Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Fiat Bravo HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнения за Fiat Bravo HGT

    Имам 2 броя Fiat Brava.Заслужава ли си да сменя едната за Fiat Bravo HGT? Събирам всякакви мнения
    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

    #2
    Защо искаш да я смениш?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      Преди 3 години претърпя сериозен удар,от него се е усукало купето.Едната причина е тази,а другата е че от отдавна съм хвърлил око на Bravo HGT или другият вариант който мисля е да купя някакво Bravo/a с блокирал двигател или друг проблем и да прехвърля двигателите
      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

      Коментар


        #4
        HGT, ама ако имаш време за губене - прехвърляй двигателя.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          На Brava-ta двигателя е перфектен и си мисля,че е по удачно да прехвърля двигателите,а за HGT не знам на какво ще попадна.Затова искам повече мнения за HGT
          "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

          Коментар


            #6
            Е няма страшно, купуваш, отваряш, реставрираш и се радваш на кола.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              HGT ама да е VIS мотора - 155 коня.Иначе просто няма смисъл.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #8
                Princo написа:
                HGT ама да е VIS мотора - 155 коня.Иначе просто няма смисъл.
                да,аз на такова съм се спрял
                "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                Коментар


                  #9
                  Princo написа:
                  HGT ама да е VIS мотора - 155 коня.Иначе просто няма смисъл.
                  еми то и от този мотор 155коня пак няма смисъл(освен ако не искаш да си спонсор на някоя бензиностанция,или да бучиш по улиците)
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    nsn написа:
                    Princo написа:
                    HGT ама да е VIS мотора - 155 коня.Иначе просто няма смисъл.
                    еми то и от този мотор 155коня пак няма смисъл(освен ако не искаш да си спонсор на някоя бензиностанция,или да бучиш по улиците)
                    Значи колегата веднага да се преориентира към двигател от някое блъснато F40 или ламбо някакво.

                    Коментар


                      #11
                      nsn написа:
                      Princo написа:
                      HGT ама да е VIS мотора - 155 коня.Иначе просто няма смисъл.
                      еми то и от този мотор 155коня пак няма смисъл(освен ако не искаш да си спонсор на някоя бензиностанция,или да бучиш по улиците)
                      Има смисъл и то много.Върви доста повече от 147 коня HGT,а разхода е по-малък.С един добре направен газов инжекцион няма да го бърка разхода. Другото е,че като си купуваш кола 150 коня,разхода не ти е приоритет в сметките.
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                      Коментар


                        #12
                        Princo написа:
                        nsn написа:
                        Princo написа:
                        HGT ама да е VIS мотора - 155 коня.Иначе просто няма смисъл.
                        еми то и от този мотор 155коня пак няма смисъл(освен ако не искаш да си спонсор на някоя бензиностанция,или да бучиш по улиците)
                        Има смисъл и то много.Върви доста повече от 147 коня HGT,а разхода е по-малък.С един добре направен газов инжекцион няма да го бърка разхода. Другото е,че като си купуваш кола 150 коня,разхода не ти е приоритет в сметките.
                        и аз това мисля-да му сложа един газов инжекцион,то това е ясно
                        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                        Коментар


                          #13
                          nsn написа:
                          Princo написа:
                          HGT ама да е VIS мотора - 155 коня.Иначе просто няма смисъл.
                          еми то и от този мотор 155коня пак няма смисъл(освен ако не искаш да си спонсор на някоя бензиностанция,или да бучиш по улиците)
                          1. трудно се намира читаво ХГТ и трудно някои се е возил в такова било то и 147-цаата..2.ако разхода го засичате в сф то там не е на /100 км а на мото часа 3.имам браво ХГТ от доста години искам да кажа че това е колата ужас за ремонт .. лесно и удобно в нея като консумативи сам можеш да видиш по сайтовете кое на какви цени е като работа е ужас някав.. 4.моята като цяло беше запазена с доста външни забележки от към двигател беше добре но стана 1 фал и смешах вода и масло както и да е сега я събирам та за това ти казвам че тая кола не е имислена въобще да се прави ремонт по нея..5. моята в града с напълно нормално каране ми даваше 10 извън градско пак с нормално не мога да кажа точно но към 7 и нещо 8 направо си 8 но с нормално каране с стъпване мъжката на педала нещата вече няма кои да ги засече 6. като цяло хубав звук едно прилично вървене като имам предвид за кеф не за гонки що годе евтини консумативи и много кофти ремонт по самия двигател но секи сам си преценява
                          Fabbrica Italiana Automobili Torino
                          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                          Коментар


                            #14
                            mohel написа:
                            ...имам браво ХГТ от доста години искам да кажа че това е колата ужас за ремонт ..
                            Защо пък да е ужас

                            Коментар


                              #15
                              И сам знаеш че няма място да си пъхнеш ръцете от никъде в коша.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X