Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Премахване на катализатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Премахване на катализатор

    Здравейте. Доколкото знам ако махна катализатора на негово място се слага резонансово гърне. Искам да знам къде могат да ми го направят в София, за колко време и за колко пари. Благодаря предварително.

    #2
    Препоръчвам сериза на ЕМ комплект в Павлово, време - 10-30 минути, цена ще ти кажат на място, според зависи от колата
    punto HGT

    Коментар


      #3
      колата е фиат мареа 1.8

      Коментар


        #4
        И мойта е 1,8, но пунто, цялата галимация ми струваше около 120лв, бях писал тема по тоя повод, но сега не ми се търси
        punto HGT

        Коментар


          #5
          а за колко ще ми откупят катализатора

          Коментар


            #6
            simeon_89 написа:
            а за колко ще ми откупят катализатора
            Не е гаранция, че точно те ще ти купят катализатора, защото те изкупуват определени катализатори, но има хора които купуват всички катализатори, моя излезе 40 лв.Колега ама тебе те мързи повече от мене да използваш търсачката приятно четене http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E7%E0%F2%EE%F0
            punto HGT

            Коментар


              #7
              120лв. за резонатор и труд ми се струват доста.Моята я заварих с тръба вместо катализатор и преди 20 дена реших,че искам да и сложа резонатор да огранича досадното боботене при определени обороти.Отидох и ми взеха 50лв. за резонатора и труда.Може би ако имах катализатор щеше да ми излезе без пари цялата работа.Лошото е,че става дума за Бургас и не мога да ти помогна конкретно за сервиз в твоя край
              EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
              Fiat Punto 1.2 16v Sporting

              Коментар


                #8
                От ЕМ комплект не съм много доволен, едно време правих едно волво ве70 там и си оставиха ръцете, а ме одраха както си трябва. Сега ходя по арабите. Едно време ходих при тези на Красно село по Житница като се придвижваш в дясно. След това започнах да използвам услугите на друг, който се намира на бул. Овча купел 40-50м след Италианеца. Исам се казва, един млад, слаб и все усмихнат. Много е точен човека и не е скъпчия. Научих и колегите ми в работата да ходят при него, до сега човек дето да се е оплакал не познавам.
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  #9
                  white_shark написа:
                  120лв. за резонатор и труд ми се струват доста.Моята я заварих с тръба вместо катализатор и преди 20 дена реших,че искам да и сложа резонатор да огранича досадното боботене при определени обороти.Отидох и ми взеха 50лв. за резонатора и труда.Може би ако имах катализатор щеше да ми излезе без пари цялата работа.Лошото е,че става дума за Бургас и не мога да ти помогна конкретно за сервиз в твоя край
                  Изяинявам се за цената, там е включена и мека връзка, така че е по ефтино със сигурност, горе в линка в темата се виждат цените до стотинка
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    Смяна на катализатор с резонатор + други леки ремонтчета по генерацията = -20 лв. Демек ми дадоха 20 лв. арабите на сливница. Ама трябва да си се пазариш с шефа , щото работниците са големи измекяри.
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #11
                      да не те измямят нещо на мен точно 100 ми дадоха за същия катализатор от 1.8 браво
                      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                      Коментар


                        #12
                        white_shark написа:
                        120лв. за резонатор и труд ми се струват доста.Моята я заварих с тръба вместо катализатор и преди 20 дена реших,че искам да и сложа резонатор да огранича досадното боботене при определени обороти.Отидох и ми взеха 50лв. за резонатора и труда.Може би ако имах катализатор щеше да ми излезе без пари цялата работа.Лошото е,че става дума за Бургас и не мога да ти помогна конкретно за сервиз в твоя край
                        сега ръмжи ли както с тръба или е по-добре?аз съм с тръба и поръмжава, но не чак толкова, че да ми прави проблеми
                        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                        Коментар


                          #13
                          alvanovo написа:
                          white_shark написа:
                          120лв. за резонатор и труд ми се струват доста.Моята я заварих с тръба вместо катализатор и преди 20 дена реших,че искам да и сложа резонатор да огранича досадното боботене при определени обороти.Отидох и ми взеха 50лв. за резонатора и труда.Може би ако имах катализатор щеше да ми излезе без пари цялата работа.Лошото е,че става дума за Бургас и не мога да ти помогна конкретно за сервиз в твоя край
                          сега ръмжи ли както с тръба или е по-добре?аз съм с тръба и поръмжава, но не чак толкова, че да ми прави проблеми
                          Малко повече ще ръмжи ,но не някво ужасно .... ще свикнеш отначало ми се стори че ръмжи много , но се свиква . П.С след премахването на катализатора ми колата се отпуши доста и имах чувството ,че върви повече и не се мъчи толкова като преди ....... но пак зависи колко е задръстен !
                          Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                          Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                          Коментар


                            #14
                            При мен задното гърне е чисто ново,но средното ми е старо и макар и здраво заварчика каза,че вътре почти няма никой.Но конкретно докато бе с тръбата изпадаше в някакви ужасни резонанси на определени обороти и най-вече при нагорнища.Сега с резонатора не че съвсем утихна предвид причината горе,но звукът не е вече толкова дразнещо боботещ.Има разлика определено и аз препоръчвам ако има възможност да се слага резонатор,а не тръба на мястото на катализатора.Преди мислех,че няма толкова значение как ще е,но с гърне е по-добрия вариант
                            EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                            Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                            Коментар


                              #15
                              veselin10 написа:
                              Смяна на катализатор с резонатор + други леки ремонтчета по генерацията = -20 лв. Демек ми дадоха 20 лв. арабите на сливница. Ама трябва да си се пазариш с шефа , щото работниците са големи измекяри.
                              Къде се намират тези араби на сливница

                              Коментар

                              Working...
                              X