infineon написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест на съединител
Collapse
X
-
Здравейте,Смених съединителя, защото започна да буксува на 4та и 5та предавка.Като го свалихме феродото беше стигнало почти до нитовете.По маховика имаше следа от работата на феродовия диск. Беше се вкопал около 1мм.Смених съединителя с "Оригинален Фиат". Педала сега е доста мек, но отделя от към средата на хода до към края.Доста е неприятно при потегляне.Въпроса ми е това нормално ли е и с времето какво се случва със съединителя ?Стария отделяше перфектно, от крайно долу до към средата. Точно обратното на сегашния.Става дума за Брава JTD.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
nsn написа:infineon написа:Съединител повече от 130 000 много трудно ще изкара. Е ако е карана само по магистрала колата може.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Оригиналния, в повечето случаи издържа до към 250 000 км, като говорим за нормална употреба, а не само градско каране.При Пунто, което си е основно кола за градско каране издържа около 130 - 150 000 км.Вече, ако държите съединителя натиснат на всеки светофар, пускате го рязко или други извращения, живота му значително намалява."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар