Вчера преди обед си карах колата, изминах окло 70 км и след това не съм я карал. Днес сутринта като я запалих сякаш работеше на 3-4 цилиндъра. Оставих я а загрее, но не се оправи. Помъчих да мина на бензин - ИЗНЕНАДА, бензиновата помпа е заминала. Покарах колата 2-3 км на газ, но пак не се оправи. Постоянно ми светеше лампичката с дюза (и преди е светела, но угасваше, майсторите ми казаха, че е заради газовото), но сега не угасна. Покарах я още 2-3 км. Прибрах се и започнах да свалям свещите, за да открия тази, която не е сменена (не е сменена, защото майстора, който ми ги сменя преди 4-5 месеца не видял, че имам 5 свещ, която беше отделно, а не в кутийката с другите нови 4). Оказа се, че първата свещ (от ляво на дясно/ откъм казанчето с охладителна течност към възд. филтър) вътре "гнездото й" е пълно с вода. Оставих да изсъхне. Сглобих всичко, пробвах колата, но нямаше ефект. Оставих я за 10-15 мин. След това се качих да я изпробвам пак - беше добре. Спрях я, след 30 мин пак я пробвах и пак работеше на 4 цилиндъра. Възможно ли е пак да е напълнила "гнездото" на свеща с антифриз/вода? Откъде идва тя? Каква е причината, как се отремонтира?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вода/Антифриз при свещите
Collapse
X
-
В нисан форума четох за човек, който след измиване на двигателя е имал същият проблем, но накрая нищо не е писал за решението. Друг негов колега се е срещал със същия проблем и го посъветва да извади лулите на свещите и да ги остави цял ден да съхнат. Вчера обезвъздушавах охладителната система, след като сменях водата/концентрат след слагане на добавка за отпушване на радиатора. Добавакта свърши супер работа, но като безвъздушавах след смяната бях отворил едната прорбка на радиатора и шурна една вода върху самия двигател.... Възможно ли е това да е причината?Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
-
S_BANKOV написа:vladrak написа:Няколко пъти е загрявала. Маслото щях да го сменям вчера.Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
Големия дявол спукана гарнитура ... ( за което се съмняват колегите) малкия дявол да си минавал през ня кви обилни локви или да си мил двигателя или да е прегрявала и да е хвърляла водата сама ... Нивото в на охладителната течност как е ? Бял Пушак ПАРА през аспуха ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Големия дявол спукана гарнитура ... ( за което се съмняват колегите) малкия дявол да си минавал през ня кви обилни локви или да си мил двигателя или да е прегрявала и да е хвърляла водата сама ... Нивото в на охладителната течност как е ? Бял Пушак ПАРА през аспуха ?Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
Така, колата я оправих като отвих и завих отново първата свещ, където имаше вода. Всичко е ок, смених й маслото. След това си казах, така и така съм започнал с ремонтите, нека я занеса на газаджия да ми настрой както трябва газовото. Отидох, уж я настрой (на загрят двигател). Като се прибрах и след това като тръгнах пак да я карам = едвам пали. Като запали не може да държи оборотите и се гаси. Утре сутин пак ще отида да ми я настрой както трябва.Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
vladrak написа:Така, колата я оправих като отвих и завих отново първата свещ, където имаше вода. Всичко е ок, смених й маслото. След това си казах, така и така съм започнал с ремонтите, нека я занеса на газаджия да ми настрой както трябва газовото. Отидох, уж я настрой (на загрят двигател). Като се прибрах и след това като тръгнах пак да я карам = едвам пали. Като запали не може да държи оборотите и се гаси. Утре сутин пак ще отида да ми я настрой както трябва.Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар