Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тест на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тест на съединител

    Та...как да разбера дали съединителя е почнал да свършва,понеже спорим с един френд той ми разправя че бил на свършване.Скоростите си влизат добре,нямам никви проблеми ,но скоростите зацепват когато педала на съединителя е отпуснат някъде по средата.Аз съм му свикнал вече и не ме бърка .Педала не е твърд .Четох за някъв тест с включена ръчна,вдигаш 3000 оборота ,включваш на трета и отпускаш съединителя ....ако ти загасне е ок,ако не значи бил за смяна .На мен явно ръчната не ми бачка понеже колата си тръгва без проблеми и хълца и гасне .Ако и дам малко повече газ обаче си отлепя и тръгва.Колата е от подписа, на уж 180к км .

    #2
    emzo многократно го е писал: пета предавка с 60км/ч. Педала до ламарината и съединителя не трябва да буксува.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      dobrujanetza написа:
      emzo многократно го е писал: пета предавка с 60км/ч. Педала до ламарината и съединителя не трябва да буксува.
      на бензинова кола с 60км/ч на пета предавка е около 1500-2000об/м -няма как да буксува съединителя защото двигателя няма палар
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        oсобенно на мъртвия 1.6 само над 3000 може и да прибоксува ако е тръгнъл

        Коментар


          #5
          смени го да видиш какво ще стане
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #6
            Не съм видял подписа
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              В такъв случай как да го тествам ?

              Коментар


                #8
                В движение, при около 2000 - 2500 оборота на втора или трета натискаш педала на газта до долу и ако оборотите почнат да се вдигат а колата не ускорява ти е ясна работата.Като цяло, доста бързо ще разбереш, ако съединителя си отива, не се притеснявай Най-вече при потегляне на баир се усеща и почва да отделя много високо, като регулирането оказва влияние за кратко време.Теоритически: щом колата ти е на 180к км, вероятно е врътната с около 100 к и е към 250-60-70-80 хиляди.Забелязал, че оригиналния съединител около тези километри сдава багажа, но зависи как е карана колата. Наблюденията са ми върху 2 мареи и една брава.Та щом колата ти е в движение, карай си я
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Съединител повече от 130 000 много трудно ще изкара. Е ако е карана само по магистрала колата може.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    тествах някой работи-от място на 5 без ръчна и бордюр загасна и замириса доста :chuckle: -от място на 3-та без ръчна и бордюр ,аааахаха да тръгне и загасна /но си спомням че преди месец така бях объркал 1-ва с 3-та на едно кръстовище и тръгна но с доста пиниз- в движение на 2-ра около 2500-3000 оборота ,газ до дупка и набира много- в движение на 3-та пак около 2500-3000 ,може би 50км/ч набира но не като на 2-ра-май единствените проблеми са на 1-ва,понеже отлепя като на полусъединител малкоКато цяло не забелязвам на която и да е скорост да се вдигат обороти а колата да не набира скорост.На байр се чудя къде да е закарам ,но май е било фалшива тревога /да се надяваме

                    Коментар


                      #11
                      dan4op5 написа:
                      тествах някой работи-от място на 5 без ръчна и бордюр загасна и замириса доста :chuckle: -от място на 3-та без ръчна и бордюр ,аааахаха да тръгне и загасна /но си спомням че преди месец така бях объркал 1-ва с 3-та на едно кръстовище и тръгна но с доста пиниз- в движение на 2-ра около 2500-3000 оборота ,газ до дупка и набира много- в движение на 3-та пак около 2500-3000 ,може би 50км/ч набира но не като на 2-ра-май единствените проблеми са на 1-ва,понеже отлепя като на полусъединител малкоКато цяло не забелязвам на която и да е скорост да се вдигат обороти а колата да не набира скорост.На байр се чудя къде да е закарам ,но май е било фалшива тревога /да се надяваме
                      моя съединител също нее добре на бравото, отделя на таблото буквално най-горе, няма никакво рязко отделяне, и като сменяш скоростите тррябва да го пускаш реско иначе боксува, обаче като карам и и раздавам газ няма проблем, а аз редовно си я настъпвам както си трябва 1, 2ра 3та до 130-40, на 5та също не ми боксува. а на пунтото го смених преди месец и пак си отделя най-горе, обаче си отделя по съвсем различен начин от бравото, има го това рязко отделяне което при бравото липсва.

                      Коментар


                        #12
                        Карай си колата и не го мисли. Като започне при изпреварване да ти вдига обороти, а да не вдига скоростта - тогава си готов за смяна.

                        Коментар


                          #13
                          Airfan написа:
                          Карай си колата и не го мисли. Като започне при изпреварване да ти вдига обороти, а да не вдига скоростта - тогава си готов за смяна.
                          e то е ясно аз това чакам, има още живот в него но не е много, чакам или съединитела или скоростите да се предадат, че ми вие диференцяла и сменям и 2те. иначе при изпреварване, задължително връщам 3та ако съм със скороост около 100, тоя 1.6 под 4000 никакъв го няма, нагоре върви, надоло мее яд да го карам, за това казвам че никакъв шанс да ти пробуксува съединитела ако е под 3000.

                          Коментар


                            #14
                            infineon написа:
                            Съединител повече от 130 000 много трудно ще изкара. Е ако е карана само по магистрала колата може.
                            хахаха
                            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                            Коментар


                              #15
                              infineon написа:
                              Съединител повече от 130 000 много трудно ще изкара. Е ако е карана само по магистрала колата може.
                              хахаха
                              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                              Коментар

                              Working...
                              X