Та...как да разбера дали съединителя е почнал да свършва,понеже спорим с един френд той ми разправя че бил на свършване.Скоростите си влизат добре,нямам никви проблеми ,но скоростите зацепват когато педала на съединителя е отпуснат някъде по средата.Аз съм му свикнал вече и не ме бърка .Педала не е твърд .Четох за някъв тест с включена ръчна,вдигаш 3000 оборота ,включваш на трета и отпускаш съединителя ....ако ти загасне е ок,ако не значи бил за смяна .На мен явно ръчната не ми бачка понеже колата си тръгва без проблеми и хълца и гасне .Ако и дам малко повече газ обаче си отлепя и тръгва.Колата е от подписа, на уж 180к км .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест на съединител
Collapse
X
-
В движение, при около 2000 - 2500 оборота на втора или трета натискаш педала на газта до долу и ако оборотите почнат да се вдигат а колата не ускорява ти е ясна работата.Като цяло, доста бързо ще разбереш, ако съединителя си отива, не се притеснявай Най-вече при потегляне на баир се усеща и почва да отделя много високо, като регулирането оказва влияние за кратко време.Теоритически: щом колата ти е на 180к км, вероятно е врътната с около 100 к и е към 250-60-70-80 хиляди.Забелязал, че оригиналния съединител около тези километри сдава багажа, но зависи как е карана колата. Наблюденията са ми върху 2 мареи и една брава.Та щом колата ти е в движение, карай си я"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Съединител повече от 130 000 много трудно ще изкара. Е ако е карана само по магистрала колата може.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
тествах някой работи-от място на 5 без ръчна и бордюр загасна и замириса доста :chuckle: -от място на 3-та без ръчна и бордюр ,аааахаха да тръгне и загасна /но си спомням че преди месец така бях объркал 1-ва с 3-та на едно кръстовище и тръгна но с доста пиниз- в движение на 2-ра около 2500-3000 оборота ,газ до дупка и набира много- в движение на 3-та пак около 2500-3000 ,може би 50км/ч набира но не като на 2-ра-май единствените проблеми са на 1-ва,понеже отлепя като на полусъединител малкоКато цяло не забелязвам на която и да е скорост да се вдигат обороти а колата да не набира скорост.На байр се чудя къде да е закарам ,но май е било фалшива тревога /да се надяваме
Коментар
-
dan4op5 написа:тествах някой работи-от място на 5 без ръчна и бордюр загасна и замириса доста :chuckle: -от място на 3-та без ръчна и бордюр ,аааахаха да тръгне и загасна /но си спомням че преди месец така бях объркал 1-ва с 3-та на едно кръстовище и тръгна но с доста пиниз- в движение на 2-ра около 2500-3000 оборота ,газ до дупка и набира много- в движение на 3-та пак около 2500-3000 ,може би 50км/ч набира но не като на 2-ра-май единствените проблеми са на 1-ва,понеже отлепя като на полусъединител малкоКато цяло не забелязвам на която и да е скорост да се вдигат обороти а колата да не набира скорост.На байр се чудя къде да е закарам ,но май е било фалшива тревога /да се надяваме
Коментар
-
Airfan написа:Карай си колата и не го мисли. Като започне при изпреварване да ти вдига обороти, а да не вдига скоростта - тогава си готов за смяна.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар