Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коя марка автомобил НЕ бихте си купили никога?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ще споделя една "скрита" разлика между два набора автомобили, единия немски, другия например италиански.За представител на немския автомобил ще предложа прословутия Голф 3 (може и Пасат Б3 или Б4), а италианския нека да бъде например Фиат Брава. И двете да са примерно 1996 г.Разликата между тях е, че Голфа определено има по-здрава конструкция от Бравата - по-здрав скелет, по-здрави греди, по-яки ламарини, прагове и т.н.В това качество на Голфа съм се убедил лично. Катастрофирал съм с Голф 3, скочих от 5-метрова стена и колата се заби с предницата в дерето. Пораженията не бяха такива, каквито щяха бъдат при Бравата при подобен удар. Един приятел катастрофира с Пунто, забил се край пътя, но колата му беше доста смачкана. Никой не можеше да му повярва, че е карал с около 60 км/ч преди удара. Всеки казваше, че е бил поне с 80-90 км/ч.
    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

    Коментар


      Никога не бих си купил фолксваген, ама никога. Да приемем, че съм един собственик на Фиат Браво 1999г. с 1.9 JTD 105 конски сили. Оглеждам се за нова кола, примерно 5 годишна. Намирам гоуф 6 и установявам, че ужасно шумния ручащ tdi двигател 1.9, с почти 10 години по-нов от моя е ЦЕЛИ 105 конски сили. Бравото има следните х-ки:Максимална скорост: 187 км/чУскорение от място до 100 км/ч: 10.4 с.Гоуфа:Максимална скорост: 187 км/чУскорение от място до 100 км/ч: 11.1 с.На феновете на немските кошници от тази тема, те си знаят кои са им пожелавам да се качат на поло 1.4тди 2004 година, след това на което и да е Пунто от тези години. Може би само ilko-gd ще ме разбере.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        То е неуместно сравнение, но едно че е по-красиво, едно че е по-надежно возило.По-икономично. А и хората могат да се похвалят с до 170к.с. за дизел и до 270к.с. за бензин, а новото браво ?jtd105 официални данни - 73dB1,6 tdi 105 - 68dB
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Слави тук не съм съгласен с теб. Брава е с 2,5 звезди на безопастност от 5. Пунто при краш тестовете е мега зле. Дори следващия пасат след 97 ( Ауди а 4 също) е толкова безопасен колкото и брава. Ако говорим вече за самото изпълнение на купето като изработка за покрития и т.н не мога да кажа нищо.
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            emzo написа:
            То е неуместно сравнение, но едно че е по-красиво, едно че е по-надежно возило.По-икономично. А и хората могат да се похвалят с до 170к.с. за дизел и до 270к.с. за бензин, а новото браво ?jtd105 официални данни - 73dB1,6 tdi 105 - 68dB
            Това работи като трактор и никой не може да ме убеди в обратното. Карал съм такова ЮМЗ-Гоуф. Гоуфо е уникално красив, докато не спре някоя Алфа до него примерно. След това разбираш колко висок всъщност е той, и колко смешно изглежда. А ако седнеш на шофьорската седалка все едно си се качил в автобус. Далеч от разбиранията ми за кола, и от от ново поколение. Пожелавам ти по-бързо да си купиш мечтаното немско возило и да откриеш vw форума.
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              Темата яко се разми.... явно наистина за всички тук , колкото и неприятно да е да си го признаем , наистина ФВ е трън в очите. Гледам статистиката и виждам че Деу е също фаворит по най-непредпочитана марка. Деу/шевролет по мои наблюдения хич не е толкова зле ( да не кажа , че като фиат-дори мн добре за парите си).Имам допир и д ситроен, но малко хора знаят вероятно, че строен си е.... пежо или обратно, просто друга "кожа"След краха на ръждясалите опели в периоода 84-98, лично за мен опел е доста добра алтернатива. Астра Г е по-практична от Г4 ,а съответно Фокус е доста добър избор също.Предлагам на модераторите да открием тема- Дай да оплюем ФВ, то така или иначе повечето сме "сектанти" на Фиат , в което и няма нищо лошо де Италианските коли са всичко, но не и скучни!Подписа ми показва колко съм в "сектата"
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                Най-лесно е да си пуснем такава тема, но нека сме толерантни и да се отнасяме с уважение към хората, които харесват и по някаква незнайна причина дори и си купуват ФВ.

                Коментар


                  Tempras написа:
                  emzo написа:
                  То е неуместно сравнение, но едно че е по-красиво, едно че е по-надежно возило.По-икономично. А и хората могат да се похвалят с до 170к.с. за дизел и до 270к.с. за бензин, а новото браво ?jtd105 официални данни - 73dB1,6 tdi 105 - 68dB
                  Това работи като трактор и никой не може да ме убеди в обратното. Карал съм такова ЮМЗ-Гоуф. Гоуфо е уникално красив, докато не спре някоя Алфа до него примерно. След това разбираш колко висок всъщност е той, и колко смешно изглежда. А ако седнеш на шофьорската седалка все едно си се качил в автобус. Далеч от разбиранията ми за кола, и от от ново поколение. Пожелавам ти по-бързо да си купиш мечтаното немско возило и да откриеш vw форума.
                  Да де, емблематичния Голф, всеки си има право на вкус, на мен лично ми допада.Някой по-назад ме накара да сравня Г4 с Браво/а, не е уместно сравнението.Г4 трябва да се сравнява със Стило и то от ПД116 двигателите нагоре.Стилото е като миниван, сядаш вътре и усещаш как седалката е една идея по-висока от на другите коли.Ама пак го казвам - по-добър перформанс може да се изтиска от ПД115, отколкото от jtd115Фауве форума съм го открил отдавна аз, но поради финансови причини седя в итал сектата п.с. и да не се приеме, че плюя срещу jtd мотора - напротив, харесвам го.Даже и в бензиновите мотори италианските са къде къде по-злобни и в същото време по-приятни за каране.Ама един двигател не прави цялата кола ....
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Tempras написа:
                    Никога не бих си купил фолксваген, ама никога. Да приемем, че съм един собственик на Фиат Браво 1999г. с 1.9 JTD 105 конски сили. Оглеждам се за нова кола, примерно 5 годишна. Намирам гоуф 6 и установявам, че ужасно шумния ручащ tdi двигател 1.9, с почти 10 години по-нов от моя е ЦЕЛИ 105 конски сили. Бравото има следните х-ки:Максимална скорост: 187 км/чУскорение от място до 100 км/ч: 10.4 с.Гоуфа:Максимална скорост: 187 км/чУскорение от място до 100 км/ч: 11.1 с.На феновете на немските кошници от тази тема, те си знаят кои са им пожелавам да се качат на поло 1.4тди 2004 година, след това на което и да е Пунто от тези години. Може би само ilko-gd ще ме разбере.
                    Сега да ти напиша точно твоето мнение, ама в обратна на твоята посока сравнение.Сега карам мега безшумния Фиат Браво с 1.9 дизелов двигател със 75 конски сили. Решавам да си купя "нов" Голф 6. Оглеждам се за технически характеристики и сравнявам. И гледам и намирам моя модел. Той се оказва Голф 6 с 2 литров двигател. Следните характеристики биват следните:Фиат Браво:Мощност: 75 кс.Ускорение до 100км/ч: 15.1 сек.Максимална скорост: 165км/чРазход- градски: 8,5л/100км- извънградски: 5,4л/100кмГоУф 6:Мощност: 170 кс.Ускорение до 100км/ч: 8.1 сек.Максимална скорост: 222км/чРазход- градски: 7,0л/100км- извънградски: 4,3л/100кмНяма такъв убит Фиат, който съм карал до сега.Погледни хората какви коли правят.Ето ти точно твоето мнение през обратната страна на призмата.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      Всичко е много субективно, рядко има обосновани мнения.Имал съм 3 италиански коли - Застава, Ланча Бета 1.6 и Уно 1.3, имали са добри и лоши страни. От VAG съм имал Г-2 1.3 и сега Поло комби 1.6 74kw. Oсвен тях - френски, японски и съм карал и ремонтирал почти всичко, което се движи у нас. Не бих си купил отново италианка, производство до около 2005 г.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        Искам да ви обърна внимание, че VW не се изчерпва с Голф. Я да видим колко от вас не харесват чисто новия Пасат? За мен е изключително стилен автомобил от клас, в който Фиат дори не присъстват.

                        Коментар


                          BO написа:
                          Tempras написа:
                          Никога не бих си купил фолксваген, ама никога. Да приемем, че съм един собственик на Фиат Браво 1999г. с 1.9 JTD 105 конски сили. Оглеждам се за нова кола, примерно 5 годишна. Намирам гоуф 6 и установявам, че ужасно шумния ручащ tdi двигател 1.9, с почти 10 години по-нов от моя е ЦЕЛИ 105 конски сили. Бравото има следните х-ки:Максимална скорост: 187 км/чУскорение от място до 100 км/ч: 10.4 с.Гоуфа:Максимална скорост: 187 км/чУскорение от място до 100 км/ч: 11.1 с.На феновете на немските кошници от тази тема, те си знаят кои са им пожелавам да се качат на поло 1.4тди 2004 година, след това на което и да е Пунто от тези години. Може би само ilko-gd ще ме разбере.
                          Сега да ти напиша точно твоето мнение, ама в обратна на твоята посока сравнение.Сега карам мега безшумния Фиат Браво с 1.9 дизелов двигател със 75 конски сили. Решавам да си купя "нов" Голф 6. Оглеждам се за технически характеристики и сравнявам. И гледам и намирам моя модел. Той се оказва Голф 6 с 2 литров двигател. Следните характеристики биват следните:Фиат Браво:Мощност: 75 кс.Ускорение до 100км/ч: 15.1 сек.Максимална скорост: 165км/чРазход- градски: 8,5л/100км- извънградски: 5,4л/100кмГоУф 6:Мощност: 170 кс.Ускорение до 100км/ч: 8.1 сек.Максимална скорост: 222км/чРазход- градски: 7,0л/100км- извънградски: 4,3л/100кмНяма такъв убит Фиат, който съм карал до сега.Погледни хората какви коли правят.Ето ти точно твоето мнение през обратната страна на призмата.
                          туй дет си написал, е кат да сравниш жена ти и принадлежностите и с 18 годишна ученичка ...

                          Коментар


                            Airfan - че те Фиат кога за последно са присъствали в този клас? Преди 20 години със старата Крома? Ясно е на кои немски кочини прави конкуренти, а в повечето случай те са доста успешни. Щях да забравя, за мен пасати, туарези и всякакви други такива не са нищо повече от голям гоуф. И буквално са си такива. Иначе, вагин групата за мен тотално приключи преди няколко дни, когато видях една ибиза 1998г. която беше 1.6 75 к.с. Аз имам Москвич 1973г. (само 25г. по-стар) който е 1.5 75к.с.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              Tempras написа:
                              Airfan - че те Фиат кога за последно са присъствали в този клас? Преди 20 години със старата Крома? Ясно е на кои немски кочини прави конкуренти, а в повечето случай те са доста успешни. Щях да забравя, за мен пасати, туарези и всякакви други такива не са нищо повече от голям гоуф. И буквално са си такива. Иначе, вагин групата за мен тотално приключи преди няколко дни, когато видях една ибиза 1998г. която беше 1.6 75 к.с. Аз имам Москвич 1973г. (само 25г. по-стар) който е 1.5 75к.с.
                              Баси, през 86-та година (преди 27 години!!!) Сеат слагат 1.5 двигател със 100кс (67кс/литър), а Алфа Ромео слагат 1.4 двигател през 2013 година! със 78кс (56кс/л).Туй Алфа много убит автомобил идва. Yellow_Flash_Colorz_PDT_45
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                Tempras написа:
                                Airfan - че те Фиат кога за последно са присъствали в този клас? Преди 20 години със старата Крома? Ясно е на кои немски кочини прави конкуренти, а в повечето случай те са доста успешни. Щях да забравя, за мен пасати, туарези и всякакви други такива не са нищо повече от голям гоуф. И буквално са си такива. Иначе, вагин групата за мен тотално приключи преди няколко дни, когато видях една ибиза 1998г. която беше 1.6 75 к.с. Аз имам Москвич 1973г. (само 25г. по-стар) който е 1.5 75к.с.
                                Да, доста успешна конкуренция! :D Голфчето, за което писах преди, е набор 1987, 1.3 с 55 немски кончета под капака. Продадох го на мой познат, който после го даде на баща си и човека си го кара до ден днешен. Голфа е набор на Ритмо, ма тях нещо не ги срещам по пътя вече. Така е с Пасат и Регата, Така ще е и с Пасат, Голф и Мареа, Линеа и прочие.Качествата на даден модел много точно се определят от цената му като употребяван, не като нов. Инак който има достатъчно пари, се насочва към Мерц, БМВ и Ауди. Който не вярва, да се поразходи по скъпите хотели по морето и да види какво има на паркинга.Аз не се заричам никога срещу определена марка, важна е цената и целта на покупката.
                                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                                Коментар

                                Working...
                                X