Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на съединител ...... малко помощ ....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на съединител ...... малко помощ ....

    Здравейте колеги , заех се със смяната на съединителя на моето Браво 1.6 след като свалих скоросната кутия , и сложих новия съединител на мястото и го нагласих както трябва , изравнен както трябва започнах поставянето обратно на скоросната кутия но уви не ще да влезне не може да се прибере на мястото и , примерих съеднитела да ли пасва всичко преди да го сложа и всичко беше ок. Въпроса е как , защо реално кутията стига горе доло до шлиците и там си остава . пробвах всичко дори сложих болтовете без да ги стягам за да може да стой всичко по равномерно но не и не до никъде , какво може да пречи такова нещо не съм чувал и виждал а доста коли са минали през дома . Някой ако има идея какво може да е нека сподели преди да съм я почнал с чука ..........
    Не би мирно стояло , не би чудо видяло .....

    #2
    Да не съединитела да е с по-голям диаметър от твоя и да опира в кожуха ? Нещо не правиш както трябва
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      За центроване на съединителя се използва дорник и може да се наложи леко да се завърти мотора за да съвпаднат шлиците
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #4
        мери се отстрани със шублер,ако не е центрован няма да влезе.допуска е 0,1мм .ако пак не влиза превърташ малко вала да паснат шлиците

        Коментар


          #5
          янко написа:
          За центроване на съединителя се използва дорник и може да се наложи леко да се завърти мотора за да съвпаднат шлиците
          .Абсолютно точно и никакъв шублер.Правиш си дорник с формата на опашката на скоростите от дърво и си решаваш проблема.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            а защо никакъв шублер.не си ли сменял и без дорник съединител или за всеки модел бягаш на стругар.чисто математически ако навсякъде по периферията на притискатела , феродовия диск е потънал еднакво,то той се намира в центъра.какъв е проблема.това с дървото си е порнография.как ще си направиш дорник в домашни условия и той да е точен.ето защо масово се използва шублер,а той повярвай ми не лъже

            Коментар


              #7
              Нещо не се разбираме както трябва.Колегата не сменя съединители и вероятно не ремонтира коли.За професионална работа шублери не се използват а центрираща муфа с променлив диаметър на дорника и се захваща на местата на болтовете на притискателния диск ,а човека иска да си смени еднократно само неговия съединител.Поне аз това разбрах.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                Дорника може да е от подръчни средства,аз съм го докарвал и с тиксо,за 1,6 конкретно имам първичен вал и използвах него
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар


                  #9
                  а защо ли аз дето уж не съм сменял съединител,в много рядко сервизи съм виждал да ползват дорници и то ако ги имат.защо се ползва навсякъде шублер.с тиксо може да го докараш,ама навиваш тиксото върху стругованата вече на по-малък размер ос.

                  Коментар


                    #10
                    янко написа:
                    За центроване на съединителя се използва дорник и може да се наложи леко да се завърти мотора за да съвпаднат шлиците
                    още като го слагам въртя и клатя леко кутията за да влезне но уви , такова нещо не се случва сега ще е смъкна за 3 път за да прегледам отново как са нещата . И да 2 път няма да направя нещо по тази кола , а не ми в за първи път смяната на такова нещо и не съм виждал такава работа
                    Не би мирно стояло , не би чудо видяло .....

                    Коментар


                      #11
                      сигурен ли си че не се падат шлиц в/у шлиц (съединителя и първичния вал)пробваи да завъртиш малко първичния вал напред назад
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #12
                        Хвани един помощник леко да завърти мотора
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #13
                          Добро ти самия съдеинител може ли да го вкараш на опашката на кутията ?Аз първо това бих пробвал!
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            xctr написа:
                            Добро ти самия съдеинител може ли да го вкараш на опашката на кутията ?Аз първо това бих пробвал!
                            То това е трябвало първо да направи.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              бях го пробвал след 3 тия път свалих отново скоросната кутия и съединителя и всичко на ново го сложих и го балансирах , и стана , вече съм почти събрал колата отново
                              Не би мирно стояло , не би чудо видяло .....

                              Коментар

                              Working...
                              X