Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Закупуване на нова кола.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Закупуване на нова кола.

    Колеги здравейте, Имам няколко въпроса относно Фиат Стило 1.9ЖТД 115к.сСпрял съм се на такова заради ниския разход и що годе добрия вървеж, обаче преди да съм 100 % хлътнал искам да попитам за някои така "довършителни" неща, а именно:1. Има ли филтър за твърди частици или там както се казва дпф, фап .... ?2. ЕГР-а електронен ли е ? И ако да може ли да се затапи с ламаринка на входа на колектора (както правехме на Браво) ? Или може да се премахне изцяло ?3. Може ли да се мапне с Алфа-Н сетъп (да работи без дебитомер) ?4. Къде се намира Л-сондата ? Дали е на самия катализатор ?5. Кои са му слабите черти освен че скърцат пластмаси и окачването е направено от вафла Морена ?6. С каква турбина са 1749в (променлива геометрия или не) ? Това е което се сещам за сега...Моля само компетентни хора да ми отговарят. Ще ви бъда благодарен да ме посъветвате.Поздрави.
    leave something of the happiness you bring

    #2
    1. И да и не.2. И да и не.3. Всичко може.4. Където трябва да се намира една ламбда сонда.5. Няма слаби черти, перфектна е, особено откъм вибрации и електроника.6 Да и да.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Дай по-обстойно по 1. и 2. въпрос, ако обичаш Другите ги разбрах интересува ме че НЕ ИСКАМ с дпф... И НЕ ИСКАМ с електронен егр. Според годините ли е ?? И ако примерно има как да ги разпознавам ?
      leave something of the happiness you bring

      Коментар


        #4
        Айде и внимавай какво ще вземеш, че тука всеки като си купи мега доброто стило и пуска тема за ремонт от 600 нагоре лева На стилото не му скърцат пластмасите, а му тракат стъклата като са на определено положение.

        Коментар


          #5
          ThE_PuNiSHeR написа:
          На стилото не му скърцат пластмасите, а му тракат стъклата като са на определено положение.
          ГЛУПОСТИ!Няма такова нещо.При цялото ми уважение, моля, колега ThE_PuNiSHeR
          Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
          Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
          Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

          Коментар


            #6
            ?????????????????????????????????Единственото скърцане е от радиото в зоната на контакт с духалките ама това се оправя с една визитка между тях...И моля, че сега видях тея с 1.6 да не се обаждат

            Коментар


              #7
              lhristov написа:
              ThE_PuNiSHeR написа:
              На стилото не му скърцат пластмасите, а му тракат стъклата като са на определено положение.
              ГЛУПОСТИ!Няма такова нещо.При цялото ми уважение, моля, колега ThE_PuNiSHeR
              До 2005г. всички имат хроничен проблем с повдигачите на стъклата, ся ако някой преди теб ги е сменял или ремонтирал ....И преди някой да вземе да твърди, че само моето и на Пунишър стилата са така, да вземе да прочете сервизния бюлетин на ФИАТ.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Ще се оглеждам за нещо свястно спрял съм се на 115 коня дизел, задължително 2 врати.И все пак не разбрах кои имат ФАП и електронен ЕГР, за да бягам от тях. Не искам нито едно от двете. Благодаря.
                leave something of the happiness you bring

                Коментар


                  #9
                  Bravo 1.9 JTD написа:
                  Ще се оглеждам за нещо свястно спрял съм се на 115 коня дизел, задължително 2 врати.И все пак не разбрах кои имат ФАП и електронен ЕГР, за да бягам от тях. Не искам нито едно от двете. Благодаря.
                  ФАП можеш да го избегнеш в колите до 2005г, даже не съм сигурен че изобщо го има на JTD 115, а електрическия ЕГР няма как да го избегнеш .
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                  Коментар


                    #10
                    tomsan написа:
                    Bravo 1.9 JTD написа:
                    Ще се оглеждам за нещо свястно спрял съм се на 115 коня дизел, задължително 2 врати.И все пак не разбрах кои имат ФАП и електронен ЕГР, за да бягам от тях. Не искам нито едно от двете. Благодаря.
                    ФАП можеш да го избегнеш в колите до 2005г, даже не съм сигурен че изобщо го има на JTD 115, а електрическия ЕГР няма как да го избегнеш .
                    Мерси колега.А електрически управлявания ЕГР, може ли да се запуши с ламарина като на обикновен такъв ?Или трябва първо да се премахне софтуерно и после да се премахне и хардуерно, било то цялостно премахване или само въпросното запушване ?Поздрави.
                    leave something of the happiness you bring

                    Коментар


                      #11
                      Електрическият ЕГР можеш да го затапиш като другият, записва грешка но не свети лампата и не ти влиза в авариен режим. Можеш и софтуерно да го изтриеш.
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #12
                        ilko-gd написа:
                        Електрическият ЕГР можеш да го затапиш като другият, записва грешка но не свети лампата и не ти влиза в авариен режим. Можеш и софтуерно да го изтриеш.
                        Супер, благода илко-гд, това ме интересуваше започвам търсенето. Имам диагностика цялостна на място си го закачам, другото което е искам да попитам дали евентуален неработещ дебитомер на Стило, може да се замести с такъв работещ от Браво.... Реално заменяеми ли са ?Благодаря.
                        leave something of the happiness you bring

                        Коментар


                          #13
                          казвам моето мнение с което не ангажирам никой,но ако ще е така по-добре алфа 147 jtd 16v.поне е яка като дизайн и вътрешен интериор.какви сервизни бюлетини какви 5лв.в класациите за най-фалшивите коли са рено клио и фиат стило.новото браво е вече друга мая

                          Коментар


                            #14
                            ivel написа:
                            казвам моето мнение с което не ангажирам никой,но ако ще е така по-добре алфа 147 jtd 16v.поне е яка като дизайн и вътрешен интериор.какви сервизни бюлетини какви 5лв.в класациите за най-фалшивите коли са рено клио и фиат стило.новото браво е вече друга мая
                            Съгласен съм че Алфата е класа над Стилото и наистина е за предпочитане пред него, дори и с 1.9 JTD 115коня мотора, вече колегата сам си решава.
                            Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                            Коментар


                              #15
                              Колегата си е наумил Стило и негативните коментари едва ли биха го разубедили.Нека да покара Стило и после сам ще оцени съветите,както и удоволствието от друга италианка в същият сегмент.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X