Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивопроводи за Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Valiosport написа:
    Пичове, кажете к’во да ги права, че почвам да се нервирам, мисля да опитам с пистолет за горещ въздух да им направя като запойка, там където са снадките
    това не го пробвайнищо няма да се получисамо ще влошиш положението и ще се нервираш още повече.снаждай с маркуч Гейтс и по две хубави скоби на страна.
    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

    Коментар


      #17
      Как ще снади гумен с пластмасов маркуч?!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #18
        Имах пред вид да снади пластмасовия горивопровод с гумен маркуч.Сега до колкото разбирам в горивопровода са набити медни тръбички, но не може да се стегнат добре със скобите, поради спецификата на "пластмасата".
        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

        Коментар


          #19
          chokicha написа:
          Имах пред вид да снади пластмасовия горивопровод с гумен маркуч.Сега до колкото разбирам в горивопровода са набити медни тръбички, но не може да се стегнат добре със скобите, поради спецификата на "пластмасата".
          Не знам какво ще го правя, но в близките десителетия тази кола няма да тръгне... Засега имам друга кола и фиата не ми трябва
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #20
            Горивопроводите вече са налични благодарение на колегата Trace Сега остава да намеря време и най-вече да не вали за да мога да ги монтирам и имам един въпрос, понеже са от Браво 1.6 16 и горивния филтър е в помпата, а на мен горивния ми стои до дясната задна гума под една малка кора, дали ще пречи да си сложа горивния филтър отпред в двигателния отсек, точно преди инжекциона? Има ли някакъв проблем къде точно по трасето ще се монтира?Питам, защото горивопровода е цял и не ми се иска да го режа и да го снаждам с маркучи до филтъра, а ако го сложа отпред ще мога да следя състоянието на маркучите с времето дали се напукват
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #21
              ТО за можене ще може, ама ще снаждаш с гумени маркучи и при помпата.
              Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
              Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

              Коментар


                #22
                Щом има филтър в помпата защо ще слагаш допълнителен. Лично съм виждал как на такава помпа след поставянето на филтър след нея тя гори след известно време. Дано статнат тия от бравото, защото по епер съм виждал че има разлики, но реално не съм се загледал в детайли. Иначе и ти ще имаш части от това браво. При мене е задния мост!! :D
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #23
                  xctr написа:
                  Щом има филтър в помпата защо ще слагаш допълнителен. Лично съм виждал как на такава помпа след поставянето на филтър след нея тя гори след известно време. Дано статнат тия от бравото, защото по епер съм виждал че има разлики, но реално не съм се загледал в детайли. Иначе и ти ще имаш части от това браво. При мене е задния мост!! :D
                  Има филтър В ПОМПАТА БРАВОТО ! ТИПОТО НЯМА В ПОМПАТА ! За това искам да му сложа, не ми се поставя без филтър, защото после надали ще намера дюзи за тази кола за да ги подмена, като знам какви чернилки излизаха от филтъра при смяната му
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #24
                    Вальо, колегата по горе ти обяснява че има разлика в горивопроводите, а от там има и разлика в захвата на горивопровода към помпата.Тези от Бравото са с различен захват и букса и ако не искаш да ги режеш трябва да смениш и бенз. помпа с кошницата в която има филтър, който е в неизвестно състояние тъй като е неразглобяем и несменяем по цивилизационен начин и да преправяш и буксата за помпата и нивомера.Другия вариант е както писах, да снадиш новия горивопровод към твойта помпа, ама пак ще трябва да го срежеш и горивния филтър да го сложиш дето си искаш.Демек ще имаш снадки при помпата и филтъра.
                    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                    Коментар


                      #25
                      chokicha написа:
                      Вальо, колегата по горе ти обяснява че има разлика в горивопроводите, а от там има и разлика в захвата на горивопровода към помпата.Тези от Бравото са с различен захват и букса и ако не искаш да ги режеш трябва да смениш и бенз. помпа с кошницата в която има филтър, който е в неизвестно състояние тъй като е неразглобяем и несменяем по цивилизационен начин и да преправяш и буксата за помпата и нивомера.Другия вариант е както писах, да снадиш новия горивопровод към твойта помпа, ама пак ще трябва да го срежеш и горивния филтър да го сложиш дето си искаш.Демек ще имаш снадки при помпата и филтъра.
                      Не Друго мисля да правя аз, точно където са накрайниците ще махна тези на бравото и топа горивопровода в топла водичка и "нахлузвам" мойте накрайници От Типо така или иначе няма откъде да взема, важното е да не е снаждана магистралата...
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #26
                        При помпата предполагам са гумени или греша? Ако са гумени то вземи медните газови тръбички които са ти слагани на старите горивопроводи и снади твойте накрайници със скоби. Това ще върши работа ако са гумени обаче, защото сам знаеш че на пластмасата не държат.
                        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                        Коментар


                          #27
                          НЕ става с топла вода, пробвано е, стават още по твърди и не се раздуват, а с пистолет за горещ въздух направо се стапят.А дори и да успееш да натикаш накрайника, не се знае дали ще държи тъй като фабрично горивопровода има контри и накрайника е лепен.Ама нищо не пречи да пробваш.
                          Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                          Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                          Коментар


                            #28
                            chokicha написа:
                            НЕ става с топла вода, пробвано е, стават още по твърди и не се раздуват, а с пистолет за горещ въздух направо се стапят.А дори и да успееш да натикаш накрайника, не се знае дали ще държи тъй като фабрично горивопровода има контри и накрайника е лепен.Ама нищо не пречи да пробваш.
                            Ми ще взема да го смотая в контейнера тогава, щом си казал, че не става...
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар

                            Working...
                            X