Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как е по правилно да се движат клапаните спрямо буталата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    BO написа:
    nsn написа:
    chaveto написа:
    Явно не го написах правилно. Хода не е намален ами буталото не се качва до края на цилиндъра. Дали е по къса биелата или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.
    ето какво си написалимам още един въпрос: как се намалява хода на буталото? -защото и тук си противоречиш,вземи се в ръце че само се излагаш от към знания но въпреки това се изкарваш и майстор,айде лека вечер и не го приемаи като заяждане
    А на теб какво не ти е ясно?Написано е, че хода не е намален, а просто буталото не се качва до ръба на цилиндъра поради някаква причина. Защо слагаш думи, които не са написани?
    колега май на тебе някой неща не са ти ясни:хода на буталото може да се промени с:друг колянов вал или с по-къса биелаот думите на Чавето:хода не е намален,дали е по-къса биелата ти как го разбираш че той разбира от ДВГ или е форумен майсторпърво чети внимателно и тогава нападай или аз съм непознатия и не разбирам,докато познатите са ОК всичко им е ясно,айде лека вечер и без нападки ако може
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #32
      Явно не искаш да приемеш факта, който е написан.А той е само, че буталото не се качва до края на блока или заради различна биела, или заради изместване на буталния болт.Какво повече не ти е явно?Може ли да дадеш определение за "ход на буталото"?7Не за друго, ама за да изясним на кой какво не му е ясно.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #33
        BO написа:
        Явно не искаш да приемеш факта, който е написан.А той е само, че буталото не се качва до края на блока или заради различна биела, или заради изместване на буталния болт.Какво повече не ти е явно?Може ли да дадеш определение за "ход на буталото"?7Не за друго, ама за да изясним на кой какво не му е ясно.
        ясно ми е едно което на вас двамата не е:буталния болт не може да се измести(с изместването си да промени хода на буталото) а може да се измести и да задере риза/блок(и това ако е със зегерки ако е топла зглопка забрави за изместване на буталния болт) ход на буталото е растоянието от ДМТ до ГМТ измерено в мм а това дали буталото стига до челото на блока или не е друга тема,но явно вие не правите никаква разлика и трупане мнения с грешни изрази с които може да подведете някои колегисега на тебе стана ли ти ясно или още се правиш на интересен?
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #34
          vgeorgiev написа:
          chaveto написа:
          Намален е хода с 6мм.............
          Хода на буталото се определя от коляновия вал.
          chaveto написа:
          Явно не го написах правилно. Хода не е намален ами буталото не се качва до края на цилиндъра. Дали е по къса биелата или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.
          Мислех да не ти обръщам внимание, ама хайде вземи прочети цитатите по нагоре и спри да се правиш на голяма работа.

          Коментар


            #35
            chaveto написа:
            ... или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.
            И аз мислех да не Ви обръщам внимание...ама не се трае Още като го прочетох това безмислие в цитата и на мен ми направи впечатление, но го подминах по преценка, че е грешка в бързината при писането. Недейте да подскачате и да се перчите. Колегата @nsn е напълно прав. С буталния болт не може да се постигне скъсяване на хода, защото няма как да се постави на друго място по никакъв начин. Затова обърна внимание и то съвсем добронамерено. Защо е нужно всяка поправка от колега да бъде последвана от заяждане? Б@си...
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #36
              muns61 написа:
              Дизелите са с малко застъпване на фазите. Как е направена горивната камера за работа на бензин и газ?
              chaveto написа:
              самото чело на буталото е една голяма дупка.
              Слав написа:
              chaveto написа:
              ... или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.
              И аз мислех да не Ви обръщам внимание...ама не се трае Още като го прочетох това безмислие в цитата и на мен ми направи впечатление, но го подминах по преценка, че е грешка в бързината при писането. Недейте да подскачате и да се перчите. Колегата @nsn е напълно прав. С буталния болт не може да се постигне скъсяване на хода, защото няма как да се постави на друго място по никакъв начин. Затова обърна внимание и то съвсем добронамерено. Защо е нужно всяка поправка от колега да бъде последвана от заяждане? Б@си...
              Понеже виждам ,че много ги разбирате нещата. Случайно да ти направи впечатление, че се говори за преправен мотор от дизел на бензин. Хайде сега ми кажи какво пречи за да се постигне нужната горивна камера... разположението на буталния болт на бензиновото бутало да е на друго място спрямо челото.
              chaveto написа:
              Намален е хода с 6мм и самото чело на буталото е една голяма дупка.
              Разбрахме, че хода не е намален и това е така. Просто в бързината съм го написал грешно и след това се поправих като казах, че е променена биелата или мястото на болта. Да имате да кажете още нещо за разположението на буталния болт.

              Коментар


                #37
                Абе човек - първо защо го взимаш толкова навътре?Второ - след като колегата ти е обърнал внимание за болта защо се разлюти и почна да вадиш цитати и пояснения какво точно си си мислел, а ние защото сме си позволили да ти обърнем внимание сме криви? Толкова ли е трудно да кажеш - да бе, но аз имах предвид това и това вместо да нервничиш?Трето - сега ако още една страница напишем за тоя бутален болт сигурно съвсем ще се изясни и на тези, които не са учили ДВГ, но вече е безмислено. Ставаше въпрос единствено и само за това, че преди написания ферман от теб имаше едно изречение, което и аз цитирах и само по себе си беше невярно. Мир!
                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                Коментар


                  #38
                  nsn написа:
                  chaveto написа:
                  или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.
                  колега виждал ли си някога бутало,бутален болт и биела и как се свързват/зглобяват?
                  Ето заради това се дразня. Веднага след като е написано, че хода не зависи от мястото на болта а от КВ аз съм се поправил и няколко поста след това, някакъв си се опитва да ме изкара....... Аз нямам никаква вина, че някой не чете и иска да се прави на интересен. Имам вина за това, че съм написал нещо грешно в бързината, но веднага след това съм се поправил
                  Слав написа:
                  Ставаше въпрос единствено и само за това, че преди написания ферман от теб имаше едно изречение, което и аз цитирах и само по себе си беше невярно. Мир!
                  Въпросното изречение може да не е вярно, но както казах съм се поправил и не аз първи започнах спора. На всичкото отгоре и се съчиниха разни други неща, че съм казал. Върни се напред и чети внимателно какво е писал въпросния "Чукча"

                  Коментар


                    #39
                    Най-вероятно авторът на темата ни преразказва чутото от хората, които са занимават с мотокара. На това ме навежда хронологията на въпросите и отговорите в темата, както и нивото на техническите познания на господина.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #40
                      Колко компетентни отговори даде по темата, че чак пък и оценки даваш. Чак се чудя как без твоята помощ зацепих валовете

                      Коментар


                        #41
                        nsn написа:
                        колега май на тебе някой неща не са ти ясни:хода на буталото може да се промени с:друг колянов вал или с по-къса биелаот думите на Чавето:хода не е намален,дали е по-къса биелата ти как го разбираш че той разбира от ДВГ или е форумен майсторпърво чети внимателно и тогава нападай или аз съм непознатия и не разбирам,докато познатите са ОК всичко им е ясно,айде лека вечер и без нападки ако може
                        nsn написа:
                        BO написа:
                        Може ли да дадеш определение за "ход на буталото"?7Не за друго, ама за да изясним на кой какво не му е ясно.
                        ход на буталото е растоянието от ДМТ до ГМТ измерено в мм...
                        Така. Може ли да ми кажеш сега как с по-къса биела ще намалиш хода на буталото?Ама ей така искам да ми го нарисуваш и да ми кажеш как се намаля хода на буталото така, както ни учиш, че може да стане.Не за друго, ама както казваш аз не разбирам и искам да ми обясниш, за да науча нещо ново.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #42
                          сваляш капака на клапаните пипваш ги като горе, караш гмт и почваш да бачкаш по зацепването.

                          Коментар


                            #43
                            абе ,хора,въпреки,че всичко е оправено,нека и аз да се изкажа.как се намаля хода на буталото-почти никак или по-точно с нов колянов вал,зашото той определя колко е хода на буталото и по-точно изпъкналоста на неговите биелни шийки.с по-къса биела,се постига пак същия ход,но в по-долен диапазон,сиреч буталото в гмт не достига наравно с блока и също отива по-долу,като е в дмт е,дано съм бил ясен .също автора даде да се разбере,че се е объркал или неизказал правилно.успех

                            Коментар

                            Working...
                            X