Пропускам първите три, защото със сигурност бих карал от тях. Шевролет - перфектно бих си покарал Орландо, Тракс или КрузСитроен - еми един ДС4 или ДС5 е перфектен изборДачия - Дустъра ми допадаДеу-тука май не си струва да се спираме вече, и пак бих харесал модел Еванда, прилично изпълнениеи така до последните със С се ще си харесам модел за мене, който да ми върши работа и да ми е удобен, темата е с много варианти и неизвестни!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коя марка автомобил НЕ бихте си купили никога?
Collapse
X
-
Гласувах за Грейт Уол. Китайска кола сглобена с БГ.... хм.Освен това никога няма да си купя: VW, BMW.VW - не ме кефи идеята с ПД. BMW - две неща тук са непонятни за мен. Как може перката на радиатора да се върти постоянно и за какво е задно предаване ?Помня, че един играч с бмв 5ица една зима спря на едно кръстовище и 15 мин неможахме да го избутаме, въпреки че беше със гули 17 цола и мин 215 ширина.И не на последно място - консумацията на гориво. Не може да бмв да претендират, че имат най-новите технологии за изгаряне на гориво и колите им да горят мин 15/100.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
ogi28b написа:За Фолксвагена казваш, че заради ПД, а би ли си купил Фолксваген, ако е с бензинов двигател, или дизелов, но по технологията Common Rail, a не помпа-дюза?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:ogi28b написа:За Фолксвагена казваш, че заради ПД, а би ли си купил Фолксваген, ако е с бензинов двигател, или дизелов, но по технологията Common Rail, a не помпа-дюза?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
vgeorgiev написа:Гласувах за Грейт Уол. Китайска кола сглобена с БГ.... хм.Освен това никога няма да си купя: VW, BMW.VW - не ме кефи идеята с ПД. BMW - две неща тук са непонятни за мен. Как може перката на радиатора да се върти постоянно и за какво е задно предаване ?Помня, че един играч с бмв 5ица една зима спря на едно кръстовище и 15 мин неможахме да го избутаме, въпреки че беше със гули 17 цола и мин 215 ширина.И не на последно място - консумацията на гориво. Не може да бмв да претендират, че имат най-новите технологии за изгаряне на гориво и колите им да горят мин 15/100.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
1. Върти се. И на Мерцедесите се върти постоянно. Зацепени са с виско съединител. При достигане на точката, при която трябва да се включи перката, за да охлади, то тя се чува, но през останалото време върти на "тихи" обороти. И моля без коментари от типа как не е вряно, защото баща ми кара Ц класа и даже сме го сменяли тоя виско съединител. Освен това, който иска да се убеди с очите си да вдсигне предния капак и да види, че ремъка минава и през перката за охлаждане на радиатора.2. Къде видяхте БМВ, което да върви ? Трябва да е задължително М серия иначе са мъртво родени П.П. да карал съм. При еднакви коне БМВ-то е осезаемо по-слабо.3. Разбира се, че при БМВ (по принцип коли със задно предаване) разхода е по-голям. При задното предаване има повече загуби при трансмисията. Това също е свързано с физиката :D== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:1. Върти се. И на Мерцедесите се върти постоянно. Зацепени са с виско съединител. При достигане на точката, при която трябва да се включи перката, за да охлади, то тя се чува, но през останалото време върти на "тихи" обороти. И моля без коментари от типа как не е вряно, защото баща ми кара Ц класа и даже сме го сменяли тоя виско съединител. Освен това, който иска да се убеди с очите си да вдсигне предния капак и да види, че ремъка минава и през перката за охлаждане на радиатора.2. Къде видяхте БМВ, което да върви ? Трябва да е задължително М серия иначе са мъртво родени П.П. да карал съм. При еднакви коне БМВ-то е осезаемо по-слабо.3. Разбира се, че при БМВ (по принцип коли със задно предаване) разхода е по-голям. При задното предаване има повече загуби при трансмисията. Това също е свързано с физиката :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Точно това проверявах досега Има ги и двата варианта. Обаче и ти не си прав да казваш, че перката не се върти постоянно, защото има такива мотори ( не че колегата, който "се изказа първоначално беше прав да обобщава). В този ред на мисли приемаме, че всички са прави и всеки си кара каквото му харесва. :P На вкус и на цвят... :DИ понеже съм магаре на мост да си кажа - по другите две точки няма междинно положение. Всеки безпристрастен ще ги потвърди. Фанатиците няма да ги питаме - за тях е пределно ясно== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:Точно това проверявах досега Има ги и двата варианта. Обаче и ти не си прав да казваш, че перката не се върти постоянно, защото има такива мотори ( не че колегата, който "се изказа първоначално беше прав да обобщава). В този ред на мисли приемаме, че всички са прави и всеки си кара каквото му харесва. :P На вкус и на цвят... :DИ понеже съм магаре на мост да си кажа - по другите две точки няма междинно положение. Всеки безпристрастен ще ги потвърди. Фанатиците няма да ги питаме - за тях е пределно ясноA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ако трябва да сме съвсем точни съм с 1.4 мотор и то японски Стилото вече го кара сестра ми. Проблем с перката на БМВ аз нямам никакъв. Друг колега коментираше по този въпрос. Аз само уточних, че вариант да се върти постоянно ИМА, защото ти твърдеше че няма.Изобщо не ми е зор кой ще ми излезе и с каква кола. Аз в гонки не участвам. Примитивно ми е. Това, което коментирам са принципни положения, сравнявайки от личен опит и преценка и никъде не съм споменавал коя кола би била по-бърза от моята лична??? Аз да не съм попаднал в раздел да си мерим *******, защото ако съм се извиняам - съвсем умишлено винаги го отбягвам И понеже съм тръгнал с уточненията да допълня с точка втора от моето мнение и да удебеля, защото повечето колеги четат предимно и само избирателно: "2. Къде видяхте БМВ, което да върви ? Трябва да е задължително М серия иначе са мъртво родени П.П. да карал съм. При еднакви коне БМВ-то е осезаемо по-слабо."И понеже може пак да стане недоразумение - имал съм предвид еднакви коне при друга марка автомобил...Е аман значи...аз толкова и пред шефа не се обяснявам А дано сега е по-ясно!== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
За перките - има ги и двата варианта, с виско и без виско, но пак закачена на вала на водната помпа. При вторият вариант има съединител подобен на този на компресора на климатика с еликтромагнит, който при определени градуси сработва и перката започва да се върти с оборотите на вала на водната помпа. През останалото време леко се увлича само. Виското е ясно какъв му е принципа.Имитация на виско ако мога така да кажа имах на Мерцедеса - там бяха направили един блок с четири транзистора, който плавно изменя подаваното напрежение към перката в зависимист от температурата на мотора, командва се директно от ЕКУ-то. Този блок се намира зад предна лява гума и винаги плува във вода, съответно и при мен дефектира. Тук обаче вместо да дам около 700 лв. за блок и перка, аз приложих италианската мъдрост и си взех две перки от по-старият модел, но пасващи идеално на купето и с помощтта на три релета си направих схемата от Пунтото. Първа степен двете перки последователно, втора степен двете перки успоредно. Втора степен си я свързах към кабела от климатроника, който подава сигнал за включване на компресора, а първа степен си я изведох на едно ключе в купето - оказа се достатъчно за да държи 85 градуса на мотора независимо колко е горещо вън и как караш колата при изключен климатроник. Следваща идея ми беше да сложа и един термодатчик успоредно на ключето на 90 градуса примерно да си я пуска сам, но продадох колата. Все още вече 2 години откакто съм я продал си върви без проблеми с посочената схема + малко подобрения, защото дето има един лаф "те CDI-то са много ефективни двигатели и зимата за това не загряват", та причината не е ефективността, а великата немска инженерна мисъл дето е натворила едни пълни глупости по охлаждането, но както казах с малко подобрения и зима и лято 80-85 градуса температура на мотора.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
muns61 написа:Да сложиш Фиат и компания пред БМВ е като да предпочетеш кауфландски Амброзиус пред Бекс, примерно...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар