - не работи. Причината - болтът, който държи декоративния пръстен - превърта в пластината си, а същото се случва и с двата болта, които държат самия фар за бронята. Идеята, като цяло, е да сменя лампата, която по някаква причина не свети, но изглежда здрава на външен изглед. Не мога да бръкна отдолу, отзад, защото пречи въздушния радиатор, а между него и самото фарче е пластмасовият въздуховод, който насочва въздушната струя от дупката в бронята към радиатора. Някой ако е разглобявал всичко в тази част - има ли начин да се бръкне отгоре някак, или там пък пречи бронята или някоя греда? Не ми се занимава да разглобя всичко (фар, ксенонов баласт, кутия за въздушен филтър, ала-бала) и накрая да открия, че няма начин отгоре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да сваля левия фар за мъгла на Браво/а/Мареа?
Collapse
X
-
pet4o - не става, батка, днес беше на подемник и просто няма начин. Интеркулерът пречи.Ще се сваля броня, явно. Проблемът е, че болтовете, които държат бронята за калника - също са клеясали и превъртат в гайките си. Т.е. започва да се кърти откъм калника. Малко ме притеснява, че ако го разкъртя - дали ще мога да го сглобя нормално, или ще се наложи тенекеджия да се занимае със случая? Не можах да снимам клип, може би утре - снимки.
Коментар
-
Мда и това се лекува с нови болтове, но там вече се иска разглобяване на филтър, резервоар за течност чистачки, фарове, след това се изрязват старите отливки които служат за гайки,заедно с заялия в тях болт, най - лесно с мултишлайф или с най-малките ъглошлайфи, и след това се заменят с нови болтове. Няма нужда от тенекеджия. Просто там където режеш трябва да внимаваш да не нараниш много от боята на калника, и след това можеш да пръснеш с грунд на спрей, и ако искаш с цвят, близък до твоя, за да не се появи ръжда. Другия вариант, по-лесен, но по рисков е, да напънеш между калника и бронята с нещо плоско и здраво, но тогава можеш да счупиш и бронята и да изкривиш или ожулиш калника.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
А ако разпробиеш старите болтове на халогена? Така или иначе след това ще трябва да се сложат нови и в двата случая.Лошото е, че не съм имал зор да сменявам крушка на фаровете за мъгла на нито една Брава/о дето съм имал...а и да съм имал зор все тая, защото моите все са били бензинови(без една де) та не мога да съм много полезен с практически опит...П.П. Кума ми е с 1.9 ТД. Би трябвало батака да е същия и при него. В Събота или Неделя ще се опитам да погледна как седят нещата с халогена...
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:А ако разпробиеш старите болтове на халогена? Така или иначе след това ще трябва да се сложат нови и в двата случаяFiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар