Здравейте. Доколкото знам ако махна катализатора на негово място се слага резонансово гърне. Искам да знам къде могат да ми го направят в София, за колко време и за колко пари. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Премахване на катализатор
Collapse
X
-
simeon_89 написа:а за колко ще ми откупят катализатораpunto HGT
Коментар
-
120лв. за резонатор и труд ми се струват доста.Моята я заварих с тръба вместо катализатор и преди 20 дена реших,че искам да и сложа резонатор да огранича досадното боботене при определени обороти.Отидох и ми взеха 50лв. за резонатора и труда.Може би ако имах катализатор щеше да ми излезе без пари цялата работа.Лошото е,че става дума за Бургас и не мога да ти помогна конкретно за сервиз в твоя крайEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
От ЕМ комплект не съм много доволен, едно време правих едно волво ве70 там и си оставиха ръцете, а ме одраха както си трябва. Сега ходя по арабите. Едно време ходих при тези на Красно село по Житница като се придвижваш в дясно. След това започнах да използвам услугите на друг, който се намира на бул. Овча купел 40-50м след Италианеца. Исам се казва, един млад, слаб и все усмихнат. Много е точен човека и не е скъпчия. Научих и колегите ми в работата да ходят при него, до сега човек дето да се е оплакал не познавам.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
white_shark написа:120лв. за резонатор и труд ми се струват доста.Моята я заварих с тръба вместо катализатор и преди 20 дена реших,че искам да и сложа резонатор да огранича досадното боботене при определени обороти.Отидох и ми взеха 50лв. за резонатора и труда.Може би ако имах катализатор щеше да ми излезе без пари цялата работа.Лошото е,че става дума за Бургас и не мога да ти помогна конкретно за сервиз в твоя крайpunto HGT
Коментар
-
Смяна на катализатор с резонатор + други леки ремонтчета по генерацията = -20 лв. Демек ми дадоха 20 лв. арабите на сливница. Ама трябва да си се пазариш с шефа , щото работниците са големи измекяри.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
white_shark написа:120лв. за резонатор и труд ми се струват доста.Моята я заварих с тръба вместо катализатор и преди 20 дена реших,че искам да и сложа резонатор да огранича досадното боботене при определени обороти.Отидох и ми взеха 50лв. за резонатора и труда.Може би ако имах катализатор щеше да ми излезе без пари цялата работа.Лошото е,че става дума за Бургас и не мога да ти помогна конкретно за сервиз в твоя крайФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:white_shark написа:120лв. за резонатор и труд ми се струват доста.Моята я заварих с тръба вместо катализатор и преди 20 дена реших,че искам да и сложа резонатор да огранича досадното боботене при определени обороти.Отидох и ми взеха 50лв. за резонатора и труда.Може би ако имах катализатор щеше да ми излезе без пари цялата работа.Лошото е,че става дума за Бургас и не мога да ти помогна конкретно за сервиз в твоя крайFiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
При мен задното гърне е чисто ново,но средното ми е старо и макар и здраво заварчика каза,че вътре почти няма никой.Но конкретно докато бе с тръбата изпадаше в някакви ужасни резонанси на определени обороти и най-вече при нагорнища.Сега с резонатора не че съвсем утихна предвид причината горе,но звукът не е вече толкова дразнещо боботещ.Има разлика определено и аз препоръчвам ако има възможност да се слага резонатор,а не тръба на мястото на катализатора.Преди мислех,че няма толкова значение как ще е,но с гърне е по-добрия вариантEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар