Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вода/Антифриз при свещите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вода/Антифриз при свещите

    Вчера преди обед си карах колата, изминах окло 70 км и след това не съм я карал. Днес сутринта като я запалих сякаш работеше на 3-4 цилиндъра. Оставих я а загрее, но не се оправи. Помъчих да мина на бензин - ИЗНЕНАДА, бензиновата помпа е заминала. Покарах колата 2-3 км на газ, но пак не се оправи. Постоянно ми светеше лампичката с дюза (и преди е светела, но угасваше, майсторите ми казаха, че е заради газовото), но сега не угасна. Покарах я още 2-3 км. Прибрах се и започнах да свалям свещите, за да открия тази, която не е сменена (не е сменена, защото майстора, който ми ги сменя преди 4-5 месеца не видял, че имам 5 свещ, която беше отделно, а не в кутийката с другите нови 4). Оказа се, че първата свещ (от ляво на дясно/ откъм казанчето с охладителна течност към възд. филтър) вътре "гнездото й" е пълно с вода. Оставих да изсъхне. Сглобих всичко, пробвах колата, но нямаше ефект. Оставих я за 10-15 мин. След това се качих да я изпробвам пак - беше добре. Спрях я, след 30 мин пак я пробвах и пак работеше на 4 цилиндъра. Възможно ли е пак да е напълнила "гнездото" на свеща с антифриз/вода? Откъде идва тя? Каква е причината, как се отремонтира?
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    #2
    В нисан форума четох за човек, който след измиване на двигателя е имал същият проблем, но накрая нищо не е писал за решението. Друг негов колега се е срещал със същия проблем и го посъветва да извади лулите на свещите и да ги остави цял ден да съхнат. Вчера обезвъздушавах охладителната система, след като сменях водата/концентрат след слагане на добавка за отпушване на радиатора. Добавакта свърши супер работа, но като безвъздушавах след смяната бях отворил едната прорбка на радиатора и шурна една вода върху самия двигател.... Възможно ли е това да е причината?
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    Коментар


      #3
      Ами колега теа някво обилоно поливане с вода е било явно да не си мил двигателя.
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Да не си я прегрял и от там да идва проблема? Маслото видя ли го дали не е побеляло?

        Коментар


          #5
          Няколко пъти е загрявала. Маслото щях да го сменям вчера.
          Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

          Коментар


            #6
            vladrak написа:
            Няколко пъти е загрявала. Маслото щях да го сменям вчера.
            А да има случайно цвят на боза еле бяла пяна в него?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              vladrak написа:
              Няколко пъти е загрявала. Маслото щях да го сменям вчера.
              А да има случайно цвят на боза еле бяла пяна в него?
              Не е боза, бистро си е. Няма пяна. Никога не съм позволявал стрелката да влезе в червения сектор. В момента колата Не дава порблемите описани по-горе, но си работи, сякаш поема много въздух и се чува едно всмукване, но не мога да определя откъде е.
              Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

              Коментар


                #8
                Големия дявол спукана гарнитура ... ( за което се съмняват колегите) малкия дявол да си минавал през ня кви обилни локви или да си мил двигателя или да е прегрявала и да е хвърляла водата сама ... Нивото в на охладителната течност как е ? Бял Пушак ПАРА през аспуха ?
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Fiat_Punto11 написа:
                  Големия дявол спукана гарнитура ... ( за което се съмняват колегите) малкия дявол да си минавал през ня кви обилни локви или да си мил двигателя или да е прегрявала и да е хвърляла водата сама ... Нивото в на охладителната течност как е ? Бял Пушак ПАРА през аспуха ?
                  Онзи ден като обезвъздушавах охладителната система върху двигателят се изля около 2-3 лита вода.
                  Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                  Коментар


                    #10
                    Ако е гарнитура на главата или ще надува компресия в охладителната система или маслото ще е пресечено, наи-вероятно като сте изляли водата ...
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #11
                      Така, колата я оправих като отвих и завих отново първата свещ, където имаше вода. Всичко е ок, смених й маслото. След това си казах, така и така съм започнал с ремонтите, нека я занеса на газаджия да ми настрой както трябва газовото. Отидох, уж я настрой (на загрят двигател). Като се прибрах и след това като тръгнах пак да я карам = едвам пали. Като запали не може да държи оборотите и се гаси. Утре сутин пак ще отида да ми я настрой както трябва.
                      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                      Коментар


                        #12
                        vladrak написа:
                        Така, колата я оправих като отвих и завих отново първата свещ, където имаше вода. Всичко е ок, смених й маслото. След това си казах, така и така съм започнал с ремонтите, нека я занеса на газаджия да ми настрой както трябва газовото. Отидох, уж я настрой (на загрят двигател). Като се прибрах и след това като тръгнах пак да я карам = едвам пали. Като запали не може да държи оборотите и се гаси. Утре сутин пак ще отида да ми я настрой както трябва.
                        П.С.: Или кажете как да я настроя сам?
                        Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                        Коментар

                        Working...
                        X