Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коя марка автомобил НЕ бихте си купили никога?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    muns61 написа:
    Аз не се заричам никога срещу определена марка, важна е цената и целта на покупката.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      muns61 написа:
      Да, доста успешна конкуренция! :D Голфчето, за което писах преди, е набор 1987, 1.3 с 55 немски кончета под капака. Продадох го на мой познат, който после го даде на баща си и човека си го кара до ден днешен. Голфа е набор на Ритмо, ма тях нещо не ги срещам по пътя вече. Така е с Пасат и Регата, Така ще е и с Пасат, Голф и Мареа, Линеа и прочие.Качествата на даден модел много точно се определят от цената му като употребяван, не като нов. Инак който има достатъчно пари, се насочва към Мерц, БМВ и Ауди. Който не вярва, да се поразходи по скъпите хотели по морето и да види какво има на паркинга.Аз не се заричам никога срещу определена марка, важна е цената и целта на покупката.
      Имал съм няколко мерцедеса. Това е кола за хора които имат железни нерви и не обичат изпреварванията! Ще призная, че вози като лодка и е доста маневрен, но не това търся аз в една кола. Не знам, ако вземем един двулитров мерц (бензинов) от коя да е година, дали има друг производител който по това време да си е позволил да направи толкова мудна кола с двулитров двигател. Тук говорим за НЯКОЛКО секунди повече до 100 в "полза" на немската каляска. В тези кошници не намират и капка спортно усещане. Освен ако не се изръсиш за модификация с 4 5 литров двигател с неоправдано висок разход. Въобще не ме грее мутрите и наркоманите кво карат. Мерцедеса си бил мерцедес. Ми то и грейт уола си е грейт уол. Няма толкова изостанали като тия, само те и ауди ползват механичен инжекцион чак до средата на 90-те?! Само те са толкова отворени да сложат двигател с 55к.с. на тон и половина желязо, великите дизели дето нямали чупене. 4 степенни скорости до края на 80-те. Това какво има по улиците може би показва манталитета на българина - слуша тъпи клишета и им се връзва. Честно казано и това не ме интересува, няма нужда да припомням вица дето гоуфаджията вика, абе тези гледам много не ги карат, големи боклуци. Алфа 164 също не се среща по улиците, може би съм последния идиот в тази държава да карам такава. Ще взема да я продам и да си купя гоуф или друга немска машина!!! За аудито, ненавиждам го сташно много защото е ваг. Единствено някой модели на бмв мога да кажа че ми харесват. По тая твоята логика, циганската мечта е бмв-то, е36 примерно, за 800лв, а по-напредналите финансово и до е46 са стигнали, и кво дай всички българи които са си купили бмв да го предадат на скрап? Не щото не се срещат по улиците, а щото ги карат тъмнокожи? P.S. А може би не срещаш Ритмо, щото едно браво струва има няма 1000лв. Сега се замислих, че и темприте са на изчезване, защо ли? Елементарно, Мареата е толкова евтина, че само някакъв фен на класиките би си купил Темпрата.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        Tempras евала, много точно мнение, но има още доста да се поживее за да се стигне до него.А за великият Голф 2 с 1.3 двигателя, леле мале ами 1986 година Самарата, която ми беше първата кола беше с електронно запалване, а Голфа е с чукче? От кой са взели руснаците технологията, дали не е от Фиат? Защо ли служебната 3-ка има делко, а Бравата, която беше на нейните години е с две бобини?Ами CDI-то, дюзите се държат на магия, която магия си я пазят и до ден днешен, защото от Мерцедес дават на всеки 30 000 да се ходи в сервиз за смяна на дифтунгите на дюзите, което си е един редовен приход за тях. А целият този цирк обикновено завършва с превъртането на резбата на болта дето държи дюзата, защото е много къса и е навита в алуминия???
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          @ Temprasмного си прав за последното. такъв конфликт не съм преживявал сигурно - по-новата и "модерно" изглеждаща, срещу по-класическата дето ми носеше усещането за кола. и сега, като видя някоя лъскава Темпра и ме жегва едно такова неудовлетволение, че не си купих една.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            Годината е 98-ма.Я да видим конструкцията на мега добрите италиански автомобили:https://www.youtube.com/watch?featur...=T4knZA7Uxx4Я да видим през това време гадните немски кошници:https://www.youtube.com/watch?featur...aaJx3JRyFUНе знам за вас, ама ако имам парите за разликата в цената между двата автомобила, то никога няма да си помисля да седна във Фиата.Живота ми е по-ценен от невероятната технология на електронното разпределение на искрата.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              а ще може ли да коментираш за лаиците какво видях на клиповете, че за мен беше едно и също. това на 31 сек. на бравата съм го виждал при сблъсък на браво с тойота няква. ми от тойотата нищо не беше останало, бравото си беше много добре като за такъв удар. п.с. осъзнавам, че тойотата все пак не е голф, ама явно и бравото не е толкова зле в сравнение с подобни автомобили.
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар


                slonikon написа:
                а ще може ли да коментираш за лаиците какво видях на клиповете, че за мен беше едно и също. това на 31 сек. на бравата съм го виждал при сблъсък на браво с тойота няква. ми от тойотата нищо не беше останало, бравото си беше много добре като за такъв удар. п.с. осъзнавам, че тойотата все пак не е голф, ама явно и бравото не е толкова зле в сравнение с подобни автомобили.
                Сори, ама не мога да коментирам това, което ти си видял. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  Той БО толкова упорито се опитва да намери с какво е по-добър гоуфо (или каквото и да била, произведена от ф*шистите кола) , че от 100 кладенеца вода ще домъкне за да докаже на всички в този форум, че карат абсолютни кенефи (без тези щастливци като него, сдобили се с немски возила), не се опитвайте да спорите с радиото. Че има неща дето само той ги вижда. Общо взето, наблюдавайте какво харесват малцинствата и това купувайте, ако не искате да ви обясняват, че сте се минали с некви фиатчета. Купете си по едно бееееееееееемве е читирсшес, може и трийсшес в краен случай. Айде и аз да пускам линкове от euroncap, да не остана по-назад:http://fakti.bg/avto/72848-skandalen...ccess_deniedА ето защо аз никога няма да си купя БМВ:Уточнявам - не заради спортните калъфки. Просто толкова гнусен интериор отдавна не съм виждал. Може би е на едно ниво с Панда, Чинкуеченто, не знам. Гърбавата духалка, волана, ръчните стъка просто .....Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                  1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                  Коментар


                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Tempras написа:
                      Той БО толкова упорито се опитва да намери с какво е по-добър гоуфо (или каквото и да била, произведена от ф*шистите кола) , че от 100 кладенеца вода ще домъкне за да докаже на всички в този форум, че карат абсолютни кенефи (без тези щастливци като него, сдобили се с немски возила), не се опитвайте да спорите с радиото. Че има неща дето само той ги вижда. Общо взето, наблюдавайте какво харесват малцинствата и това купувайте, ако не искате да ви обясняват, че сте се минали с некви фиатчета. Купете си по едно бееееееееееемве е читирсшес, може и трийсшес в краен случай. Айде и аз да пускам линкове от euroncap, да не остана по-назад:http://fakti.bg/avto/72848-skandalen...=access_denied
                      Просто ти показвам фактите такива, каквито са. Защо не коментира как един Сеат преди 27 години вади повече коне от чисто нова Алфа, както точно ти правиш в обратното сравнение?И да, БМВ от тези години има много по-голяма степен на сигурност от който и да е Фиат.Защо не дадеш показания от креш тестовете на Темпрата ти? Защото точно това БМВ, което си показал, е алтернативно купе на Темпрата от 90-та година.ОО, извинявай, то Фиат тогава са изчезвали в стената и не са могли да ги извадят, за да направят анализ на теста. А през излизането на Браво платформата през 1995-та година има едни горди надписи как купето е с над 50% по-здраво от предшественика си Типо. А бе лудница.Много е готино да извърташ нещата, ама като ти дам контра отговор и се спотайваш. Или да дадем пак креш тест на Алфа, която се е продавала до преди две години:https://www.youtube.com/watch?featur...=SYHJIum3obkА бе голяма кола е това Алфата. Разбираш ли, че Фиат групата нямат технологично постижение, което да не може да се намери в аналогичен немски производител. И това е нормално. Никой в днешни дни не спи. Лошото е, че Фиат групата се е ориентирал само към мини колите, като имат по 1-2 двигателя и това е. А бе страхотно. И ти си тръгнал да сравняваш този производител, с други конкуренти, които към днешна дата имат по 20 модела на пазара с по 30 модификации на двигателите. :DФиат имат само едно предимство - цената. Това е. Ако искам възможно най-евтина кола за парите, които ще дам, то ще си купя Фиат. Ако определящ фактор не е само цената, то няма определящ фактор да ме накара да купя Фиат. Единствения фактор, който ме държи към групата е принадлежността ми към марката. Харесва ми. Но това не означава, че трябва да си затваряме очите към света, дълбоко заровили глава в пясъка.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        BO написа:
                        Tempras написа:
                        Той БО толкова упорито се опитва да намери с какво е по-добър гоуфо (или каквото и да била, произведена от ф*шистите кола) , че от 100 кладенеца вода ще домъкне за да докаже на всички в този форум, че карат абсолютни кенефи (без тези щастливци като него, сдобили се с немски возила), не се опитвайте да спорите с радиото. Че има неща дето само той ги вижда. Общо взето, наблюдавайте какво харесват малцинствата и това купувайте, ако не искате да ви обясняват, че сте се минали с некви фиатчета. Купете си по едно бееееееееееемве е читирсшес, може и трийсшес в краен случай. Айде и аз да пускам линкове от euroncap, да не остана по-назад:http://fakti.bg/avto/72848-skandalen...=access_denied
                        Просто ти показвам фактите такива, каквито са. Защо не коментира как един Сеат преди 27 години вади повече коне от чисто нова Алфа, както точно ти правиш в обратното сравнение?И да, БМВ от тези години има много по-голяма степен на сигурност от който и да е Фиат.Защо не дадеш показания от креш тестовете на Темпрата ти? Защото точно това БМВ, което си показал, е алтернативно купе на Темпрата от 90-та година.ОО, извинявай, то Фиат тогава са изчезвали в стената и не са могли да ги извадят, за да направят анализ на теста. А през излизането на Браво платформата през 1995-та година има едни горди надписи как купето е с над 50% по-здраво от предшественика си Типо. А бе лудница.Много е готино да извърташ нещата, ама като ти дам контра отговор и се спотайваш. Или да дадем пак креш тест на Алфа, която се е продавала до преди две години:https://www.youtube.com/watch?featur...=SYHJIum3obkА бе голяма кола е това Алфата. Разбираш ли, че Фиат групата нямат технологично постижение, което да не може да се намери в аналогичен немски производител. И това е нормално. Никой в днешни дни не спи. Лошото е, че Фиат групата се е ориентирал само към мини колите, като имат по 1-2 двигателя и това е. А бе страхотно. И ти си тръгнал да сравняваш този производител, с други конкуренти, които към днешна дата имат по 20 модела на пазара с по 30 модификации на двигателите. :DФиат имат само едно предимство - цената. Това е. Ако искам възможно най-евтина кола за парите, които ще дам, то ще си купя Фиат. Ако определящ фактор не е само цената, то няма определящ фактор да ме накара да купя Фиат. Единствения фактор, който ме държи към групата е принадлежността ми към марката. Харесва ми. Но това не означава, че трябва да си затваряме очите към света, дълбоко заровили глава в пясъка.
                        За тия краш тестове, влез в сайта на euro ncap и разгледай.
                        FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                        Коментар


                          M1 ABRAMS!!!!!
                          Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                          "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                          Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                          Коментар


                            BO написа:
                            Tempras написа:
                            Той БО толкова упорито се опитва да намери с какво е по-добър гоуфо (или каквото и да била, произведена от ф*шистите кола) , че от 100 кладенеца вода ще домъкне за да докаже на всички в този форум, че карат абсолютни кенефи (без тези щастливци като него, сдобили се с немски возила), не се опитвайте да спорите с радиото. Че има неща дето само той ги вижда. Общо взето, наблюдавайте какво харесват малцинствата и това купувайте, ако не искате да ви обясняват, че сте се минали с некви фиатчета. Купете си по едно бееееееееееемве е читирсшес, може и трийсшес в краен случай. Айде и аз да пускам линкове от euroncap, да не остана по-назад:http://fakti.bg/avto/72848-skandalen...=access_denied
                            Просто ти показвам фактите такива, каквито са. Защо не коментира как един Сеат преди 27 години вади повече коне от чисто нова Алфа, както точно ти правиш в обратното сравнение?И да, БМВ от тези години има много по-голяма степен на сигурност от който и да е Фиат.Защо не дадеш показания от креш тестовете на Темпрата ти? Защото точно това БМВ, което си показал, е алтернативно купе на Темпрата от 90-та година.ОО, извинявай, то Фиат тогава са изчезвали в стената и не са могли да ги извадят, за да направят анализ на теста. А през излизането на Браво платформата през 1995-та година има едни горди надписи как купето е с над 50% по-здраво от предшественика си Типо. А бе лудница.Много е готино да извърташ нещата, ама като ти дам контра отговор и се спотайваш. Или да дадем пак креш тест на Алфа, която се е продавала до преди две години:https://www.youtube.com/watch?featur...=SYHJIum3obkА бе голяма кола е това Алфата. Разбираш ли, че Фиат групата нямат технологично постижение, което да не може да се намери в аналогичен немски производител. И това е нормално. Никой в днешни дни не спи. Лошото е, че Фиат групата се е ориентирал само към мини колите, като имат по 1-2 двигателя и това е. А бе страхотно. И ти си тръгнал да сравняваш този производител, с други конкуренти, които към днешна дата имат по 20 модела на пазара с по 30 модификации на двигателите. :DФиат имат само едно предимство - цената. Това е. Ако искам възможно най-евтина кола за парите, които ще дам, то ще си купя Фиат. Ако определящ фактор не е само цената, то няма определящ фактор да ме накара да купя Фиат. Единствения фактор, който ме държи към групата е принадлежността ми към марката. Харесва ми. Но това не означава, че трябва да си затваряме очите към света, дълбоко заровили глава в пясъка.
                            Аз се спотайвам, така ли? Не аз се спотаих, слeд като durex_a окачестви сравнението ти на най-слабия 1.9 на фиат даже без турбо и сигурно най-мощния 2.0тди (не знам кой си посочил) на гоуфо 6. Май не ти изнася, че това което бях дал аз си е напълно нормално, ама ти дори черно на бяло да ти го напишат не искаш и не искаш да го признаеш. Аз сравних най-силния 1.9 дизел за 1999 година на Фиат, и най-силния 1.9 дизел на великия фолксваген голф 6. Ама не те кефи. Аз съм го карал това 1.9 тди 105 коня, думите на собственика бяха - настъпи го да видиш, това си е един малък самолет. Определено върви по-зле от JTD-то което е 10 години по-дърто, и определено РУЧЕНЕТО МУ Е УЖАСНО. За звука на тди-то нищо не казваш, вадиш някви децибели. И не само това тди. Всички са толкова отвратителни на звук. И гоуф 6 и гоуф 5 и пасати и шкодички, просто не мога да ги понасям. Това си е лично мнение, но не само мен ме дразни. И още доста хора. Краш тест на темпрата не съм гледал честно казано и не знам как се представя. Слабо ме вълнува, защото скоро ще е класика и е прибрана в гараж, кара се само събота и неделя и така нататък. Не знам как се преставя. Гледах краш теста на 147 и ще призная че се представя зле. Това не е Алфа, това е Фиат. Както и 156, 166, 159 и т.н. Ето ти Алфа на краш тест: https://www.youtube.com/watch?v=QQHfQiGDciYP.S. Наистина не съм коментирал това което си написал, че през 80-те имало Сеат с 1.5 100 коня. Не е зле да уточниш в кой модел? И също така, аз коментирах едно преоблечено поло 1998г., което е сеат толкова, колкото 159 е Алфа.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              Този на клипа за пръв път кара камион или се прави на интересен за предаването. Точно на огледалото, което се намира над вратата за да вижда къде му е гумата се вижда колата, която се движи успоредно с него. Естествено на другите огледала, които гледат назад не се вижда вече нищо. Това ми напомня за един случай, в който направих същата грешка преди вече 10 години и най-интересното е че щеше да си ударя моята си кола Налагаше се да карам един бус 5 тона и тръгвам на задна от паркинга пред склада, а до буса съм си паркирал моята кола, от дясно. Не поглеждам обаче точно това огледало и съответно тъй като кабината е голяма без него не можеш да видиш какво има в ниското до буса и навивам на ляво пълен и тръгвам - добре че се развикаха колеги от съседния склад иначе щеше да си ударя моята кола точна както на клипа.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                Да не пропусна и снимката която е постнал emzo. Интериора на снимката въобще не е лош, но не говорехме за М3, а за е36. Колко такива има в момента за продан в мобилето? А колко е36 има? Айде да не гледаме почти бутиковите изпълнения, а реалността. Ето каква е тя: автоматик, климатик, и..... шибани манивели за предните стъкла. ЦЪК. Имам чувството че са правели и по поръчка, за по-тънко и версия само шофьорското стъкло електрическо, дясното ръчно. Покажете ми една алфа автоматик с ръчни ел.стъкла! Това е безобразие. Тази екстра трябва да я има даже и в базовата версия, но това е беемве, кво като няма едни шибани ел.стъкла, беемвето си е беемве. Сиганска мичтъ.
                                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                                Коментар

                                Working...
                                X