Аз се спотайвам, така ли? Не аз се спотаих, слeд като durex_a окачестви сравнението ти на най-слабия 1.9 на фиат даже без турбо и сигурно най-мощния 2.0тди (не знам кой си посочил) на гоуфо 6. Май не ти изнася, че това което бях дал аз си е напълно нормално, ама ти дори черно на бяло да ти го напишат не искаш и не искаш да го признаеш. Аз сравних най-силния 1.9 дизел за 1999 година на Фиат, и най-силния 1.9 дизел на великия фолксваген голф 6. Ама не те кефи. Аз съм го карал това 1.9 тди 105 коня, думите на собственика бяха - настъпи го да видиш, това си е един малък самолет. Определено върви по-зле от JTD-то което е 10 години по-дърто, и определено РУЧЕНЕТО МУ Е УЖАСНО. За звука на тди-то нищо не казваш, вадиш някви децибели. И не само това тди. Всички са толкова отвратителни на звук. И гоуф 6 и гоуф 5 и пасати и шкодички, просто не мога да ги понасям. Това си е лично мнение, но не само мен ме дразни. И още доста хора. Краш тест на темпрата не съм гледал честно казано и не знам как се представя. Слабо ме вълнува, защото скоро ще е класика и е прибрана в гараж, кара се само събота и неделя и така нататък. Не знам как се преставя. Гледах краш теста на 147 и ще призная че се представя зле. Това не е Алфа, това е Фиат. Както и 156, 166, 159 и т.н. Ето ти Алфа на краш тест: https://www.youtube.com/watch?v=QQHfQiGDciYP.S. Наистина не съм коментирал това което си написал, че през 80-те имало Сеат с 1.5 100 коня. Не е зле да уточниш в кой модел? И също така, аз коментирах едно преоблечено поло 1998г., което е сеат толкова, колкото 159 е Алфа.
Не съм запознат с Гоуфа, ама все си мисля, че по времето на 6-цата вече не използват старите си ПД двигатели (какъвто намесваш), а комън рейл. А и до колкото знам те са само 2.0. За това все си мисля, че 1.9 двигател в Гоуф 6-ца трудно би се спотаял, ама знае ли човек.Идеята ако не си я схванал до сега е, че винаги изкарваш възможно най-добрия двигател на даден модел от италиански производител и сравняваш с най-слабия модел на даден немски производител. И така се пробваш да нагласиш фактите така, както на теб ти харесват, така както направих и аз. Ама не ти изнася, нали? За това или хващаш най-слабия и най-силния двигател и сравняваш тогава.Точно и за това и ти показах как стоят нещата с 27 години по-стар Сеат Ибиза от 1986-та година и алтернативната чисто нова Алфа Ромео от 2013 година. Кофти е така, нали? А не като АР да не претендира за ултра бърза и модерна кола, за разлика от сегмента в който Сеата се бори (примерно Фиат). :D А това, че Алфа нямало автоматик и ръчни ел. стъкла. Колко алфи имат автоматик аз да те питам? Просто винаги влизаш в спор, който въобще не ти е ясен. И със супер елементарни доводи, които са без никакво покритие.Пак ти казвам - дай някаква италианска лудница, на която аз да не мога да ти изкарам по-добър от технически гледна точка немски кошник Дизайна няма да го коментираме, защото това е много субективен фактор. На мен ми харесва едно, на теб друго, не четвърти - пето. Няма единица за красота така, че си спести тези коментари.
1.9 комън рейл е двигателя. Не е ПД, и не съм написал никъде, че е. 1.4 в поло 4 също е комънрейл. Поне аз така знам. Аз просто сравних съотношението обем/к.с. и то се оказа еднакво, а годините не. Факт. Алфите са коли по-скоро за каране, а не за возене и затова рядко се срещат автоматици, при това доста приятни. Имам удоволствието да карам една такава. Няма да споменавам, че CLS 250 CDI не можа да и избяга, че ще скочите тук всички фенове на немското. Нищо не каза, за това как се излагат бе ем ве с манивелките, щото не ти е удобно, нали?
Пак ти казвам - дай някаква италианска лудница, на която аз да не мога да ти изкарам по-добър от технически гледна точка немски кошник
Какво искаш да ми кажеш, че италианците нямат 4 и 5 литрови двигатели? Да, така е. Но отново, и в този форум ще ти го кажа - не ме интересува. Аз такава кола не мога да си позволя, като гледам и ти не си си купил още, така че това е без значение за мен. Мен 166 3.2 V6 ме устройва напълно как върви, след време ще си я купя. Е500 примерно не мога да го поддържам, бил той 10 или 20 годишен. И това, че италианците не правят серийни автомобили с по-големи от 3.2 двигатели не значи, че са тъпи малоумници дето не могат. Може би просто не искат. То е малко лишено от смисъл колата да е не знам колко стотици коне, пък да е ограничена на 250 км/ч според мен. Та така, и те имат 10 цилиндров двигател http://www.youtube.com/watch?v=cQigN057dMw . Спести си мнението за мен дали съм запознат, дали са ми елементарни доводите и т.н., както аз ти спестявам моето мнение за теб. Италианската лудница, на която не можеш да изкараш по-добър технически немски кошник все пак ще ти я покажа. За протокола: карал съм доста немски 6 цилиндрови умреляци, разглобил съм няколко 6 цилиндрови мерцедесови двигатели и знам отлично за какво иде реч.
Автомобилът не е само конски сили, ама селянин от де да знае. Инак, 70-те години има коли по 300 коня, а сега пък има коли по 50...Темата бе сполучлив камък, хвърлен в заспалото лятно гьолче! :D
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
20-25% по-голям въртящ момент ли ще да е напредъка на великите немски инженери, през 2008г., спрямо отрочето на тъпите жабари от 1999г., а като приемем че са тъпи жабари, то колата им не се счита за 1999г., а за мноооооооооооо по-стара щото са изостанали. Нека припомним: Извършена работа за единица време се нарича мощност.Разхода с 500мл по-надолу ли е напредъка в такъв случай???
Значи един бивш колега има пасат 5 1,9 пд(115 коня мисля беше) и един ден дойде на болен на работа защото някаква вектра комби с италианско жтд 1,9 го направила смешен
Значи един бивш колега има пасат 5 1,9 пд(115 коня мисля беше) и един ден дойде на болен на работа защото някаква вектра комби с италианско жтд 1,9 го направила смешен
Защото италианското жтд , монтирано във вектрата е 150коня мултиджет. 150 вс 115
20-25% по-голям въртящ момент ли ще да е напредъка на великите немски инженери, през 2008г., спрямо отрочето на тъпите жабари от 1999г., а като приемем че са тъпи жабари, то колата им не се счита за 1999г., а за мноооооооооооо по-стара щото са изостанали. Нека припомним: Извършена работа за единица време се нарича мощност.Разхода с 500мл по-надолу ли е напредъка в такъв случай???
А така. Сам го каза.Нека вземем бегачката от 2000 година Алфа Ромео 147-ца с невероятния, модерен 1.9 дизелов двигател с невероятните 115 кс. Това е топ версията.Сега да вземем ултра дървения Гоуф, който предлага двигател със 150кс.Разхода на Алфата:Градско: 7,8Извънградско: 4,8Гоуфо:Градско: 7,1Извънградско: 4,3Много модерни тия Алфи бе, голямо чудо.Казах ти. Продължавай сам да се нахендряш.
В България са на почит немските автомобили. Това го усетих и след като взех Стилото , започнаха се коментари - що не голф , сеат , ауди , бмв и тн. Мен Стилото ме кефи повече от супер здравите и държащи цена Голф 4ки , срещащи се на всеки 500 метра , нека да си ги карат безаварийно.Наскоро бях за няколко месеца в Париж и отвикнах на гледката с немските автомобили. Там масово се кара Клио и Туинго . Всеки с вкуса си , то и за това има толкова различни модели , марки. Но за мен и за по скъпа кола ,един Сааб 9-3 Вектор или S60 Волво по нищо не отстъпват на е46 , пасат и компания.
20-25% по-голям въртящ момент ли ще да е напредъка на великите немски инженери, през 2008г., спрямо отрочето на тъпите жабари от 1999г., а като приемем че са тъпи жабари, то колата им не се счита за 1999г., а за мноооооооооооо по-стара щото са изостанали. Нека припомним: Извършена работа за единица време се нарича мощност.Разхода с 500мл по-надолу ли е напредъка в такъв случай???
А така. Сам го каза.Нека вземем бегачката от 2000 година Алфа Ромео 147-ца с невероятния, модерен 1.9 дизелов двигател с невероятните 115 кс. Това е топ версията.Сега да вземем ултра дървения Гоуф, който предлага двигател със 150кс.Разхода на Алфата:Градско: 7,8Извънградско: 4,8Гоуфо:Градско: 7,1Извънградско: 4,3Много модерни тия Алфи бе, голямо чудо.Казах ти. Продължавай сам да се нахендряш.
Какво ще кажеш за 147 1.9 JTD 16V M-Jet 170 PS? А какво ще кажеш, че Гоуф 6 не предлага двигател със 150к.с., а със 140 - 2.0 tdi. По-голяма кубатура от Алфата, а с 30к.с. по-слаб? Май пак не ти изнася? Сам съм го бил казал. Ами да, аз показах СМЕШНИЯ напредък за 10 години на немската сила фау ве, ако за теб е космически - доста странни разбирания имаш. 2007 Alfa 147 1.9 JTDm 170hp0-100: 8.0 sTop speed: 215km/h2008 Gouf 6 2.0 tdi 140hp0-100: 8.5 sTop speed: 206km/h Това сравнение няма нужда да го коментираш. Всеки който има поне малко сиво вещество в главата ще си направи изводите и без твоите изопачени коментари.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=308352
Гласувах за Ауди (според думите на един собственик на сервиз: "Ауди са в автосервизния, не в автомобилния бранш" )А иначе събирам пари (и чакам) за "ново" ІІ-ра употреба Мазерати с V8 дизел... дай Боже след 10+ години да се сбъдне...
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
[/quote] Всеки който има поне малко сиво вещество в главата ще си направи изводите и без твоите изопачени коментари.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=308352 [/quote]Вместо да се дърлиш и излагаш вземи поне прочети цялата тема, която си дал за пример и тогава пиши кой колко и какво има в главата си!Няма смисъл от махленски спорове....
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Гласувах за Ауди (според думите на един собственик на сервиз: "Ауди са в автосервизния, не в автомобилния бранш" )А иначе събирам пари (и чакам) за "ново" ІІ-ра употреба Мазерати с V8 дизел... дай Боже след 10+ години да се сбъдне...
Къде се правеждали форумните срещи на мазарати? В Разград е отговора, там били повечето мазаратита, та с твоето още едно, а дай боже и аз да си взема, че съм си харесал едно от реколта 86.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар