Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коя марка автомобил НЕ бихте си купили никога?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Пропускам първите три, защото със сигурност бих карал от тях. Шевролет - перфектно бих си покарал Орландо, Тракс или КрузСитроен - еми един ДС4 или ДС5 е перфектен изборДачия - Дустъра ми допадаДеу-тука май не си струва да се спираме вече, и пак бих харесал модел Еванда, прилично изпълнениеи така до последните със С се ще си харесам модел за мене, който да ми върши работа и да ми е удобен, темата е с много варианти и неизвестни!
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #47
      Гласувах за Грейт Уол. Китайска кола сглобена с БГ.... хм.Освен това никога няма да си купя: VW, BMW.VW - не ме кефи идеята с ПД. BMW - две неща тук са непонятни за мен. Как може перката на радиатора да се върти постоянно и за какво е задно предаване ?Помня, че един играч с бмв 5ица една зима спря на едно кръстовище и 15 мин неможахме да го избутаме, въпреки че беше със гули 17 цола и мин 215 ширина.И не на последно място - консумацията на гориво. Не може да бмв да претендират, че имат най-новите технологии за изгаряне на гориво и колите им да горят мин 15/100.
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #48
        За Фолксвагена казваш, че заради ПД, а би ли си купил Фолксваген, ако е с бензинов двигател, или дизелов, но по технологията Common Rail, a не помпа-дюза?

        Коментар


          #49
          ogi28b написа:
          За Фолксвагена казваш, че заради ПД, а би ли си купил Фолксваген, ако е с бензинов двигател, или дизелов, но по технологията Common Rail, a не помпа-дюза?
          Да не се заричам, но не искам да карам бензинова кола, защото:1. разхода е между 1.5 ~ 2 пъти по-голям от този на дизела.2. не ми харесва как работи като е студена.3. не искам да слагам ГИ.4. дизела може да върви сам без газ на 3та предавка.Иначе CR дизелов VW - да. CR-a според мен е най-близката до акъла технология за гориво подаване и същевременно най-простата.VW имат ли CR мотори ?
          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

          Коментар


            #50
            няма шанс аз тряя отметна 2-3 броя

            Коментар


              #51
              vgeorgiev написа:
              ogi28b написа:
              За Фолксвагена казваш, че заради ПД, а би ли си купил Фолксваген, ако е с бензинов двигател, или дизелов, но по технологията Common Rail, a не помпа-дюза?
              Да не се заричам, но не искам да карам бензинова кола, защото:1. разхода е между 1.5 ~ 2 пъти по-голям от този на дизела.2. не ми харесва как работи като е студена.3. не искам да слагам ГИ.4. дизела може да върви сам без газ на 3та предавка.Иначе CR дизелов VW - да. CR-a според мен е най-близката до акъла технология за гориво подаване и същевременно най-простата.VW имат ли CR мотори ?
              Имат вече от няколко години.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #52
                vgeorgiev написа:
                Гласувах за Грейт Уол. Китайска кола сглобена с БГ.... хм.Освен това никога няма да си купя: VW, BMW.VW - не ме кефи идеята с ПД. BMW - две неща тук са непонятни за мен. Как може перката на радиатора да се върти постоянно и за какво е задно предаване ?Помня, че един играч с бмв 5ица една зима спря на едно кръстовище и 15 мин неможахме да го избутаме, въпреки че беше със гули 17 цола и мин 215 ширина.И не на последно място - консумацията на гориво. Не може да бмв да претендират, че имат най-новите технологии за изгаряне на гориво и колите им да горят мин 15/100.
                Ще ти отговоря накратко за БМВ-то.Първо разхода в сравнение с аналогичен автомобил не е по-голям.Второ за задното предаване - просто няма вървяща кола на предно предаване. Против законите на физиката е.И трето - перката не се върти постоянно. Ако се въртеше постоянно, то щеше да чуваш абсолютно всяко БМВ как фучи на място като прахосмукачка. Ти чувал ли си всички БМВ-та да работят така?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #53
                  1. Върти се. И на Мерцедесите се върти постоянно. Зацепени са с виско съединител. При достигане на точката, при която трябва да се включи перката, за да охлади, то тя се чува, но през останалото време върти на "тихи" обороти. И моля без коментари от типа как не е вряно, защото баща ми кара Ц класа и даже сме го сменяли тоя виско съединител. Освен това, който иска да се убеди с очите си да вдсигне предния капак и да види, че ремъка минава и през перката за охлаждане на радиатора.2. Къде видяхте БМВ, което да върви ? Трябва да е задължително М серия иначе са мъртво родени П.П. да карал съм. При еднакви коне БМВ-то е осезаемо по-слабо.3. Разбира се, че при БМВ (по принцип коли със задно предаване) разхода е по-голям. При задното предаване има повече загуби при трансмисията. Това също е свързано с физиката :D
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #54
                    Слав написа:
                    1. Върти се. И на Мерцедесите се върти постоянно. Зацепени са с виско съединител. При достигане на точката, при която трябва да се включи перката, за да охлади, то тя се чува, но през останалото време върти на "тихи" обороти. И моля без коментари от типа как не е вряно, защото баща ми кара Ц класа и даже сме го сменяли тоя виско съединител. Освен това, който иска да се убеди с очите си да вдсигне предния капак и да види, че ремъка минава и през перката за охлаждане на радиатора.2. Къде видяхте БМВ, което да върви ? Трябва да е задължително М серия иначе са мъртво родени П.П. да карал съм. При еднакви коне БМВ-то е осезаемо по-слабо.3. Разбира се, че при БМВ (по принцип коли със задно предаване) разхода е по-голям. При задното предаване има повече загуби при трансмисията. Това също е свързано с физиката :D
                    И какво правим ако няма виско? Пак ли ще се върти перката?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #55
                      Точно това проверявах досега Има ги и двата варианта. Обаче и ти не си прав да казваш, че перката не се върти постоянно, защото има такива мотори ( не че колегата, който "се изказа първоначално беше прав да обобщава). В този ред на мисли приемаме, че всички са прави и всеки си кара каквото му харесва. :P На вкус и на цвят... :DИ понеже съм магаре на мост да си кажа - по другите две точки няма междинно положение. Всеки безпристрастен ще ги потвърди. Фанатиците няма да ги питаме - за тях е пределно ясно
                      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                      Коментар


                        #56
                        Слав написа:
                        Точно това проверявах досега Има ги и двата варианта. Обаче и ти не си прав да казваш, че перката не се върти постоянно, защото има такива мотори ( не че колегата, който "се изказа първоначално беше прав да обобщава). В този ред на мисли приемаме, че всички са прави и всеки си кара каквото му харесва. :P На вкус и на цвят... :DИ понеже съм магаре на мост да си кажа - по другите две точки няма междинно положение. Всеки безпристрастен ще ги потвърди. Фанатиците няма да ги питаме - за тях е пределно ясно
                        Така е, няма специфика на въпроса, за това няма еднакъв отговор.Но аз да попитам - и какво от това, че перка върху виско се върти? Това ми е интересно, че чак да имаш психичен проблем от това и да се изтъква като нещо, което не ти харесва.Ето на мен по принцип ми харесва, защото охлаждането става по-плавно. Не е необходимо да чакаш точно 97 градуса, за да се пусне някаква перка принудително. При виско перките става 92, въртят се по-бързо, става 94, въртят се още по-бързо, охлажда се леко колата, скоростта намалява. За мен това е по-добър термо контрол, който работи непрекъснато. А и звука от виското е брутален, не може да се сравнява с тия електрически перки. И ремъка не минава през перката, а през водната помпа. Перката се пада косвен елемент. Нали държиш на точността и трябва да сме магарета на мост.:D Значи викаш всички БМВ-та освен М-ките са мъртво родени. Както сам каза - хайде да не фанатизираме темата, което очевидно ти правиш с тези изказвания. п.п. Извинявам се за последното изречение. Все пак си с 1.6 Двигателят на Фиат. Там само М-ка трябва да излезе, че иначе "стандартно" не М-ков модел няма шанс. Yellow_Flash_Colorz_PDT_30
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #57
                          Ако трябва да сме съвсем точни съм с 1.4 мотор и то японски Стилото вече го кара сестра ми. Проблем с перката на БМВ аз нямам никакъв. Друг колега коментираше по този въпрос. Аз само уточних, че вариант да се върти постоянно ИМА, защото ти твърдеше че няма.Изобщо не ми е зор кой ще ми излезе и с каква кола. Аз в гонки не участвам. Примитивно ми е. Това, което коментирам са принципни положения, сравнявайки от личен опит и преценка и никъде не съм споменавал коя кола би била по-бърза от моята лична??? Аз да не съм попаднал в раздел да си мерим *******, защото ако съм се извиняам - съвсем умишлено винаги го отбягвам И понеже съм тръгнал с уточненията да допълня с точка втора от моето мнение и да удебеля, защото повечето колеги четат предимно и само избирателно: "2. Къде видяхте БМВ, което да върви ? Трябва да е задължително М серия иначе са мъртво родени П.П. да карал съм. При еднакви коне БМВ-то е осезаемо по-слабо."И понеже може пак да стане недоразумение - имал съм предвид еднакви коне при друга марка автомобил...Е аман значи...аз толкова и пред шефа не се обяснявам А дано сега е по-ясно!
                          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                          Коментар


                            #58
                            Да сложиш Фиат и компания пред БМВ е като да предпочетеш кауфландски Амброзиус пред Бекс, примерно...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #59
                              За перките - има ги и двата варианта, с виско и без виско, но пак закачена на вала на водната помпа. При вторият вариант има съединител подобен на този на компресора на климатика с еликтромагнит, който при определени градуси сработва и перката започва да се върти с оборотите на вала на водната помпа. През останалото време леко се увлича само. Виското е ясно какъв му е принципа.Имитация на виско ако мога така да кажа имах на Мерцедеса - там бяха направили един блок с четири транзистора, който плавно изменя подаваното напрежение към перката в зависимист от температурата на мотора, командва се директно от ЕКУ-то. Този блок се намира зад предна лява гума и винаги плува във вода, съответно и при мен дефектира. Тук обаче вместо да дам около 700 лв. за блок и перка, аз приложих италианската мъдрост и си взех две перки от по-старият модел, но пасващи идеално на купето и с помощтта на три релета си направих схемата от Пунтото. Първа степен двете перки последователно, втора степен двете перки успоредно. Втора степен си я свързах към кабела от климатроника, който подава сигнал за включване на компресора, а първа степен си я изведох на едно ключе в купето - оказа се достатъчно за да държи 85 градуса на мотора независимо колко е горещо вън и как караш колата при изключен климатроник. Следваща идея ми беше да сложа и един термодатчик успоредно на ключето на 90 градуса примерно да си я пуска сам, но продадох колата. Все още вече 2 години откакто съм я продал си върви без проблеми с посочената схема + малко подобрения, защото дето има един лаф "те CDI-то са много ефективни двигатели и зимата за това не загряват", та причината не е ефективността, а великата немска инженерна мисъл дето е натворила едни пълни глупости по охлаждането, но както казах с малко подобрения и зима и лято 80-85 градуса температура на мотора.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                #60
                                muns61 написа:
                                Да сложиш Фиат и компания пред БМВ е като да предпочетеш кауфландски Амброзиус пред Бекс, примерно...
                                Мда, съгласен.Супер тъпа тема е това и показва колко тясно сме кроени. Много се кефя как една камара хора са гласували против БМВ, Ауди, Фолксваген, че и други яки марки, които са световно признати лидери в бранша. Колеги, замислете се - ей сега ако ви дам чисто нов Пасат от магазина дали няма да го вземете? И викате е по-гаден от чисто нов Фиат? Идете на един тест драйв на "тъпия" Голф и пак да си говорим. Хеле пък "мъртъвците" БМВ... много се кефя, наистина.

                                Коментар

                                Working...
                                X